Vad fick dig att le idag?

Portland

Sporthojsnörd
Gick med
17 Jun 2010
Ort
Nej.
Hoj
BMW R1200GS -16
Beredskapen (typ fastighetsservice) från jobbet ringde nu, de hade fått in ett samtal från ett elevboende och undrade lite hur saken skulle tacklas.
Det var stopp i avlopp och tydligen hängde detta samman med att ungdomarna tidigare på kvällen kokat knäck.
Knäcken hade växt sig större än grytan och för att rengöra spisen hade de använt papper... och sen spolat ner det hela i närmsta stol.
Inte utan att man tänker på ett välkänt uttryck, som nu nästintill förverkligades.
:rofl
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Beredskapen (typ fastighetsservice) från jobbet ringde nu, de hade fått in ett samtal från ett elevboende och undrade lite hur saken skulle tacklas.
Det var stopp i avlopp och tydligen hängde detta samman med att ungdomarna tidigare på kvällen kokat knäck.
Knäcken hade växt sig större än grytan och för att rengöra spisen hade de använt papper... och sen spolat ner det hela i närmsta stol.
Inte utan att man tänker på ett välkänt uttryck, som nu nästintill förverkligades.
:rofl

Har dem provat att rensa? :va
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Någon dag sent förvisso, men dock: Strandhäll avgår!! :banana :yoparty

Nu får vi bara hoppas att hennes efterträdare har en lite mer verklighetsförankrad uppfattning om vad vård i världsklass faktiskt innebär... Nåja, det kan iallafall inte bli värre! Skål! :fyllisar

OCH!!

Ylva Johansson fick underkänt i utfrågningen i EU-parlamentet! :banana Tänka sig, att resten av EU inte blivit inspirerade och sugna på det här med "öppna era hjärtan" och "mitt Europa bygger inte murar"... Väldans märkligt, det har ju funkat så jävla bra för oss... :gnissla
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Någon dag sent förvisso, men dock: Strandhäll avgår!! :banana :yoparty

Nu får vi bara hoppas att hennes efterträdare har en lite mer verklighetsförankrad uppfattning om vad vård i världsklass faktiskt innebär... Nåja, det kan iallafall inte bli värre! Skål! :fyllisar

OCH!!

Ylva Johansson fick underkänt i utfrågningen i EU-parlamentet! :banana Tänka sig, att resten av EU inte blivit inspirerade och sugna på det här med "öppna era hjärtan" och "mitt Europa bygger inte murar"... Väldans märkligt, det har ju funkat så jävla bra för oss... :gnissla

Nu har du fel: Sossarna&MP har hittills lyckats med att göra allt dåligt sämre :gnissla
Rear ut allt av värde med den äckliga kronkursen (hmmmmm, om man tar bort (r) ur kronkursen så får man konkursen, kan det vara en tillfällighet :va ) och därmed intäkter till landet sen ger man bort det vi inte har till nåt FN-miljöprojekt och vänsterdiktaturgåvor. :zpy
 

bonde456

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Norrbotten
Hoj
Triumph 800xc -11
Idag fick jag uppleva den skräckblandade euforiska känslan av att mina motorsågsbyxor fungerade när jag körde rätt in i mitt knä.
Skillnaden mellan åratal av problem och att det inte ens gjorde ont avgjordes med rätt utrustning,
tänk på det nästa gång ni blåser till stranden med hojen iklädd shorts bara för att det är lite varmt. :fakta
 

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Idag fick jag uppleva den skräckblandade euforiska känslan av att mina motorsågsbyxor fungerade när jag körde rätt in i mitt knä.
Skillnaden mellan åratal av problem och att det inte ens gjorde ont avgjordes med rätt utrustning,
tänk på det nästa gång ni blåser till stranden med hojen iklädd shorts bara för att det är lite varmt. :fakta

I det var väll dumt att försöka såga i knät det är ett jäkla bök att få väck all fiber insnodd i kedjan. Jag har ioforsig oso testat detta:tummenupp
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
fb354ca89d11d01b36df692dd4aa5418.jpg
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag fick se min annalkande arvinge dansa boggie på en datorskärm för första gången på sjukan i eftermiddag. :)
Ascoolt. :banana Pappa upp i dagen, redan rastlös. :näsblod
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Jag fick se min annalkande arvinge dansa boggie på en datorskärm för första gången på sjukan i eftermiddag. :)
Ascoolt. :banana Pappa upp i dagen, redan rastlös. :näsblod

Stort grattis! :tummenupp

Tips från en som avslutat föräldraledighet som varade nästan ett år. Köp en ryggsäck som skötväska! Själv föll jag för en med många fack och taktiskt/militärt utseende till "stridspackning barn". Förplägnad för 12-24h utan understöd var jämt packat.

Ryggsäck är bättre än axelremsväska.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Fick visa legg på bolaget , får alltid göra det om man råkar byta åka förbi ett.som man inte brukar handla i.
Kexet i kassan papsen måste varit lika gammal som mig...45 med tanke på hennes min o så

:rofl

Haha
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Fick visa legg på bolaget , får alltid göra det om man råkar byta åka förbi ett.som man inte brukar handla i.
Kexet i kassan papsen måste varit lika gammal som mig...45 med tanke på hennes min o så

:rofl

Haha

Rätta takter, ragga på de svagsynta så tar de leg och återkommer. :brynad
 

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Ska ut o ragga på kex i helgen på krogar , måste bli spektkulära ragg om kexen letar efter nån 20 årig kille

:3freak

:rofl

Intressant hur vi beter oss egentligen...

1. Socker, jäst, värme. Tillsätt kontrollerad avkylning och en stor näve tålamod så har vi frambringat en vätska mest lämplig för färgborttagning och sjukhustvätt.
2. På infantilt vis, in med det i truten för vidare undersökning.
3. Njut av försämrad koordination, minskat konsekvenstänk, sabbad bakterieflora, och yrsel.
4. Nu, ut på lokal specifikt utbyggd för försäljning av drickbar lacknafta, i hopp om att träffa en likaledes ensammer lekamen i samma tillstånd.
5a. Gå hemåt ensam, pommes och ketchup vid grillen, reversera intaget i en rännsten, pinka i garderoben.
5b. Hemåt med +1, snabbt som fan innan någon ångrar sig eller spyr i taxin, 10 minuter av okoordinerad passion, spy i vasken, somna bredvid vad-hette-hen-nu-igen.
6. Vakna med diarre, järnmössa, granris i halsen och skamfläckat minne från kvällen innan.

6 dagar senare intalar man sig sedan att detta är det bästa sättet att träffa ”the one”. Here we go again lixom...

Inte undra på att vi har taskigt nativitetstal. Det är bara ren tur att en kvinnlig orgasm inte är krav för befruktning - annars vore det bara vi hojåkare kvar på planeten...
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top