Vad fick dig att le idag?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Ruskade om killen och frågade va har du gjort!!!! spelat bort 44 tusen på poker...:huvet


Som tur var det bara en dröm, tog ett litet tag men jäklar så gött att vakna och inse det. :pussa



Ska göras Wallenbergare till middag idag.. sedan blir det bio:) ( hemma igen ifrån Malmö så kanske man kan få se en film från början :rolleyes: )
 
Last edited:

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
Idag blev jag frivilligt arbetslös...:banana Känns skönt att pissjobbet är över... ska bli skönt att sova en hel natt för första gången på 2 veckor:) Börjar nästan närma mig zombie-stadiet, så nu ska här vilas ut och gå på spabehandlingar:) :) :gurkapåögonen
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Min semester börjar imorgon... Hihi
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Att de i tidningarna i alla fall försöker ljuga och säger att det blir nog varmt innan hösten kommer ändå... ????... Var då nånstans??? I Afrika???
Men det klart... Vem har sagt att man behöver bra väder när amn har semester... Haha...
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Idag blev jag frivilligt arbetslös...:banana Känns skönt att pissjobbet är över... ska bli skönt att sova en hel natt för första gången på 2 veckor:) Börjar nästan närma mig zombie-stadiet, så nu ska här vilas ut och gå på spabehandlingar:) :) :gurkapåögonen

:tummenupp Trivs man inte så ska byta. Något roligare på g? Sa du upp dig eller var det ett vik som gick ut?

sagt upp sig utan "giltiga skäl"= akassekarens:gnissla .
 
Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Första jobbdagen efter semestern och det har väl gått hyfsat, haft en del att fundera på (har fortfarande iof) men så fick man ett sms nu på kvällen som gjorde en på lite bättre humör iaf.

Fick även ihop bilen igen efter att ha varit och hämtat ny förardörr igår och meckat loss ett gångjärn på skroten idag så är den nästan som ny..eller nja. Den behandlas efter utseende: upp på bakhjulet :va

Sen var ja bara tvungen att ta ut ktmen på en liten runda och de blir man ju glad av :)
 

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
jag smila inte så mycket men det fick mig att skratta att ett moppefuck hade gett fan på att han skulle dra mig inne i stan idag.. de roliga att han aldrig gav upp utan försökte draga med mig 5 eller 6 gånger vid olika tillfällen under dagen när man kom fram till rödljusen :D
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
En jämngammal, kvinnlig träningskompis började bli orolig över att lämna sin 16åriga dotter hemma tillsammans med hennes killkompis.
Obetänksamt nog frågade hon mig om jag "som varit tonårskille" trodde att det var någon "fara".
"Nejdå" Svarade jag.
"Antingen har han redan satt på henne, eller så är han bög".
"Menar du det?" Svarade Kicki.
"Tror du verkligen att han är homosexuell?"
:rofl
Det där fick mig att le! Tack!
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Sa du upp dig eller var det ett vik som gick ut?

Jag råkar veta att det var ett vik som gick ut :tummenupp :)



Jag log när jag fick muttern till bakhjulsaxeln och kunde köra hojen för första gången på några månader :tummenupp :) :yoparty Fan vad kul det är:yoparty
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top