Vad fick dig att le idag?

Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Höjdrädd som få men njöt ändå och detta var knappt början på äventyret. Högt satan, hon skrek och jag blunda :tummenupp

20190425-145837.jpg

En fin dag helt enkelt :)
 

moddlaren

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
I morse skrattade jag o tillomed sjöng lite i hjälmen.

Swearike har lag på moms så jag följer lagen o håller minst +25 utom där det är 30-50km. Nå väl hade en mörk volvo bakom i +40 tänkte att varför kör han inte om? Det kom en audi med minst +80km o volvon drog om mej med en helvetets fart.
En mil längre fram stog volvon med massor blåljus bakom audin.
Nästan säker på att den audi föraren cyklar efter helgen. Detta gjorde mej sjukt glad:tummenupp
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Haha ja råkade köra om en civilbil i 180nått på 70 väg....dom stack efter men så kom nån kebabturkbmw ännu fortare och körde om oss.

Dom stack efter han o efter nån km stod dom och rövknullade han upplagd på motorhuven.
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Det ska byggas stall, attefallshus, häst-vm i Tyskland, ny tjänst kanske o.s.v. så vi kände att om det ska bli någon ledighet så får vi passa på innan the shit hits..
 

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
Visst är det fina vägar uppe i bergen! Och dit kan man möjligtvis åka under den mörka perioden på året men nu? :va

Nå, vi är alla olika! :tungan
Det kan bli olidligt varmt i bergen, var uppe i bergen 2012 och tempen låg på +44°C. Vindstilla och stekhett… Inte riktigt min grej. Sydvästra delen av Gran Canaria regnar det knappt på (Amadores, Puerto Rico m fl) är alltid lyckokast att resa till året om. Östra delen strax söder om flygplatsen kan regna under vintern.
Jag ska till Playa de Amadores, där är det vit sandstrand och blått hav (importerad sand). :)

- - - - - - - automatiskt ihopslaget inlägg - - - - - - -

Står mitt emellan två mc-ställ nu. Det ena är lite för stort nu och det andra som jag siktar på är lite för litet. Jag är alltså halvvägs mot målet och har gått ner halva målet i vikt (ska ha bort ca 20 kg). Jag har minskat midjemåttet med drygt 22 cm. :)

Bara ungefär 10 kg kvar nu. :banana
 

Lasseåmål1

Medlem
Gick med
2 Apr 2018
Ort
Göteborg
Hoj
2008 Honda VFR 800
Det kan bli olidligt varmt i bergen, var uppe i bergen 2012 och tempen låg på +44°C. Vindstilla och stekhett… Inte riktigt min grej. Sydvästra delen av Gran Canaria regnar det knappt på (Amadores, Puerto Rico m fl) är alltid lyckokast att resa till året om. Östra delen strax söder om flygplatsen kan regna under vintern.
Jag ska till Playa de Amadores, där är det vit sandstrand och blått hav (importerad sand). :)

- - - - - - - automatiskt ihopslaget inlägg - - - - - - -

Står mitt emellan två mc-ställ nu. Det ena är lite för stort nu och det andra som jag siktar på är lite för litet. Jag är alltså halvvägs mot målet och har gått ner halva målet i vikt (ska ha bort ca 20 kg). Jag har minskat midjemåttet med drygt 22 cm. :)

Bara ungefär 10 kg kvar nu. :banana

Bra jobbat fortsätt så


Skickat från min iPad med Tapatalk
 

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Ort
Tokhult
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Bulten idag med cb 750 super sport 1976!:yoparty

Gran Canaria under vinterhalvåret med hyrhoj har jag gjort, över bergen och undvek nogsamt turistområdena på södra sidan. Utgick från Las Palmas.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top