Vad fick dig att le idag?

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
babyblues.20080902.jpg
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) log i dag då jag såg alla gratulationer på sh och från släkt och vänner på telefon och sms :)

Sen log jag än mer när pappa var över å hade bakelse med och jag fick en ny hårblås då den gamla har dött av värme slag :lol

Tack för en bra dag alla ;)
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Proffsig bild! :näsblod

Äre inte dags för dig att sluta gnälla på SJ?

Det är en lång historia med många faktorer men toppen av isberget var pga av en avtalsmiss så får inte pendlarna åka med sitt ordinarie tåg, ett tåg som man i tågpendlarföreningen kämpade till sig i början av 2001 Några biobiljetter kompenserar knappast det. Nåväl bilden gjorde mig på glad då jag fick den lite oväntat...
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Första dagen på gamla jobbet idag. Log för mig själv när jag insåg att jag för tillfället har betalt för att "slappa" 8h/dag och ändå utföra ett bra jobb. Idag var jag tex in i en butik och glodde på lite vattenskoter, hade en jävla massa tid över. Sen vad det dags att åka hem efter det.
Så nu ska jag jobba 2-3 dagar i veckan men ändå ha fullt betalt ett bra tag till och samtidigt bygga färdigt sommarstugan som jag kommer spendera större delen av nästa sommar vid. Givetvis med en vattenskoter vid bryggan.
Ibland krävs så lite för att få mig att le :)
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Första dagen på gamla jobbet idag. Log för mig själv när jag insåg att jag för tillfället har betalt för att "slappa" 8h/dag och ändå utföra ett bra jobb. Idag var jag tex in i en butik och glodde på lite vattenskoter, hade en jävla massa tid över. Sen vad det dags att åka hem efter det.
Så nu ska jag jobba 2-3 dagar i veckan men ändå ha fullt betalt ett bra tag till och samtidigt bygga färdigt sommarstugan som jag kommer spendera större delen av nästa sommar vid. Givetvis med en vattenskoter vid bryggan.
Ibland krävs så lite för att få mig att le :)

Lite? :gnissla
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning


Hyffsat lite då, brukar aldrig bekymra mig över jobb då jag alltid har haft flyt med det så jag brukar heller aldrig le åt det. Men idag gjorde jag det när jag tänkte på alla stackars satar som står på mitt gamla jobb tex och "sliter" för skitpengar och halvtaskig arbetsmiljö. Nu växlar jag mellan att sitta någon timme på kontor, åka ut och göra lite nytta en stund och ibland ha lite tid över till annat. Iofs inte så mycket bättre betalt än mitt gamla men fan så mycket mer livskvalitet över detta just nu.
Värt att le över :)

Men hade jag möjligheten att jobba med det jag verkligen vill och i egen regi så skulle jag le ännu mer, då skulle jag nog ha kramp i ansiktet tippar jag på. Men det kommer med tiden.
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Sportsbike får mig att le.
Så jävla hjälpsam och allmänt trevlig.

Tack för hjälpen bed bilen.
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jag tog hojen till jobbet idag... O det är massa sol ute nu... Wohooooooooooo...
Sommaren är inte helt slut... YEY
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top