Vad fick dig att le idag?

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Blir det en klassisk skinställs-dans?

...den tråden måste vara på sidan 3472 på Sporthoj

Skinnställsdans kan jag ställa upp på, den är dock väldigt exklusiv så det blir till att öppna plånboken för köparen i det fallet.
 

RN

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Aug 2015
Ort
Stockholm
Hoj
Honda VFR 800 2006
Körde hem hojen från vinderförvaret igår. Stel idag, dåligt tränad, kontorskropp och gammal :D
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Sov en natt med obruten sömn. Fick drygt sex timmar i sträck! :) På nästan tre och ett halvt år har det bara hänt en handfull gånger. Måndagshumöret är på topp.
 

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Ort
Pinegrove, Scania
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
Sov en natt med obruten sömn. Fick drygt sex timmar i sträck! :) På nästan tre och ett halvt år har det bara hänt en handfull gånger. Måndagshumöret är på topp.
Välkommen tillbaka till mänskligheten!
Sen när det händer ett par ggr i rad kan du eventuellt få en väckelse-uppenbarelse: Hjärnprotesen börjar komma igång så smått efter destruktionsperioden i ditt liv. Helt bisarr upplevelse :brynad
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Välkommen tillbaka till mänskligheten!
Sen när det händer ett par ggr i rad kan du eventuellt få en väckelse-uppenbarelse: Hjärnprotesen börjar komma igång så smått efter destruktionsperioden i ditt liv. Helt bisarr upplevelse :brynad

Haha. Tackar.

Jag ser så fram emot det!
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fick äntligen ta mig årets premiärtur:banana Ovanligt sent för att vara jag men inte alltid livet går i den riktning man hade önskat så... Just nu tenderar det mesta att vara på ett sådant sätt att man får vara glad för det lilla som inte skiter sig fullständigt, så det här piggade verkligen upp! :) Passade på att rasta gamla Rettan, fy fan vad den bågen går! :banana :yoparty :rock :tummenupp HD:n är bra på sitt sätt, men det är roligt med acceleration också :D :fakta
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Funderade på att skriva ett inlägg i "idag är jag förbannad för att..." för att jag efter 4min körning på hoj igår blev prejjad av en tant som inte tittar i döda vinkeln.
Men istället så får jag väl skriva att man vaknade glad och lite stel i kroppen efter övriga 35mil på hoj igår i solsken och kunde på 2m avstånd hälsa på familj och kompisar! Skinnställ och hjälm är ju 100% corona-proof :fakta

Glad och stel, ett säkert vårtecken för oss på två hjul :hihi
 

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Ort
Pinegrove, Scania
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
Om man bara vill köra motorcykel, men tvingas gå med en skottkärra hela dagen.
- Hold my beer while I...

e7f0f56447b041eac2bdc46070db6483.gif
 
Last edited:

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Såg en A-traktor idag.
Byggd på en Porsche Cayenne...

Genialt eller kapitalförstöring?
 
Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Såg en A-traktor idag.
Byggd på en Porsche Panamera...

Genialt eller kapitalförstöring?

Personligen och spontant tänker jag att det där var ju riktigt rubbat.

Sen kollade jag på blocket och såg prisbilden. Helt klart mer pang för pengarna till en tonåring än valfri fabriksny mopedbil.

Inte lika rubbat längre men fortfarande ganska rubbat... Mopedbilar är kapitalförstöring med tanke på kvalitet och säkerhet, inte minst.

Det är en märklig värld vi lever i.
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Panamera låter dyrt. Här i krokarna har jag bara sett Cayenne. Fast de kanske är billiga med rasad maskin så man kan hinka ner en Volvo B20 under huven...
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Personligen och spontant tänker jag att det där var ju riktigt rubbat.

Sen kollade jag på blocket och såg prisbilden. Helt klart mer pang för pengarna till en tonåring än valfri fabriksny mopedbil.

Inte lika rubbat längre men fortfarande ganska rubbat... Mopedbilar är kapitalförstöring med tanke på kvalitet och säkerhet, inte minst.

Det är en märklig värld vi lever i.

Cayenne heter visst modellen jag hittade på blocket. Jag kan inte Porsche...
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Personligen och spontant tänker jag att det där var ju riktigt rubbat.

Sen kollade jag på blocket och såg prisbilden. Helt klart mer pang för pengarna till en tonåring än valfri fabriksny mopedbil.

Inte lika rubbat längre men fortfarande ganska rubbat... Mopedbilar är kapitalförstöring med tanke på kvalitet och säkerhet, inte minst.

Det är en märklig värld vi lever i.

Panamera låter dyrt. Här i krokarna har jag bara sett Cayenne. Fast de kanske är billiga med rasad maskin så man kan hinka ner en Volvo B20 under huven...
Det var ju Cayenne jag tänkte, men skrev Panamera.
Yr...
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Klockan lite över åtta igår kväll föddes min förste lille bastard till son. Nu ligger han här och sover invid pappa. :)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top