Vad fick dig att le idag?

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
En arbetskollega sa:
Det känns som du kommer att lyckas i livet, det vore kul att ha kontakt med dig senare :)


Jag ska sluta på torsdag :yoparty
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Mirran skrev:
2609210 Min grabb på 8 år får mig att le många ggr. om dagen, medans tjejen på 9 år får mig att bli ännu mer gråhårig än vad jag redan är:D

Vänta bara....
Vänta bara tills hon blir en hormonstinn tonåring, DÅ kommer du att bli gråhårig / flintskallig.

Fast dom får en att le varje dag ändå...

Så jag fyller väl på med mina barn i listan då.
 

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Ort
I ett ännu gulare hus..
Hoj
Tröttnat..
GuW skrev:
2609302 Vänta bara....
Vänta bara tills hon blir en hormonstinn tonåring, DÅ kommer du att bli gråhårig / flintskallig.

Fast dom får en att le varje dag ändå...

Så jag fyller väl på med mina barn i listan då.
Då blir jag nog flintis:D
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
När jag "råkat"koppla fel på kodlåset till övningssalarna när alla dom drygaste va där inne :D
 

Kia

Guest
När jag vaknade klockan 5 i morse tätt intill världens finaste älskling.... (och dessutom insåg att jag inte behövde kliva upp utan bara se på medan han gjorde det...) :)

Sen fick jag le en gång till när min fina älskling ringde och berättade att jag hade en varm bil som stod och väntade på mig i kylan.... Min ängel....
 
Last edited:

Gabor

Guest
Log stort när jag vaknade, :D ,söt tjej i sängen, se in i ögon som man drunknar i.

Log lika stort när jag konstaterade att jag bara jobbar en dag den här veckan...:D
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Gabor skrev:
2613503 Log stort när jag vaknade, :D ,söt tjej i sängen, se in i ögon som man drunknar i.

Log lika stort när jag konstaterade att jag bara jobbar en dag den här veckan...:D

:zpy :zpy :zpy ..

måste ni skriva att ni ler för det VARJE dag?..räcker de inte en gång?.. le åt nåt annat..
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Kia (hunden), lekte prinsessan på ärten. Hon tyckte att soffan var för hård, så hon bäddade med ryggkuddarna och la sig på en av dem. Hon kurade ihop sig som en liten katt, och somnade. Kan man få annat än "älskarryck" på en sån liten tjej?!:tungan

/Carin
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
att jag äntligen får träffa tjejen igen ikväll, sågs sist i söndags.
 

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Ort
Vendelsö
Hoj
CBR1000RR Repsol
tanken på att jag betalt alla räkningar denna månad och fortfarande har en massa pengar kvar - första gången på flera månader :D
 

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Ort
I ett hus på landet
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Att folk på jobbet börjar se mig, ge mig uppgifter, fråga mig saker! Det känns som att jag börjar göra någon nytta här! :)
 

Gabor

Guest
AndreasNo skrev:
2614051 :zpy :zpy :zpy ..

måste ni skriva att ni ler för det VARJE dag?..räcker de inte en gång?.. le åt nåt annat..

LER STORT IGEN..:D ... att du bara orkar bry din lilla, störda hjärna...skaffa ett liv.:D
noterar att jag inte skrivit något på SH på flera dagar så du LJUGER dessutom...

Så nu LER jag mest åt DIG för att du STÖRS så MYCKET, av VISSA INLÄGG PÅ sh...:pannkyss
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Gabor skrev:
2614158 LER STORT IGEN..:D ... att du bara orkar bry din lilla, störda hjärna...skaffa ett liv.:D
noterar att jag inte skrivit något på SH på flera dagar så du LJUGER dessutom...

Så nu LER jag mest åt DIG för att du STÖRS så MYCKET, av VISSA INLÄGG PÅ sh...:pannkyss

jag har inte vare på sh på en vecka oså lyckas du pricka in att skriva just när jag e tillbaka :huvet

jag har inget liv för jag är en ensam singel jävla ungkarl :( .. vill också ha nån att vakna brevid igen...

edit: JAG är bara AVUNDSJUK så HÄR ska JAG fortsätta ATT SKRIVA för DET VAR KUL! :D ..
 

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Enköping
Hoj
Gixxer
Jag log stort när jag nyligen kollade ut genom fönstret och såg att det spöregnar ute. Och tänkte på att jag e lycklig som slipper gå ut just nu. :D

// Lena
 

Gabor

Guest
AndreasNo skrev:
2614177 jag har inte vare på sh på en vecka oså lyckas du pricka in att skriva just när jag e tillbaka :huvet

jag har inget liv för jag är en ensam singel jävla ungkarl :( .. vill också ha nån att vakna brevid igen...

edit: JAG är bara AVUNDSJUK så HÄR ska JAG fortsätta ATT SKRIVA för DET VAR KUL! :D ..

Tänkte väl att det var frustration och inte SPAM..:D ..

Skänkte en tanke igår till de som var ensamma, även de som har sällskap och ändå ensamma för att förhållandena suger så dåligt att dessa skulle förmodligen må bättre ensamma. :rolleyes: :va :confused: ..jag tror det blev rätt.

Du kommer att bli hittad, när du minst anar det så är HON där...:tummenupp

Nu log jag igen, 3 timmar kvar , sen ledig 3 dagar...:tummenupp :D
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top