Vad fick dig att le idag?

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Men så kom jag på att jag var iväg på lunchen idag och köpte en dosa General :bugar

SÅ nu skall jag gå till min jacka som hänger i hallen trä ner handen i högerfickan plocka upp dosan.....


Den känslan ... :)

General är gött! Köpte dock en dosa Rapé senast, som omväxling:tummenupp Snusar dock mest Kronan vit portion nu för tiden, mest på grund av det förmånliga priset, runt 23:-:yoparty
Jag log när jag plockade fram dosan ur kylen och tog en kall Rapé:drool
 

Bitteboy

Guest
Ler för att imorgon blir d surfa av! Hoppas på 4.0 men 4,7 funkar bra!!! Surf´s up! Hoj åka i helgen givetvis!
 

Kia

Guest
En rar kommentar i ett av mina fotoalbum fick mig att le.... :) Tack Nursey! :pannkyss
 

Ocean

Up your ass baby
Gick med
3 Jul 2008
Ort
West Harbour
Hoj
R1 racing
Kärringen som vände sig om för att heja på en kompis och körde kundvagnen in i bilen som körde ut från parkeringsfickan. En stor bula med veck blev det iaf. Det finns bara en sann glädje.....:D
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Hahahaha..
Sitter o kollar på Debatt med min lilla mormor och dom börjar prata om Halal-Tv och hela karussellen kring detta.

Efter att tag börjar islamska samfundets representant prata och han är bara allmänt trångsynt i sitt tankesätt (låter inte sin dotter simma på gymnastiken, vill ha ledigt på fredagar etc). Han vill dock framstå som en god medborgare och åberopar att han faktiskt jobbar lika hårt som alla andra :rolleyes: (på skånskarabisk brytning) och han jobbar som baijomadisinsk analitiker (biomedicinsk analytiker).

Mormodern som haft stroke och en massa problem på sista tiden och har lite problem att uttrycka sig ibland ville försäkra sig om att hon hört rätt och frågar: -vad sade han att han gjorde? Bomber? :förvirrad-liten-ulltottsmormor

Hahahahaahahaahahaah det var så jävla bra timing på frågan att jag dog av skratt..och jag skrattar fortfarande.
Mormor...du är bäst!! Jag älskar dig!:yoparty
 

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Ort
Botkyrka
Hoj
R1
Hittade följande på www.tjuvlystnat.se

Bensinmack, Upplands Väsby

En gammal kvinna står och tittar intresserat på några unga motorcyklister ~25. Efter en liten stund verkar hon ta mod till sig och går närmare.
Kvinnan: Får jag åka med på motorcykeln..?
Ena motorcyklisten: Ok.
Kvinnan (ser skräckslagen ut): Tack…
Hon vänder sig genast om och går snabbt därifrån.
 
Last edited:

sportbike

Guest
Såja,gnabbas inte små frön !!!!
Själv log jag idag åt att Larzon fick gåshud av att höra min maskin ryta efter diverse ingrepp :)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag tycker att det var ett plumpt och dumt svar.
Allt hon skrivit (visserligen roligt) har iaf en slags sorglig underton.
Sant? Ingen aning. Men den typen av svar hade jag iaf INTE fortjanat.
Men du haller med? Ok.

Det här är ett ställe där man gör bäst i att inte ta allt så personligt, vännen. Tyvärr har jag fått lära mig det den hårda vägen.

Ryck upp dig och le istället. Se humorn i alla alter egon på nätet.
Du vet väl själv vem du är och vad du duger till?

:krama
 

sportbike

Guest
Här tycks vågorna gå höga :näsblod det enda man ser är en massa raderade inlägg med att det räcker nu.

Ja,och det beror på att det är meningen att tråden ska innehålla positiva saker.
Tjafs och personliga påhopp kan man lösa via pm.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ja,och det beror på att det är meningen att tråden ska innehålla positiva saker.
Tjafs och personliga påhopp kan man lösa via pm.

:tummenupp helt rätt.


Idag har jag ett par saker att le åt
1. Mamam som har planerat varje cm i lägenheten dom ska flytta till om 14 dagar och pappa som går å suckar :lol
2. Rök sugna vänner som ringer och slänger några ord medans de stås ute och röker ( jag röker inte men är oftast sällskapsdam åt rökare :))
3. Nykära människor som inte helt vill erkänna det hela....hur go kan dom bli innan dom ser den där rosa röken pysa ur öron, näsa och mun :D
4. Grannens katt som kom in sprang upp på övervåningen som om de bran i svansen och hoppade ner i en låda med lite saker i och la sig och sov som en klubbad katt :lol
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top