Vad fick dig att le idag?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Men så fick jag bryt då jag trodde att det inte fanns några kunder i salongen. Tjejerna (nästan alla) satt på våra fina läderstolar och latade sig och jag vrålar på skoj..."fan brudar vi borde kanske ta av oss tröjorna o klippa topless för att få lite jäkla fart på det här stället...eller vad säger ni??!"

Jag har IOFS nyss klippt mig, men inför ni en sån dag kommer jag ner och tar topparna... :tuttar
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jag har IOFS nyss klippt mig, men inför ni en sån dag kommer jag ner och tar topparna... :tuttar

Dina eller deras?? :D

Jag garvade läppen av mig idag när jag såg att Powerbronze fortfarande
säljer kåpjäveln som GUW har som sin avtar.. OCH det finns en till i samma
modell... :hihi
 

Queen

Guest
Jag har fått julklapp :)
Sedan ska jag köpa en läppenna som matchar det blodröda läppstiftet jag köpte igår... :kär
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Pizza Kit. Guds gåva till alla ungkarlar. Och ungmöer med för den delen. Alla bör ha ett i reserv i kylen :tummenupp
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Dina eller deras?? :D

Jag garvade läppen av mig idag när jag såg att Powerbronze fortfarande
säljer kåpjäveln som GUW har som sin avtar.. OCH det finns en till i samma
modell... :hihi

Skaru beställa därifrån?

Det är en grej jag ska ha....
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Alla snygga byggarbetare som byggt min salong får mig att le konstant (och önska att jag hade fixat upp mig lite mer innan jag gick till jobbet (typ gått ner 30 kg eller så :vissla :p)

Jag ler för att jag blev uppraggad inte mindre än 4 ggr ikväll...varav bara en gång var på krogen..de andra 3 var på hundpromenad (älskar att bo i city ;))

Här är det någon som behöver lite hantverkarsex, det hör ju jag det. :hihi

Själv är jag glad satan för att jag rivit 340"n klart snart samt att imorrn är sista arbetsdagen innan ledigheten inför jul/nyår. Helvete så ineffektiv jag ska vara. :D
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Här är det någon som behöver lite hantverkarsex, det hör ju jag det. :hihi

Själv är jag glad satan för att jag rivit 340"n klart snart samt att imorrn är sista arbetsdagen innan ledigheten inför jul/nyår. Helvete så ineffektiv jag ska vara. :D

Hantverkarsex å hantverkarsex..jag behöver SEX:yoparty !! Sedan om det är en händig verkare så är det ju bara ännu bättre ;)

Idag asgarvade jag inombords...jag var på hundpromenad och råkade på en liten söt cavalier som harry busade med. Hans matte, en äldre kvinna pratade om hur jobbiga vovvens analsäckar var och jag skulle kommentera att jag hade hört talas om det problemet. Det lät så här: - Jo jag vet att just Cavalierer har väldiga analsäcksproblem :)rofl)
Jag ville springa därifrån asgarvandes men jag fick lugnt svälja skrattet och se bekymrad ut för lilla Mozarts infekterade analsäckar :p :mohahaha
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Skaru beställa därifrån?

Det är en grej jag ska ha....


Vet inte än...
Dom är helt värdelösa på att svara på mail, som de flesta engelska firmorna.. :mad:


Hantverkarsex å hantverkarsex..jag behöver SEX:yoparty !! Sedan om det är en händig verkare så är det ju bara ännu bättre ;)

Akta dig för sån´t! Är han för händig/klumpig så kanske det blir värkar...
iställer för mer verkligen bra sex! :hihi
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Fan va najs, bara denna dag kvar att jobba innan semster. Första semestern som är längre än 6 dagar på 2½ år! :yoparty
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top