Vad fick dig att le idag?

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
Undrar vad som händer om man flyger över till andra sidan. Tror man att man trillar över kanten som man trodde på medeltiden?
 

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Kalmar
Hoj
Bolt 950, CBR1000RR, ZX7R, 500W Bafang
Seriösa Flat earth-anhängare måste väl ändå undra varför rederier kontinuerligt skickar miljardfartyg mot horisonten, där de sedan ofelbart sjunker allihopa?
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Seriösa Flat earth-anhängare måste väl ändå undra varför rederier kontinuerligt skickar miljardfartyg mot horisonten, där de sedan ofelbart sjunker allihopa?

Jag tror de (intelligensreserven) antar att de (fartygen) inte brummar hela vägen över kanten.
 

Lasseåmål1

Medlem
Gick med
2 Apr 2018
Ort
Göteborg
Hoj
2008 Honda VFR 800
Det här fick mig att le idag


Skickat från min iPad med Tapatalk

ca68b59897115866ff89994e7aa4ea46.jpg

53a18302bd3048cf0277d59b91ff7fc9.jpg



Skickat från min iPad med Tapatalk
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Majoriteten är väl som dom som tror på spagettimonster, dvs inte så seriösa gissar jag. Mer någon slags humor och kanske protest mot någonting.
De är väldigt seriösa.
Speciellt i Internets tidevarv finns det alltid miljontals människor som bekräftar dina vanföreställningar och förkastar andra förklaringar.
Leve framtiden.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
De är väldigt seriösa.
Speciellt i Internets tidevarv finns det alltid miljontals människor som bekräftar dina vanföreställningar och förkastar andra förklaringar.
Leve framtiden.

Det finns forum med folk som diskuterar hur man bäst trollar någon med flat earth teorier, så jag tror en majoritet av flattardsen egentligen inte tror på det, men det är ett väldigt lätt sätt att trolla intellektuella. Sedan finns det garanterat folk som faktiskt tror på skiten också.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Haha dessa jävla idioter är ju helt jävla vilse.Hade en på Facebook som vän men ibland ramlade man av stolen då man såg hans engagemang som ploppade upp.

Var nån tjej som plåtat kondenstrimmor..och var orolig för barnen hade verkat extra glada efter skolan...andra munstycken som fördelar kemikaliens bättre trodde hon.....ny kemikale som CIA börjat sprida sa han..jävla genier alltså :rofl

I brist på öl i kylen fick man ju fan boffa lim för och lugna ned sig

:crash
 

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
Haha dessa jävla idioter är ju helt jävla vilse.Hade en på Facebook som vän men ibland ramlade man av stolen då man såg hans engagemang som ploppade upp.

Var nån tjej som plåtat kondenstrimmor..och var orolig för barnen hade verkat extra glada efter skolan...andra munstycken som fördelar kemikaliens bättre trodde hon.....ny kemikale som CIA börjat sprida sa han..jävla genier alltså :rofl

I brist på öl i kylen fick man ju fan boffa lim för och lugna ned sig

:crash

:rofl
 

Lasseåmål1

Medlem
Gick med
2 Apr 2018
Ort
Göteborg
Hoj
2008 Honda VFR 800
Liten koll bara, någon som är intresserad att köpa det här väskpaketet komplett med fästen?


Skickat från min iPad med Tapatalk
b46cdeadea49056281493a8d7a211d7f.jpg
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
En shervinRRR-anhängare!

:D

För er som inte känner till ShervinRR - han är ett stort geni

Han lackerar bromsskivor med sprayburk,borra hål i regskylten för att lätta och sen kapade han upp
gigantiska hål i en boxram för att fixa bättre luftflöde till burken.

Hållfastheten på den ramen bör ha varit ungefär 3 gånger mera än ett sugrör - högst
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top