Vad fick dig att le idag?

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Kalmar
Hoj
Bolt 950, CBR1000RR, ZX7R, 500W Bafang
Hojtur!
Kallt och blött, och halt iofs, men den är hel! :yoparty

Sånär på urtorkade ventiltätningar, och ytterst tveksam topplockspackning då, men det är en B serie zx9, det ska vara så! :)

Få hit din motor! - behöver den i min ZX7:a
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Att läsa på SH för första gången på väldigt väldigt länge. :banana
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
20171026-155233.png
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
0kN5v4j.png



Garvar åt hela skiten men;
Dra av bilens fordonskatt på skatten... Genialt eller totalkorkat? Jag har fasen svårt att bestämma mig :hihi

Och att sen yttra sig om att "såhär har jag minsann gjort i sjutton år"...
Sossar gonna soss....

https://www.expressen.se/gt/s-politikern-drog-av-tv-licensen-pa-skatten/

Hennes sista kommentar ger väl ett ganska tydligt svar ifall du misstänkte att hon satt inne med någon slags dold genialitet.

Nu får hon väl backning på ytterligare några år.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Hon är en gullig medlem i svenska dragkampsförbundet om ni gogglar.
Snygg som fan också * :crash

* Kan inte göra en bedömning om kärring:rofl då hon hon skulle anmäla mig
 

Bifogat

  • carola-granell.jpg
    carola-granell.jpg
    3.1 KB · Visningar: 319

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Sambon bestämde sig för att börja träna på gym i somras, och för två veckor sedan så åkte vi till fiskis&skvättis och skrev in oss på deras tvåveckors gratis provapå-veckor.
Jag får ju erkänna att det inte riiiktigt blivit något av med det där med att träna hemma i år, som var planen, så om jag är med och är moraliskt stöd till sambon är jag ju så illa tvungen att faktiskt träna lite jag med. :hihi
Och idag tyckte min kära sambo att det är lite orättvist att min kropp svarar så ruggigt bra på träning. :banana
Jag har sjukt lätt för att bygga muskler. Men, nu vill jag ju inte det, för det är så jävla svårt att hitta skinnställ i min storlek när det börjat svälla upp lite...
Men bara skillnaden på att kånka in de sex ikeapåsarna ved idag, mot förra söndagen är slående stor. Det blir nog fan en bra säsong på bana nästa år. Jag kan ju fan gå bättre nu med, och om jag börjar köra de där tjejiga benövningarna med vajer för ben så kan jag nog fan kunna kliva upp på hojen utan att behöva lyfta över benet! :banana
 

Haunted

U'll never catch me alive!
Gick med
14 Aug 2012
Ort
Nybro
Hoj
Gixxer1000
När jag idag var inne på Netto här bredvid och handlade en del varor och kassörskan sa: "Jag drar av två såna här eftersom du glömde att plocka med dig två sist." Det handlade om två Sheba till kissen min vilken hon kom ihåg att jag glömt kvar vid bandet fast det var fem dagar sedan jag var där sist. Det fick mig att le. Jag påpekade att jag var mycket tacksam och gillade hennes/deras ärliga beteende.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Hela mediasverige har fått mental kortslutning och gått bananas mot varandra. Och det bästa kom nog idag, inte ens kvinnorna går fria. :banana

https://www.expressen.se/noje/kand-sr-profil-utreds-for-sextrakasserier/

En känd kvinnlig programledare från Sveriges Radio internutreds efter anklagelser om sexuella trakasserier, enligt uppgifter till Expressen.

Förhoppningsvis finns det snart inte personal kvar till två kanaler med public service och vi kan dra ner till en kanal lagom till det ska skattefinansieras.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det här tyckte jag var ganska roligt med tanke på skitstormen mot Leif Östling:

https://uvell.se/2017/11/08/ssu-och-skattefifflandet/

För de som inte hängt med kommer här en snabb sammanfattning av spektaklet:
Margot Wallström vidtar lagliga men dock valfria åtgärder för att slippa betala mer skatt än nödvändigt (och fifflar dessutom bland annat med lägenhetshyra) - Helt ok enligt SSU.
SSU själva vidtar lagliga men dock valfria åtgärder för att slippa betala mer skatt än nödvändigt - Definitivt helt ok enligt SSU.
Leif Östling vidtar lagliga men dock valfria åtgärder för att slippa betala mer skatt än nödvändigt - "SÅ JÄVLA LÅG SKATTEMORAL, DU BORDE FÖREGÅ MED GOTT EXEMPEL, SKÄMMES TAMIGFAN!!!" enligt SSU...

Bumlingarna formligen flyger i SSUs glashus! :D
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top