Vad fick dig att le idag?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Arbetsförmedlingens hemsida.
Funkade hyffsat när den först kom på 90-talet, sedan dess har de jobbat målmedvetet för att göra den sämre.

Gör en jobbsökning på Backofficepersonal, vilket sedan sidan ändrar till "spikmaskinskötare"...

Vad är det för kodapor de anställer?

De kanske rekryterar genom arbetsförmedlingen? :fattartil
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Arbetsförmedlingens hemsida.
Funkade hyffsat när den först kom på 90-talet, sedan dess har de jobbat målmedvetet för att göra den sämre.

Gör en jobbsökning på Backofficepersonal, vilket sedan sidan ändrar till "spikmaskinskötare"...

Vad är det för kodapor de anställer?

Du vill jobba med det bakre kontoret?

Arbetsförmedlingen har helt klart tagit en oväntad vändning. :hihi
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Den där bilen jag har över sedan sambon skaffade en elbil gick igenom besiktningen med blankt papper. :banana

Nu ska bar amitt bra humör förstöras genom att lägga upp den på blocket. :gnissla
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Var tvungen att lämna in firmabilen på verkstad och fick vänta i receptionen några timmar.
Fördriver tiden genom att läsa igenom biltidningen Auto Motor & Sport, ett nummer där de listar alla tester under året.
Tydligen är Tyska bilar bäst på ALLT!
Speciellt bilar från VAG.

Inser inte de själva och folk i allmänhet hur jäviga de är?
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Var tvungen att lämna in firmabilen på verkstad och fick vänta i receptionen några timmar.
Fördriver tiden genom att läsa igenom biltidningen Auto Motor & Sport, ett nummer där de listar alla tester under året.
Tydligen är Tyska bilar bäst på ALLT!
Speciellt bilar från VAG.

Inser inte de själva och folk i allmänhet hur jäviga de är?

Visst är det lite så.
De ÄR dock jäkligt bra på mycket, tyska bilar, även vag. Dock inte ofta på pålitlighet.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Sålde den jävla snigelätarbilen!
Han som köpte den var... En invandrare, och bilhandlare. Han påstod att han skulle köpa den till sin dotter. Jo tjena. :hihi

Blev lite riktig prisförhandling med, på riktigt! Fan, det var längesedan. Men, nu är jag av med aset iaf. :banana
Och jag har en massa slantar att lägga på däck, hojdelar och allmänt skoj. :fakta
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Var tvungen att lämna in firmabilen på verkstad och fick vänta i receptionen några timmar.
Fördriver tiden genom att läsa igenom biltidningen Auto Motor & Sport, ett nummer där de listar alla tester under året.
Tydligen är Tyska bilar bäst på ALLT!
Speciellt bilar från VAG.

Inser inte de själva och folk i allmänhet hur jäviga de är?

Har du kollat teknikens värld, där kommer dom tyska bilarna upp i 70-80% av en Volvo i betygen

Det är alltid en Volvo man jämför med, och ingenting kommer i närheten av en Volvo i deras bedömningar
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
I sig inget nytt men idag tyckte jag det såg lite extra jävligt ut; Varför envisas det med elinstallationer från helvetet i framförallt franska bilar med god marginal? Italienska och engelska elfel ligger möjligtvis inte långt efter.

Ungefär som att dom monterar säkringspanelen med fel sida ut, typ.

2017-02-25-13-45-18.jpg
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
I sig inget nytt men idag tyckte jag det såg lite extra jävligt ut; Varför envisas det med elinstallationer från helvetet i framförallt franska bilar med god marginal? Italienska och engelska elfel ligger möjligtvis inte långt efter.

Ungefär som att dom monterar säkringspanelen med fel sida ut, typ.

2017-02-25-13-45-18.jpg

Herrejösses.
Nog för att jag tyckte min snigelätarbil var ganska muppig,men det där är flera resor värre än den. (Den hade mest bara undermåliga givare och underliga placeringar av dem, inga regelrätta skatbon som i din bild)
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
Apropå el, i veckan rev jag en VW Transporter med ABS-fel.
2015 års modell, sönder-ärgade kablar till ABS-sensorerna, i härvan.
Årsmodell tjugohundrafemton!!!111!! one one

Vilken lysande kvalitet :gråta
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
I sig inget nytt men idag tyckte jag det såg lite extra jävligt ut; Varför envisas det med elinstallationer från helvetet i framförallt franska bilar med god marginal? Italienska och engelska elfel ligger möjligtvis inte långt efter.

Ungefär som att dom monterar säkringspanelen med fel sida ut, typ.

2017-02-25-13-45-18.jpg

Hah, min Italienare ser mycket redigare ut än sådär, finns en (1!) väl inflätad habelhärva med några få trådar i och fina kontakter, precis där man önskar dem... :)

...Inte fan funkar skiten för det... :huvet
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Det som fick mig att le idag är att jag var och hälsade på "Laidback" här på forumet. Och fick se att hans hobby motorcyklar inte behöver minska för att man är rullstolsstekare. Mycket av det Kenneth har idag, vänner, hojarna, intresset, visar vad glöd kan göra. Om du själv vill så hade du väldigt fint utflyktsmål för hojåkare. Gasa klokt.

https://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?242703-Konsekvenser-av-hojåkning
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning

iNK

Stolt dalmas, Stolt Moring
Gick med
7 May 2016
Ort
Orsa
Hoj
Z900 ABS -18 Acra
Fick min nya slipon till hojen och jäklar vad gött den låter nu :krama :tuttar :kär
Nu låter en v-twin som den ska :kär

Fick mig iof att le igår, men ler fortfarande :kär
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Testade och jag kom i skinnstället! :banana

Vintervila, småbarn årsmodell 16, maltbaserade drycker med kolsyra och tycka- synd- om- migsjälv- glass till trots kom jag i helstället med ryggskydd och bröstskydd.

Nu är det :fyllisar
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top