Vad fick dig att le idag?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Solsken, plusgrader, torra vägar, premiärtur! :banana :tummenupp

Premiär.jpg
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Bra! Trodde din Harley var nerplockad för turbo

Njä, var rädd att inte hinna klart innan våren så jag satte ihop den utan så länge så får jag fortsätta med det projektet I framtiden... Jag har ju en del att pyssla med så... :gnissla
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hur många pråmar har du ejenkeligen?

Ja, hur är det med töabon?

Tre? :hihi

Framåt, men långsamt :) just nu är hojen ihopmonterad utan, stötte på lite patrull som måste redas ut I sinom tid och med alla övriga projekt jag har för mig så får detta ligga på is ett tag. Måste ta tag I lite annat först :näsblod men det kommer!
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Jag har en känd persons gamla mobilnummer i tjänsten så det brukar komma diverse mystiska inbjudningar till fester/bröllop osv via SMS. Igår verkade denna "kändis" ha råkat i luven på en annan i samma skrå så en tredje person messade "Hej kamrat, Om du ska köra något mot äckliga XXX så säg gärna till så är jag med 100%.
Debattartikel, podd, vad som helst. Avskyr den mobbande smutsmänniskan.
Med vänlig hälsning
XXX"
Vackra ord, minsann!
 

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
Jag har en känd persons gamla mobilnummer i tjänsten så det brukar komma diverse mystiska inbjudningar till fester/bröllop osv via SMS. Igår verkade denna "kändis" ha råkat i luven på en annan i samma skrå så en tredje person messade "Hej kamrat, Om du ska köra något mot äckliga XXX så säg gärna till så är jag med 100%.
Debattartikel, podd, vad som helst. Avskyr den mobbande smutsmänniskan.
Med vänlig hälsning
XXX"
Vackra ord, minsann!

Jäkligt nyfiken på vem denna kändis kan vara. :)
 

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
Så sött när man ser det ätas ur huset. Den som var svanslös vet jag inte var han tagit vägen, länge sen jag såg den.
Nu är de tre till antalet här förutom de vanliga så här års: talgoxe, grönfink, blåmes, koltrast, pilfink, domherre. Säkert nån till sort jag glömt nu.

a95e5ac6865fa1ffd081f4789b3366ac.jpg
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Frågan är om det ska in i "förbannad"tråden istället :va


Rubriceringen är våldtäkt av normalgraden

Är det fritt fram nu om det är normalt :dummer

En känd TV4-profil är anhållen misstänkt för våldtäkt.

– Mannen greps vid lunchtid. Jag har anhållit honom, säger åklagare Christina Voigt.

Dela artikel
Facebook Twitter E-post
En TV4-profil har gripits misstänkt för våldtäkt. Enligt Aftonbladet har mannen frekvent medverkat i ”ett av kanalens mest populära tv-program.” Enligt uppgifter är mannen nu anhållen på sannolika skäl för våldtäkt.

– Rubriceringen är våldtäkt av normalgraden, säger kammaråklagare Christina Voigt, som på torsdagen anhållit mannen, till Expressen.

Begärt en försvarare
Klara Bäckman, jourhavande förundersökningsledare, säger till Aftonbladet, som var först att rapportera om händelsen, att förhör kommer att hållas under dagen.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Frågan är om det ska in i "förbannad"tråden istället :va


Rubriceringen är våldtäkt av normalgraden

Är det fritt fram nu om det är normalt :dummer

Det är väl snarare en fråga om våldtäkt vs grov våldtäkt.
En gammal hederlig våldtäkt där enbart en man förgriper sig på en kvinna är nog ändå att föredra framför en flerdagars våldtäkt av ett helt gäng ändå, och jag tycker nog att straffpåföljden för det senare bör vara markant högre än den förra, även om båda nu bör bestraffas ordentligt.
 

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
Frågan är om det ska in i "förbannad"tråden istället :va


Rubriceringen är våldtäkt av normalgraden

Är det fritt fram nu om det är normalt :dummer


En känd TV4-profil är anhållen misstänkt för våldtäkt.

– Mannen greps vid lunchtid. Jag har anhållit honom, säger åklagare Christina Voigt.

Dela artikel
Facebook Twitter E-post
En TV4-profil har gripits misstänkt för våldtäkt. Enligt Aftonbladet har mannen frekvent medverkat i ”ett av kanalens mest populära tv-program.” Enligt uppgifter är mannen nu anhållen på sannolika skäl för våldtäkt.

– Rubriceringen är våldtäkt av normalgraden, säger kammaråklagare Christina Voigt, som på torsdagen anhållit mannen, till Expressen.

Begärt en försvarare
Klara Bäckman, jourhavande förundersökningsledare, säger till Aftonbladet, som var först att rapportera om händelsen, att förhör kommer att hållas under dagen.




Finns väl inget att ens le åt här? Är du i rätt tråd och postar nu? :va
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Den korta trippen hem från pendlarparkeringen idag. Nysnö och bakhjulsdrivet för första gången på 15 år. :yoparty
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top