Vad fick dig att le idag?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Värst vad den muttern verkar speciell då som tar flera månader på sig?

Är det inte bara M10/12 fingänga?

Det har jag på jobbet.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Värst vad den muttern verkar speciell då som tar flera månader på sig?

Är det inte bara M10/12 fingänga?

Det har jag på jobbet.

Det var inte muttern som var det stora/första problemet, först stod den på verkstad i en månad efter en vurpa. Sen visade det sig att det inte blev över självrisken på 6k så jag tog hem skiten och fixade den så gott det gick, körde 1-2 mil i lugnt tempo, då hoppade kedjan och knäckte till så att den inte gick att använda(var jäkligt sliten). Sen beställde jag nytt drivpaket över nätet, och det tog några veckor, när jag väl hade sakerna hemma så fick jag inte loss hjulmuttern, efter en vecka bestämde vi oss för att spräcka den, då stod jag utan mutter. Beställde från en lokal "kinesmoppesäljare", tog en vecka, fick muttern, jippie. FEL mutter. Sket i den inkompetenta jäveln som vägrade att ta till baka muttern och beställde muttern över internet från samma ställe där jag tidigare köpt drivpaket. Tog en vecka sen visar det sig att den endast fanns i Korea, då skickade dom den därifrån till Holland och sedan får jag den efter ca 2 veckor, idag alltså.

Det är M15 eller M16 fingängat och det "finns" tydligen inte i en vanlig järnaffär.
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
Ja verkligen, livet ska vara roligt, och min ekonomiska situation tillåter mig just nu att säga nej till mer jobb som tidningsutdelare. Dock ska ja på intervju hos kommunen för att kunna jobba som vikarie på dagis/förskola. Kan nog bli trevligt eftersom jag faktiskt gillar barn, så länge de inte skriker, gråter, bajsar eller slåss, men det händer väl inte så ofta?:rolleyes:

:tummenupp Trivs man inte så ska byta. Något roligare på g? Sa du upp dig eller var det ett vik som gick ut?

sagt upp sig utan "giltiga skäl"= akassekarens:gnissla .

Idag log jag när jag berättade för min kompis att jag åker med henne på semester i nårje om en vecka. Men va fan, betald resa dit och boende hos släktingar som bjuder på mat och lånar ut bil, vem säger nej till det?:yoparty :banana
 

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Crescent
Idag log jag när jag berättade för min kompis att jag åker med henne på semester i nårje om en vecka. Men va fan, betald resa dit och boende hos släktingar som bjuder på mat och lånar ut bil, vem säger nej till det?:yoparty :banana

Jag gör det :banana :yoparty :tuttar För jag menar vem vill bo i norge i en vecka med en snygg tjej?:va :confused:
 

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Tillfälligt avbrott
Någon har dött och man har en liten "stund" i moskén..
Mannen verkar oberörd, tills han ser kameran.. :rofl


[YOUTUBE-ID]bLJiIa2EsbQ[/YOUTUBE-ID]
 

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
Hittade en strip jag inte sett på länge :)
 

Bifogat

  • firstdate.jpg
    firstdate.jpg
    36.8 KB · Visningar: 155

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Besök hos frissan. Killen blev glad över :födelsedapresenterna vilket i sin tur gjorde mig glad :)

Nytt påskrivet avtal med jobbet =löneökning :) En tjejkompis som jobbar på killes jobb ska vara tjänstledig och studera i götet, vilket gör att vi kommer tågpendla ihop en del :)

:banana över att emil och :tuttar :nurse Lena har funnit varandra, det är en härligt känsla att sväva på rosa små moln, är så glad för eran skull :krama
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
En jäkligt god 88:an och en kopp kaffe på Markan i Strömsholm efter lagom mysrunda på Millen ikväll, slapp regn på rundan - men fick uppleva den där speciella doften som kommer med regnet - jäkligt gött!

/J
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Fick kredit på jobbet idag av nån ja aldrig trodde skulle säga nåt sånt, sen fick ja hem nya hjälmen så givetvis var ja tvungen att åka en sväng med hojen.

Satte första växlingen på bakhjulet också så nu är de bara att träna vidare :)
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Annars kan det vara kul att få beröm på jobbet också.
Borde nog skriva i förbannat tråden.
Fick inget beröm idag, gjorde mig iof inte förtjänt av nåt=idiot

Släppte ner hojen och fick wobbel, givetvis höll man på att klippa fronten på en A4 kombi=idiot
Sen har inte tjejen hört av sig som ja vill ska ringa, du är dissad grabben för att inte tala om naiv=idiot.

Kanske lika bra att gå och sova istället? :gnissla
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top