Vad fick dig att le idag?

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
:rodnar
Tack.

Det här gjorde mig glad.

*ler* Så lite så...
riktigt lycklig över att jag fick hjälp... :D
O kul var det... O lärde mig saker gjorde jag...
O Java blev det...
Kan ju knappt bli bättre... tihi...

Kram kram
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Äh vaffaaan!

Nu måste jag skriva i "vad gjorde dig förbannad idag-tråden" :D


Grattis ditt svin! Må alla nycklar gå av eller runddra alla muttrar på din hoj!
:hihi


Grattis! :tummenupp


Sandy.... som man ju kört ifrån några gånger... tro det... mmm där ser man.

Tack för de värmande orden!:hihi
Ska tänka på dig varje gång jag använder verktygen!:D

Så du har kört med Sandy, var det när han körde sin beryktade TZ250?
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Du kanske ska ställa en kattlåda med sand i så han gör det i den? Då blir det ju lätt att plocka upp det och du slipper svabba balkongen varje gång. :)

Visa inte kattsandspåsen bara. Han kan bli förvirrad. :gnissla

:va Nu är det en hund vi snackar om...hm:va ...människans bästa vän behöver hjälp med att göra sina behov, någonstanns gick det snett :rolleyes:


;)
 

Dominator-Rocks

Guest
Laddade ner och såg på filmen

This is Spinal Tap

Klart sevärd Dokumentärfilm som gav mig flera leenden!


Ett smakprov
[YOUTUBE-ID]d54UU-fPIsY&feature=related[/YOUTUBE-ID]
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag var ut och åkte med favorit-tjejen bakpå, gick på café, åkte hem och åt, sen ville hon ut och åka mera så det blev ytterligare en sväng och en kaffe...
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
Jag ler när jag kollar ut och det spöregnar ute, för då behöver jag inte ha ångest över att jag har feber och snart ska bädda ner mig i soffan och kolla på någon mysig film.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag ler när jag kollar ut och det spöregnar ute, för då behöver jag inte ha ångest över att jag har feber och snart ska bädda ner mig i soffan och kolla på någon mysig film.

Du log nog för att du visste att jag var ute och körde hoj när det började regna:näsblod




:) :gnissla
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Se hur det kan gå om man shoppar på IKEA.

En ung nygift kvinna hade varit och inhandlat en garderob på IKEA. När hon kom hem började hon att montera upp den. Utanför hennes fönster fanns en busshållplats.

Precis när hon var klar med garderoben körde bussen förbi och garderoben föll ihop. Hon kliade sig lite i huvudet och monterade sedan upp den igen. Strax därpå kom nästa buss, och garderoben föll ihop som ett korthus.

Hon ringde då till IKEA och talade om vad som hänt. De lovade att skicka dit en kille som kunde fixa det.

Montören kom strax dit och fick ihop garderoben. Men precis när den var färdigmonterad igen så kom bussen och garderoben föll ihop.

När han för andra gången fått ihop garderoben gick han in och ställde sig i garderoben för att se vad det var som egentligen hände. Just då kom kvinnans make hem.

Han var nyfiken på hur garderoben såg ut som hans fru hade inhandlat och stegade in i rummet där garderoben stod.

När han beundrat den öppnade han garderobsdörren för att se hur den såg ut innanför.

Maken och montören tittade ett ögonblick på varandra och sedan sa montören:
"Du tror väl inte mig, men jag står faktiskt här och väntar på bussen."
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Se hur det kan gå om man shoppar på IKEA.

En ung nygift kvinna hade varit och inhandlat en garderob på IKEA. När hon kom hem började hon att montera upp den. Utanför hennes fönster fanns en busshållplats.

Precis när hon var klar med garderoben körde bussen förbi och garderoben föll ihop. Hon kliade sig lite i huvudet och monterade sedan upp den igen. Strax därpå kom nästa buss, och garderoben föll ihop som ett korthus.

Hon ringde då till IKEA och talade om vad som hänt. De lovade att skicka dit en kille som kunde fixa det.

Montören kom strax dit och fick ihop garderoben. Men precis när den var färdigmonterad igen så kom bussen och garderoben föll ihop.

När han för andra gången fått ihop garderoben gick han in och ställde sig i garderoben för att se vad det var som egentligen hände. Just då kom kvinnans make hem.

Han var nyfiken på hur garderoben såg ut som hans fru hade inhandlat och stegade in i rummet där garderoben stod.

När han beundrat den öppnade han garderobsdörren för att se hur den såg ut innanför.

Maken och montören tittade ett ögonblick på varandra och sedan sa montören:
"Du tror väl inte mig, men jag står faktiskt här och väntar på bussen."

Hehe..ett litet kvällsleende blev det :)
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
I morse, när jag efter att ha simmat 1500 m kröp ner i bubbelpoolen och kände det varma brusande vattnet som omslöt mig.

Fy fan vad skönt det är!! :)

//M
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
I morse, när jag efter att ha simmat 1500 m kröp ner i bubbelpoolen och kände det varma brusande vattnet som omslöt mig.

Fy fan vad skönt det är!! :)

//M

Å du behövde inte göra bubblorna själv !:D
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Äh....hurtig och hurtig....det är sånt välbefinnande att det är svårt att låta bli. :tungan

Seså...på med badbrallorna nu och bege dig till närmsta simhall. Och har du tur finns det en bubbelpool oxå. :tummenupp


Fan heller !

Brustna dammar i New Orleans är peanuts gämfört med den översvämning jag skulle orsaka på Erikdalsbadet.

Men jag e en jävel på¨bubblor:D
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top