Vad fick dig att le idag?

Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Vad skulle kunna gå fel? :rofl

Hade väl bullat upp med penna, anteckningsblock, karta och kompass för att med hjälp av nya katalogen lägga upp säsongens rutter. Vad med denna produkt är synonymt med "quick" och om dom mot förmodan säljer en, hur lång tid tror du att det tar innan den återkallas?

1 - En timme
X - 2 dagar innan leverans
3 - Efter uppdrag granskning

20190322-205143.jpg
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nån som kan fixa fram forumtråden där han visar upp det här genidraget?

https://www.zx-10r.net/forum/f24/i-swore-i-wouldnt-but-89168.html

https://blog.motorcycle.com/2010/05...s-own-exhaust-and-cutting-holes-in-the-frame/

Han lämnade forumet efter att ha fått för mycket skit för sina genialiska lösningar, men kom fram till att han saknade alla på forumet och kom tillbaka. Sen lämnade han igen när han inte fick det välkomnande han tyckte att han förtjänade :D
https://www.zx-10r.net/forum/f24/damn-i-miss-you-88934.html
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Ringde Svedea och min snart 20 år gamla 130 hästars är inte bara en SportHoj utan en SuperSportHoj! :tummenupp

Och som de bara Tragikförsäkrar till en ohemult hög summa som jag inte ville veta sa den trevliga damen. Hon bad om ursäkt, det var en kollektiv bestraffning som hon inte kunde göra någonting åt. :)

Så till er som tycker att jag kör en sur gammal härk, det är en SuperSportHoj! :hej:rock:tungan
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Hamnade bakom ett ovanligt ekipage idag på väg hem från jobb...
70 väg, han höll inte riktigt hastigheten men enligt mätaren i bilen var han uppe och nosade på 50 knyck :tummenupp

f75041d45fea9f0cdc974221353d41a6.jpg
 

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Ort
Pinegrove, Scania
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
Tog en liten runda för första gången sen klotningen i september. Fick bli på lill-hojen, den stora är fortfarande på verkstad. Hade som mål att vara tillbaka på hoj inom 6 månader, mission accomplished! :yoparty
 

deegan

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2018
Ort
Härnösand
Hoj
Yamaha MT10 SP 2018
Tog första repan för året igår. Gjorde mer än en unge glad när dom vinkade glatt för att det kom en motorcykel och han som körde (jag) vinkade tillbaka och bjöd på ett par ryck i gashandtaget så det poppade friskt. :D
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
15-åringen ville åka med bakpå idag. Hon blev lite kall om fingrarna och tårna. Stövlarna hade blivit för små med. :hihi
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Lillgrabben som stod och hoppade av lycka med båda tummarna frenetiskt viftande högt upp i luften när jag körde förbi med hojen :D
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top