Vad fick dig att le idag?

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Haha ja jävlar - grannens 20 år yngre dotter glor på mig som en mördare :rofl

Varit i USA i 60 dar och.....helt puts väck och nu undrar hon vart jag gjort där:hihi

Sällan man får en mördarblick av en brutta :tummenupp
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Stod på händer igår. Inte bara det, tog mig ner från handstående utan att frakturera(Är det ett riktigt ord?) mig och fick till ett träningspass inklämt i livstetris.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Näe vadå , mina kex e 20.

CIA robotorna (aka 12 åriga blondiner som frågar farsan om dom får äta middag med mig för jag är snygg) existerar bara för psykiskt sjuka författare vid Säkerhetspolisen/Säkerhetstjänsten som är så fula så ingen raggat på dom och dom blev av med oskulden med grannens hund.

Haha dom är vanliga människor och inga robotar från CIA men jobbigt och vara lite dålig i skallen och ful och arbeta vid Säpo och se sådana tjejer prata med snygga killar:D
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Näe vadå , mina kex e 20.

CIA robotorna (aka 12 åriga blondiner som frågar farsan om dom får äta middag med mig för jag är snygg) existerar bara för psykiskt sjuka författare vid Säkerhetspolisen/Säkerhetstjänsten som är så fula så ingen raggat på dom och dom blev av med oskulden med grannens hund.

Haha dom är vanliga människor och inga robotar från CIA men jobbigt och vara lite dålig i skallen och ful och arbeta vid Säpo och se sådana tjejer prata med snygga killar:D

Med hunden!?
https://www.youtube.com/watch?v=k68oHDbLYOw
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Haha , ja så ser det väl ut för dom - den lokale Säpoangivaren och resten av med Säk består av folk som blev av med oskulden så där oavsett om dom var män eller kvinnor.

För dom så anses kommunikation mellan människor som helt onormalt och måste övervakas noga.
En genomsnittlig Sporthojare som snackar med en brud oavsett ålder kommer en ensam Säpo/SÄk
snubbe betrakta som att dom är gifta eller har ett förhållande - det anser en Säpo/säk mongo som nått extraordinärt.Ingen har ju någoninsin pratat med dom föutom vovven som tackade med voff voff.

Man värvar dessa ensamma mongos då ingen pratar med dom så hemligheter hamnar på vift
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Man vet att det är bra fall när tvättmaskinen pinkar på sig en knapp halvmeter från golvsilen och vattnet lallar fyra meter ut genom dörren, runt hörnet och iväg. :yoparty
 

Björn F

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
-
St1 Tumba 95 oktan 15,19 kr litern. Det tycker jag är prisvärt. :)
På fb "rasar" folk över att soppan kostar 17 kr/litern och när priset når 18 kr litern så ska de "spärra infarterna till Stockholm". :)
Åkte bulten idag med DRen. Stort :D Bara 10 mil idag. 30 mil igår och drygt 300 mil senaste månaden. TDMen och LTDn har bara varit ute några få gånger sedan jag tog ut DRen. Kanske nästa vecka...
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top