Vad fick dig att le idag?

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Mer än ett dygn har gått och ingen har kommit med några "Höhö, pics or it didn't happen *flämtflås*" kommentarer!? :va Det här forumet upphör aldrig att förvåna...

För ett par år sen kunde brudarna inte ens skriva något alls här utan att få femtioelva Kommentarer av typen ":ligga? :brynad "... Man blir ju nästan lite stolt över utvecklingen :D

#25405?
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
Mer än ett dygn har gått och ingen har kommit med några "Höhö, pics or it didn't happen *flämtflås*" kommentarer!? :va Det här forumet upphör aldrig att förvåna...

För ett par år sen kunde brudarna inte ens skriva något alls här utan att få femtioelva Kommentarer av typen ":ligga? :brynad "... Man blir ju nästan lite stolt över utvecklingen :D

Ha ha, nu när du säger det, tänkte inte på det. :D
 

Jonte H

MEDLEM
Gick med
22 Mar 2019
Ort
Hbg
Hoj
VFR800X 2017
Mer än ett dygn har gått och ingen har kommit med några "Höhö, pics or it didn't happen *flämtflås*" kommentarer!? :va Det här forumet upphör aldrig att förvåna...

För ett par år sen kunde brudarna inte ens skriva något alls här utan att få femtioelva Kommentarer av typen ":ligga? :brynad "... Man blir ju nästan lite stolt över utvecklingen :D

Stolt över utvecklingen ? Vi har väl bara förstått vårt värde :tungan -Men visst, vankas det nakendopp kan jag väl lägga stoltheten åt sidan ett tag :hihi
 

Björn F

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
-
Pics or it didn't happen sa man förr. Det går icke 2019.

Mer än ett dygn har gått och ingen har kommit med några "Höhö, pics or it didn't happen *flämtflås*" kommentarer!? :va
D

Jag förstod inte om kommentarerna gällde mitt inlägg. Jag är inte mycket för höhö eller flämtflås.
Skulle inte skriva kommentarer så någon av de få kvinnorna väljer att lämna sporthoj eller trappa ner.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag förstod inte om kommentarerna gällde mitt inlägg. Jag är inte mycket för höhö eller flämtflås.
Skulle inte skriva kommentarer så någon av de få kvinnorna väljer att lämna sporthoj eller trappa ner.

Ditt inlägg såg jag inte ens till att börja med så nej, det var ingen kommentar riktad till dig :) Din kommentar signalerar väl snarare att internetklimatet förändrats på sistone, och det jag syftade på var väl helt enkelt att kanske till och med det här förtappade forumet insett det. För ja, för ett par år sen så behövde damerna skriva betydligt mycket mindre suggestiva inlägg för att få betydligt mycket mer skamliga förslag till svar. Är övertygad om att det för ett par år sedan hade svämmat över av dylika skamförslag i tråden om en dam gått ut med att hon badat naken. Så ja, skönt att se att till och med vi sporthojare kan utvecklas. Typ :D
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Stolt över utvecklingen ? Vi har väl bara förstått vårt värde :tungan -Men visst, vankas det nakendopp kan jag väl lägga stoltheten åt sidan ett tag :hihi

Tveksamt, vi har nog bara förstått innebörden av "polisanmäld för sexuella trakasserier" :hihi
 

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
Men jösses, det var inte meningen att tråden skulle svänga så här. Ville ju bara berätta vad som fick mig att le den dagen. :krama
 

z1000sx

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Apr 2017
Ort
Där det finns en kudde
Hoj
Kawasaki ZX-10R & BMW R1250 GSA
Du har aldrig varit i malmö hör jag.

Jodå men nu syftade jag inte på det. Har varit ute på en roadtrip i skåne och kört på väldigt fina ställen jag inte varit förr, skåne för mig är relativt outforskat. Alla ställen har väl sina mindre angenäma platser men dom kan man ju undvika.
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Ätit äpplen med skal hela mitt liv.
Ätit kiwi med skal senaste året...

Bör jag börja äta banan med skal också? :3freak :banana
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Fikastund kl 8:00 i Gysinge efter 2 timmars tur.
Sverige är vackert! :kär
P_20190728_075807_1.jpg
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top