Vad fick dig att le idag?

Dropdead

Guest
Jag inte bara log, jag fullkomligen började gapskratta högt och ljudligt när jag fick se den här bilden:

{DDDDFC1A-B3B3-460C-BBDC-5E7E103ED837}.jpg


...men så är jag jävligt lättroad också. :D
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Ett PM från trådstartaren:)

Annars pluggar jag inför en tekniktenta och det suddar ut alla reflexer man har till att le i övrigt.
 

Gabor

Guest
Jag log när jag vaknade, såg ansiktet på min älskling, sovandes så djupt.
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Jag är glad och ler för att solen har berika min dag, och för att jag antagligen ska FÅ en hund! (Vet ej vad det blir än, finns 3 olika blandraser som behöver en ny familj) För att min syster e sååå söt och bryr sig så mkt om mig att hon polisanmält mig som saknad igår, :rofl Alla söta vänner som bryr sig om mig. För att jag är singel och stark, för mina underbara katter som alltid vill gosa. Listan kan göras huuuur lång som helst. :)
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Jag ler för att jag just gick upp för jag är fast i min cpnattdygnsrytm o i helgen ska jag jobba dag! :huvet

Nej jag ler inte...:huvet

Men snart ska jag ringa kussen o höra om det va okey att ha hojen i hans garage, då kanske de blir ett leende..
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Jag ler för att precis i talande stund är det bara 1h kvar tills jag slutar jobba och sedan är det gymmet som gäller inna kalasandet kan börja!
 

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Ort
Borlänge
Hoj
är såld..
Nursey skrev:
2588272 Fan vad skönt..för det var väl lite tungt där i början va? Kuul :krama


Japp, det var inte så lite tungt heller men som det heter: det är bara att bryta ihop och komma igen :D
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
OLJEKYLD GSXR skrev:
2588518 Jag log nog första gången idag när jag var ute med kamphunden och han hittade en en mycket intressant fläck som han skulle nosa och slicka på, troligen var det någon snygg tik som hade kissat där. Han ville inte gå därifrån och när jag drog lite i kopplet så lade han sig ner platt på magen i snön och fortsatte slicka, samtidigt som han spjärnade emot allt vad han orkade med sina små tjocka ben. Tillslut fick han ge sig, hans pappa är starkare ;)


Hehe min kamphund vill knappt inte gå utanför dörren.
Iof har vi ingen snö men det är svinkallt och blåser.
Får se hur pigg han är på att gå ut när det är -25 och snöar.
 

Kia

Guest
Jag log när jag läste inläggen i den här tråden.... :pannkyss

Å så log jag när jag hörde ett av mina barn skrika: "Kia, Jesus har spytt på mattan... fan va äckligt....!!!" :D
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Blev glad när Swedie hittade låten " Crazy Bitch" med Buck Cherry. Riktigt nice låt :yoparty

Sen ska vi äta tacos ikväll, det får mig alltid att le.
 

Nettan

Nettan
Gick med
28 Oct 2003
Ort
Västmanland, köping
Hoj
Honda cbr blade -95 (min man gasar o jag sitter bakpå)
Som vanligt...vår son Mathias som nyss fyllt 1 år. Han får mej att le varje dag och oftast flera ggr oxå. kram på er alla och ha en trevlig Halloween helg. Nettan
 

Bifogat

  • DSC01825 (Small).JPG
    DSC01825 (Small).JPG
    58.7 KB · Visningar: 254
  • DSC01841 (Small).JPG
    DSC01841 (Small).JPG
    57.1 KB · Visningar: 246
  • DSC01889 (Small).JPG
    DSC01889 (Small).JPG
    28.3 KB · Visningar: 245

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Kia skrev:
2588886 Jag log när jag läste inläggen i den här tråden.... :pannkyss

Å så log jag när jag hörde ett av mina barn skrika: "Kia, Jesus har spytt på mattan... fan va äckligt....!!!" :D
Skrek barnet fan?

Nettan skrev:
2588907 Som vanligt...vår son Mathias som nyss fyllt 1 år. Han får mej att le varje dag och oftast flera ggr oxå. kram på er alla och ha en trevlig Halloween helg. Nettan
Naaawww, vilken sköning. Pappa upp i dagen? :va

:)

Edit: Jag log precis när jag såg hur lustigt mitt "paket" ser ut i mitt tajta italienska fullblodsskinn. Sen slutade jag le när jag insåg att jag ska jobba om 7 timmar.
 
Last edited:

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Nettan skrev:
2588907 Som vanligt...vår son Mathias som nyss fyllt 1 år. Han får mej att le varje dag och oftast flera ggr oxå. kram på er alla och ha en trevlig Halloween helg. Nettan
Rätt stavning och allt!!.. Var inte orolig!


En dag växer han upp till en lika stor och manlig cooling som mig :tummenupp :cool:
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Alltså..jag vete fan vart det gick fel men bara för att jag var sådär Prozac lycklig i morse så har ALLT gått åt helvete idag..så nu skall jag läsa om alla saker som fått er att le..så kanske jag kan le igen...annars kommer lilla valpen ikväll..då kan man använda den som näsduk :näsblod
 

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Nursey skrev:
2588988 Alltså..jag vete fan vart det gick fel men bara för att jag var sådär Prozac lycklig i morse så har ALLT gått åt helvete idag..så nu skall jag läsa om alla saker som fått er att le..så kanske jag kan le igen...annars kommer lilla valpen ikväll..då kan man använda den som näsduk :näsblod
Om du går in på msn kan jag berätta en sak som får dig att le :pannkyss
 

Gabor

Guest
Kia skrev:
2588922 Jaaa, tyvärr har de sånt språkbruk här....
Pappans fel... :huvet

Jäv-la skitsnack, inte f*n i Helv-Te skulle ungdj_Ävl snacka så där, inte hemma hos mig i alla fall, måste bero på en yttre imulskälla , från någon som svär så in i hel-te utan att fatta ett skit själv.....:tummenupp :D

Nursey skrev:
2588988 Alltså..jag vete fan vart det gick fel men bara för att jag var sådär Prozac lycklig i morse så har ALLT gått åt helvete idag..så nu skall jag läsa om alla saker som fått er att le..så kanske jag kan le igen...annars kommer lilla valpen ikväll..då kan man använda den som näsduk :näsblod

Du N. kan man lazerbehandla bort tjat, öronsus, eller va det kallas ?? :D
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top