Vad fick dig att le idag?

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Fick hon inte åka med?

Osäker på könet men oavsett så är tyvärr engelska SportHojar opraktiska när det gäller att transportera vilda djur... :(

Bäverns namn härstammar från betydelsen ”den brune”. Det kan man förstå om man ser en bäver. Den har en brun tjock päls och är ca 70-100cm lång. Svansen mäter ca 30-40cm. Bävern kan väga 18-22 kg och är en utmärkt simmare med sin simhud mellan bakfötterna.

https://www.eskilstuna.se/utbildnin...t-perspektiv/baverinventering/baverfakta.html
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Funderade på om Ducatin hade fått en hjärnblödning, men det visade sig vara jag själv som klickat i fel "körläge".
 

Impact

P.i.t.A
Gick med
27 Sep 2007
Ort
Halmstad
Hoj
1090r -17, 990SMT -09
Hi hi
936322fe5c22314c78d702aa7f0677c3.jpg


Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Nytt sushiställe ett kvarter hemifrån.

Nu saknas bara en deli med rättigheter i kvarteret så har man komplett kostcirkel inom promenadavstånd på föräldraledigheten.
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Funderade på att skaffa Boxer bara för att kunna kika på Axess. Då vill man ju veta om det fortfarande finns mottagning. Citerar terascom.se:

1) "Vi har för närvarande tekniska problem med sökfunktionen för att visa mottagning av radio och tv. Detta gäller även frekvenstabeller och nätmeddelanden. Vi arbetar på att åtgärda problemet så fort som möjligt."

2) "Driftstatus
Visar status för
Underhållsarbete pågår. Driftstatus kan ej visas för tillfället."

Ungefär som elektrikern som skulle byta ytterbelysningen i torsdags och behövde bryta strömmen - jag tog ner mina sex servrar med hopers VM'ar och två arbetsstationer. Inte fan dök det upp någon. Han ringde dagen efter, glömde dig, kommer idag - lite senare "kan inte komma, vattenläcka" (el-styrd läcka?). Planerad ankomst måndag. Hur många dagar ska jag behöva skjuta ner mina arbetsverktyg... man kan inte annat än skratta åt eländet.
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Funderade på att skaffa Boxer bara för att kunna kika på Axess. Då vill man ju veta om det fortfarande finns mottagning. Citerar terascom.se:

1) "Vi har för närvarande tekniska problem med sökfunktionen för att visa mottagning av radio och tv. Detta gäller även frekvenstabeller och nätmeddelanden. Vi arbetar på att åtgärda problemet så fort som möjligt."

2) "Driftstatus
Visar status för
Underhållsarbete pågår. Driftstatus kan ej visas för tillfället."

Ungefär som elektrikern som skulle byta ytterbelysningen i torsdags och behövde bryta strömmen - jag tog ner mina sex servrar med hopers VM'ar och två arbetsstationer. Inte fan dök det upp någon. Han ringde dagen efter, glömde dig, kommer idag - lite senare "kan inte komma, vattenläcka" (el-styrd läcka?). Planerad ankomst måndag. Hur många dagar ska jag behöva skjuta ner mina arbetsverktyg... man kan inte annat än skratta åt eländet.

Elsnubben får väl vänta medans du tar ner allt. :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top