Vad fick dig att le idag?

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
Jag och familjen råkade hamna på en bordell i Thailand för att äta middag.
Det tog inte jättelång tid att inse att det var en bordell, men maten var god, och de hade det största utbudet öl av något hak jag varit på hitills här. Och efter en relativt kort stund hade vi tre kvinnor som stod och hade örnkoll på oss/mig där. :rofl
Bästa servicen jag någonsin fått någonstans, så fort ölen var slut kom en tösabit fram och frågade om jag ville ha en ny, hann knappt ställa ner glaset innan de frågade.

I vissa områden är gränsen mellan bordell och ”vanlig” restaurang hårfin. :tummenupp
 

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
Att jag är på jobbet. Igen. :)

bd2a799483a0fc03680826348074662b.jpg
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Dagens leende nr 2: aktivera personalkortet för tillgång till gymmet. :)

1060ae791add9b2b0ed3f6e54c08405e.jpg
Svenskar slösar 3 miljarder på oanvända gymkort
Mer än var femte svensk har ett gymkort, den högsta andelen i hela Europa. Det visar Deloittes hälsa- och fitnessmarknadsrapport, skriver SvD Näringsliv. 2017 betalade vi totalt 8,3 miljarder för gymkort – men samtidigt slösar vi bort 2,9 av miljarderna genom att inte utnyttja dem, enligt tidningens beräkningar. Exempelvis tränar endast 65 procent av Friskis & Svettis 551 000 registrerade medlemmar aktivt.

Nordeas sparekonom Ingela Gabrielssons tips är att testa ett par gånger i stället för att köpa ett dyrt årskort direkt efter semestern eller nyår, skriver tidningen.

Ovan snott från omni.se
 

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Ort
Sjöbo
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Svenskar slösar 3 miljarder på oanvända gymkort
Mer än var femte svensk har ett gymkort, den högsta andelen i hela Europa. Det visar Deloittes hälsa- och fitnessmarknadsrapport, skriver SvD Näringsliv. 2017 betalade vi totalt 8,3 miljarder för gymkort – men samtidigt slösar vi bort 2,9 av miljarderna genom att inte utnyttja dem, enligt tidningens beräkningar. Exempelvis tränar endast 65 procent av Friskis & Svettis 551 000 registrerade medlemmar aktivt.

Nordeas sparekonom Ingela Gabrielssons tips är att testa ett par gånger i stället för att köpa ett dyrt årskort direkt efter semestern eller nyår, skriver tidningen.

Ovan snott från omni.se
Gym ? Finns ju magsäcksoperationer nuförtiden
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Svenskar slösar 3 miljarder på oanvända gymkort
Mer än var femte svensk har ett gymkort, den högsta andelen i hela Europa. Det visar Deloittes hälsa- och fitnessmarknadsrapport, skriver SvD Näringsliv. 2017 betalade vi totalt 8,3 miljarder för gymkort – men samtidigt slösar vi bort 2,9 av miljarderna genom att inte utnyttja dem, enligt tidningens beräkningar. Exempelvis tränar endast 65 procent av Friskis & Svettis 551 000 registrerade medlemmar aktivt.

Nordeas sparekonom Ingela Gabrielssons tips är att testa ett par gånger i stället för att köpa ett dyrt årskort direkt efter semestern eller nyår, skriver tidningen.

Ovan snott från omni.se

Men de är väl privata företag? :va
Då måste de gå med vinst. Vinst i pengar, det finns ingen annan vinst i ett kapitalistiskt samhälle. :7peta :fakta

Du är väl inte mot kapitalismen? :7peta :D
 

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
Svenskar slösar 3 miljarder på oanvända gymkort
Mer än var femte svensk har ett gymkort, den högsta andelen i hela Europa. Det visar Deloittes hälsa- och fitnessmarknadsrapport, skriver SvD Näringsliv. 2017 betalade vi totalt 8,3 miljarder för gymkort – men samtidigt slösar vi bort 2,9 av miljarderna genom att inte utnyttja dem, enligt tidningens beräkningar. Exempelvis tränar endast 65 procent av Friskis & Svettis 551 000 registrerade medlemmar aktivt.

Nordeas sparekonom Ingela Gabrielssons tips är att testa ett par gånger i stället för att köpa ett dyrt årskort direkt efter semestern eller nyår, skriver tidningen.

Ovan snott från omni.se

He he, jag går alldeles gratis. Det är mitt personalkort som jag måste aktivera för att kunna komma in och träna. :)

Gym ? Finns ju magsäcksoperationer nuförtiden
Eeh… Jag vet men ingen vet hur de kommer må som äldre sen. Somliga tar bort hela magsäcken, med resultat att se ut som om de kom från Auschwitz. Så nej tack, jag går hellre och sliter lite tungt än tar den enkla vägen. ;)
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Men de är väl privata företag? :va
Då måste de gå med vinst. Vinst i pengar, det finns ingen annan vinst i ett kapitalistiskt samhälle. :7peta :fakta

Du är väl inte mot kapitalismen? :7peta :D

Resursoptimering ftw :tummenupp Lägg gymkortsstålarna till att sponsa bryggerinäringen i Sverige istället :fyllisar
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Jag byggde ett gym åt mig själv för ett år sen. Strax före jul såg jag att det finns kvar där jag ställde det.
Nu har jag köpt en Husaberg att träna med. Den vet jag också var den står. :3freak
 

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Ort
Sjöbo
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
He he, jag går alldeles gratis. Det är mitt personalkort som jag måste aktivera för att kunna komma in och träna. :)


Eeh… Jag vet men ingen vet hur de kommer må som äldre sen. Somliga tar bort hela magsäcken, med resultat att se ut som om de kom från Auschwitz. Så nej tack, jag går hellre och sliter lite tungt än tar den enkla vägen. ;)
Jo håller med .Bättre försöka åtgärda det som sitter en halvmeter över magsäcken istället
 

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
Jo håller med .Bättre försöka åtgärda det som sitter en halvmeter över magsäcken istället

Jo, finns en anledning till varför magsäcken finns. Den behövs och tas den bort helt så har man andra problem. Bl a behöver man proppa i sig vitaminer, man måste tugga jävligt noga så maten blir puréaktig, annars får man en rejäl magvärk.

En fylla går över på några minuter... :crash
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Resursoptimering ftw :tummenupp Lägg gymkortsstålarna till att sponsa bryggerinäringen i Sverige istället :fyllisar

Resursoptimering kan vi bara ha om företagen fortsatt går med vinst, pengavinst alltså.:7peta

Bryggerinäringen är privatägd och måste därmed också stöttas för att gå med vinst. :tummenupp
Det vore katastrof om vi bryggde vårt öl själva... :D
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Jag blev glad av att bränna några tusenlappar på kläder idag. Främst var det att få hjälp av kunnig personal som kollade att stövlar, hjälm och byxor satt som tänkt. Jag hade säkert kunnat spara nån tusenlapp på nätshopping, men det blir Forsell Motor nästa gång också.
 

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
Jag blev glad av att bränna några tusenlappar på kläder idag. Främst var det att få hjälp av kunnig personal som kollade att stövlar, hjälm och byxor satt som tänkt. Jag hade säkert kunnat spara nån tusenlapp på nätshopping, men det blir Forsell Motor nästa gång också.

Jag ringer dig senare i vår när jag ska ha en ny garderob. :)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top