Vad fick dig att le idag?

Jhoony

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Ort
Karlstad
Hoj
GPz 900r & XL 600R
Bilen idag med.. Fast mer på ett ironiskt sätt. Vattenpumpen har skurit, riktigt jävla ordentligt, så fläkten har legat emot kylaren, som tur var så är kylaren tät:Bugar Jaja, blir till att ringa skroten imorgon och kolla om dom har något liggande, eller om det blir till att åka dit och skruva ur det ur nån bil på gården.

Ytterligare en helg utan bil, yay. Och alla pengarna skvalpar i tanken så man kan inte supa heller :huvet

:)

PICT9597.jpg

B23? Haha, fy fan vad jag har tillbringat många timmar under huven på en bil innehållande en dylik spis. Den var still going strong efter 43.000 mil när allt runtomkring gick rostdöden till mötes.
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Att Linda Rosings program är pinsamare än vad jag trodde möjligt! Äntligen ett program att garva sig blå åt! Linda verkar riktigt skärpt mot stolpskotten till killar var hittar man dem och hur har de lyckats överleva tills dags datum:D
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Att jag äntligen med lite hjälp av en liten datanörd börjar komma underfund med iTunes. ;)
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
B23? Haha, fy fan vad jag har tillbringat många timmar under huven på en bil innehållande en dylik spis. Den var still going strong efter 43.000 mil när allt runtomkring gick rostdöden till mötes.

B200F, rödblockare :tummenupp Nästan likadan som B23 dock :tummenupp :) :yoparty
 
Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Det som fick mig att le idag var en trevlig dam och en 4-årig pojke:)
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Min roliga sambo som tyckte att jag skulle lägga ett äpple på höften så att latmasken tar sig ut :hihi. Nåväl det går åt rätt håll i alla fall, tyvärr får jag tvingas avboka min spadag i morgon då de inte vill massera om man har en inflammation, ska gå och simma istället men vet i sjutton hur jag ska fixa att simma lugnt för det kan jag inte :gnissla.
 
Last edited:

Dalkullan

joråsåatte
Gick med
15 May 2006
Ort
Borlänge
Hoj
Letar
Min roliga sambo som tyckte att jag skulle lägga ett äpple på höften så att latmasken tar sig ut :hihi. Nåväl det går åt rätt håll i alla fall, tyvärr får jag tvingas avboka min spadag i morgon då de inte vill massera om man har en inflammation, ska gå och simma istället men vet i sjutton hur jag ska fixa att simma lugnt för det kan jag inte :gnissla.

Haha det var en mycket fin kommentar från din sambo, det fick mig att le :tummenupp
 

Ivil

In Priest we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Tog ledig i två dar och drog ut till våran sommarstuga. Så nu sitter man här med en brasa i bastun och kall öl i handen samtidigt som man tittar ut över den isbelagda Mälaren.
Känns bra.
 

Dominator-Rocks

Guest
Tog ledig i två dar och drog ut till våran sommarstuga. Så nu sitter man här med en brasa i bastun och kall öl i handen samtidigt som man tittar ut över den isbelagda Mälaren.
Känns bra.

Nu vart man ju inget avundsjuk alls :mad:

Jag vill me' vara ensam ute i sommarstugan, helt själv lite schyst käk kylen preppat med öl massa ölkorv chips och sånt gott.

En bra ljudbok och tv spel!


Måste boka in det :fakta
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Att vår klass har slagits samman med en annan klass för just denna lilla kursen, och den ena killen i den andra klassen är sånt jäkla ögongodis! Jisses, vad fin han är! :kär :drool
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top