Vad fick dig att le idag?

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Var köper man 1/2"-borr nu igen?

Screenshot-20191105-171616-Chrome.jpg

Det finns 1/2" övergångshylsa till 6 kants 1/4" som man sätter sitt 6kants 1/4" borr.
Probleme solved :D
 

doolar

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jan 2009
Ort
Limhamn
Hoj
BMW R1200RS -16 (sporttraktorn)
Dagens lilla tur på 6 mil i 4 plusgrader gav ett välbehövligt leende eller 10. Det har regnat i typ en vecka, så suget var stort. Hade dessutom ärende till JE68 för att fixa ett litet läckage. Motorväg dit, småvägar hem! För kallt? Nej inte än iaf! :)
 

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Tumba
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Det finns 1/2" övergångshylsa till 6 kants 1/4" som man sätter sitt 6kants 1/4" borr.
Probleme solved :D

Haha, precis vad jag praktiserade igår... Skruvdragaren på landet, borrmaskinen hos dottern. Vad var kvar hemma om inte likvärdig den där i annonsen och jag kunde dra i ett par skruv i en lös värmeplåt bak under bilen :banana
 

z1000sx

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Apr 2017
Ort
Där det finns en kudde
Hoj
Kawasaki ZX-10R & BMW R1250 GSA
Dagens lilla tur på 6 mil i 4 plusgrader gav ett välbehövligt leende eller 10. Det har regnat i typ en vecka, så suget var stort. Hade dessutom ärende till JE68 för att fixa ett litet läckage. Motorväg dit, småvägar hem! För kallt? Nej inte än iaf! :)

Imponerad.
Jag som ställt in hojarna för säsongen och väntar att det ska i alla fall krypa över +10.
Man e ingen viking tydligen.
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
För bara några år sen var det 10° på julafton i Stockholmstrakten. Det kan hända igen!
 

Björn F

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
-
Spamvarning ;)

a8f49a49dca81e0fc6e1d6d9a012cd42.jpg

31 december 2016 Nacka

679098f71d4e32f91fea671b889da21b.jpg

3 januari 2018 Vaxholm

2c24a3ac4b308547fc7efb0d7c22eb98.jpg

22 januari 2019 Älvsjö

I februari brukar det vara mer snö. Vintern 16/17 körde jag 300 mil med Kawan ovan. Fast i år tog jag ut TDMen ganska tidigt.

eeee3fcd6753d0bca4065e3f5d2c296b.jpg

26 februari 2019 Rosenhill.

Kanske lite tjatigt med bilderna. Men att köra hoj får mig att le.


Skickat från min iPad med Tapatalk
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Två mål från backlinjen på träningsmatchen idag. (fjollboll)
Med tanke på att jag opererade ryggen för tre månader sedan så får jag vara nöjd. :)
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Golvvärme. Satan vad skönt det är när man tar morgonpissen och är barfota. :)
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Nyspråk! :)

M vill strypa bidragen till kultur och idrott
Det är ju en negativ rubriksättning men Moderaterna i Sötälje är positiva och vill istället att de ska "befrias från att tvingas vara beroende av kommunala medel" :tummenupp


”En del verksamheter kommer behöva befrias från att tvingas vara beroende av kommunala medel” skriver Moderaterna i sitt budgetförslag där man sparar sex miljoner kronor på kultur- och fritidskontoret och satsar lika mycket på bättre service för företag.


https://www.lt.se/artikel/m-vill-st...s-hus-och-fotbollscupen-villkorslosa-formaner
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Nyspråk! :)

M vill strypa bidragen till kultur och idrott
Det är ju en negativ rubriksättning men Moderaterna i Sötälje är positiva och vill istället att de ska "befrias från att tvingas vara beroende av kommunala medel" :tummenupp


”En del verksamheter kommer behöva befrias från att tvingas vara beroende av kommunala medel” skriver Moderaterna i sitt budgetförslag där man sparar sex miljoner kronor på kultur- och fritidskontoret och satsar lika mycket på bättre service för företag.


https://www.lt.se/artikel/m-vill-st...s-hus-och-fotbollscupen-villkorslosa-formaner

:rofl
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Nyspråk! :)

M vill strypa bidragen till kultur och idrott
Det är ju en negativ rubriksättning men Moderaterna i Sötälje är positiva och vill istället att de ska "befrias från att tvingas vara beroende av kommunala medel" :tummenupp


”En del verksamheter kommer behöva befrias från att tvingas vara beroende av kommunala medel” skriver Moderaterna i sitt budgetförslag där man sparar sex miljoner kronor på kultur- och fritidskontoret och satsar lika mycket på bättre service för företag.


https://www.lt.se/artikel/m-vill-st...s-hus-och-fotbollscupen-villkorslosa-formaner

Men politiska organisationer behåller naturligtvis sina bidrag... :näsblod
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top