Vad fick dig att le idag?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Har sedan ett bra tag tillbaka varit aspirerande medlem i en MC-klubb för militärveteraner, en klubb vars syfte är att uppmärksamma veteranproblem såsom PTSD och så vidare. Igårkväll välkomnades jag hem utav mina bröder som såg det lämpligt att göra mig till fullvärdig medlem. Har lett från öra till öra sedan dess! :rock:yoparty
 

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
Har sedan ett bra tag tillbaka varit aspirerande medlem i en MC-klubb för militärveteraner, en klubb vars syfte är att uppmärksamma veteranproblem såsom PTSD och så vidare. Igårkväll välkomnades jag hem utav mina bröder som såg det lämpligt att göra mig till fullvärdig medlem. Har lett från öra till öra sedan dess! :rock:yoparty

Jassååå, vilken klubb då om jag får fråga? :)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jassååå, vilken klubb då om jag får fråga? :)

Viet Nam Vets/Legacy Vets MC :tummenupp

Har två bröder uppe i Sthlm, om du hänger i klubbkretsar kanske du sett dem! :)

Patchad.jpg
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Flyttat till Umeå.
Igen.

Hoppas slippa lämna stan den här gången.
 

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
En s k hacker i Spanien som trodde sig kunna vara hemlig skickade mig detta e-mail via sin Hotmail som skuttade över servern till Frankrike och därefter hoppade mailet vidare via en server i Tyskland. Jag spårar allt och alla och hittar allt och alla när jag sätter igång fast jag ser dummare ut än jag är så nu kontaktade jag hans internetleverantör. Hoppas de stänger av kontot nu. :) :hihi

hahahacker.jpg
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
En s k hacker i Spanien som trodde sig kunna vara hemlig skickade mig detta e-mail via sin Hotmail som skuttade över servern till Frankrike och därefter hoppade mailet vidare via en server i Tyskland. Jag spårar allt och alla och hittar allt och alla när jag sätter igång fast jag ser dummare ut än jag är så nu kontaktade jag hans internetleverantör. Hoppas de stänger av kontot nu. :) :hihi

View attachment 446651
Solid dirt och hard fun, låter som en bra kväll ändå!

Skickat från min Pixel via Tapatalk
 

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Kalmar
Hoj
Bolt 950, CBR1000RR, ZX7R, 500W Bafang
Att Lucia på TV:n i morse fick vara en tjej/kvinna i dessa patetiska tider!
Hade nästan förväntat mig en skäggig man från ett land där skidåkning inte är nationalsporten..
Även tärnorna var tjejer. Underbart att någon enstaka tradition får bibehållas utan att någon ska känna sig kränkt o jävlas.
 

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Tumba
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Den här automatöversättningen :hihi

En balkong vid Fridhemsplan som har alla slingor de hittade i affären.

Översättning.JPG
 

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
Jullunch modell knytis på jobbet. :)

e4e84a502f24e5d798295ae23cce6032.jpg

ef25ff102fd3dd92af8499f4a1a8929f.jpg



Poke my heart.
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Flyttat till Umeå.
Igen.
För vilken gång i ordningen har jag glömt, men den här gången hoppas jag verkligen jag kan stanna.
Ryser av tanken på att flytta tillbaka till Stockholm en dag.
 

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Ort
Huddinge
Hoj
2 britter och 1 svenne
Stämmer, men de heter Elite MC nu. Såg att du hämtade upp "Biffen" där.

Stämmer bra, Biffen köpte jag där. Jag vet att de bytt namn så jag tyckte att Biffen kör runt med fel reklam på reg-skylten. De ska skicka upp en ny tag till reg-skylten. ;)
När du kommer dit för att hämta din GS, hälsa Martin att Biffen mår bra och står tryggt och varmt i väntan på nästa år. :)

Förresten, hänger du på Facebook, då har du nog sett mina bilder i en viss grupp. ;)
 

Hixman

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Feb 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Multistrada V4 Rally-23
Stämmer bra, Biffen köpte jag där. Jag vet att de bytt namn så jag tyckte att Biffen kör runt med fel reklam på reg-skylten. De ska skicka upp en ny tag till reg-skylten. ;)
När du kommer dit för att hämta din GS, hälsa Martin att Biffen mår bra och står tryggt och varmt i väntan på nästa år. :)

Förresten, hänger du på Facebook, då har du nog sett mina bilder i en viss grupp. ;)

Ska hälsa Martin det:tummenupp Är inte nån "fejsbokare" direkt men är med i den gruppen:hej
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top