Vad fick dig att le idag?

Ivil

In Priest we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Mötte en hjälte på en Varadero i snöstormen. Inga dåliga väder, bara sämre dubbade däck.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Mötte en hjälte på en Varadero i snöstormen. Inga dåliga väder, bara sämre dubbade däck.

Min polare kör odubbade vinterdäck på hojen, det var visst ganska halt på väg hem från jobbet idag, gick på ställ i tid och otid. :D
Halv storm, snöblandat som övergick i ren snö och runt nollan. Nästan så man önskar att man hade en gammal 240 att ge sig ut och leva rövare med, bara för att. :hihi
 

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Ort
Pinegrove, Scania
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
aDjK8KK_460s.jpg

Hon försökte iaf.. :crash
 

iNK

Stolt dalmas, Stolt Moring
Gick med
7 May 2016
Ort
Orsa
Hoj
Z900 ABS -18 Acra
[video]http://9gag.com/gag/aZBeqP9[/video]

le är nog bara förnamnet :D :banana :glömdet :fyllisar
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Kompetensen hos medmänniskor...

En granne hade kalla radiatorer. Vänlig själ som jag är så tittade jag in till henne. Efter en snabb felsökning så vred jag på termostaterna. :)

En del är så fantastiskt söndercurlade att de inte ens förstår det enklaste. Hon kanske inte skulle ha flyttat hemifrån.

Ps. Som elektriker tjänade jag vansinnigt lätta och mycket pengar på att byta porslinssäkringar och återställa jordfelsbrytare.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Kompetensen hos medmänniskor...

En granne hade kalla radiatorer. Vänlig själ som jag är så tittade jag in till henne. Efter en snabb felsökning så vred jag på termostaterna. :)

En del är så fantastiskt söndercurlade att de inte ens förstår det enklaste. Hon kanske inte skulle ha flyttat hemifrån.

Ps. Som elektriker tjänade jag vansinnigt lätta och mycket pengar på att byta porslinssäkringar och återställa jordfelsbrytare.

Man kanske skulle ta sig en licens som elektriker och börja fixa säkringar. :hihi
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Kompetensen hos medmänniskor...

En granne hade kalla radiatorer. Vänlig själ som jag är så tittade jag in till henne. Efter en snabb felsökning så vred jag på termostaterna. :)

En del är så fantastiskt söndercurlade att de inte ens förstår det enklaste. Hon kanske inte skulle ha flyttat hemifrån.

Ps. Som elektriker tjänade jag vansinnigt lätta och mycket pengar på att byta porslinssäkringar och återställa jordfelsbrytare.

Eller så var det bannemig på tiden, hon hade ju bevisligen inte lärt sig något sålänge hon bott med mamsen och pappsen och de fixat allt. :)
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Eller så var det bannemig på tiden, hon hade ju bevisligen inte lärt sig något sålänge hon bott med mamsen och pappsen och de fixat allt. :)

Får se om hon kommer förbi och ber om hjälp för att det är dåligt lyse i ett rum och dimmern får vridas på? :)
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Kompetensen hos medmänniskor...

En granne hade kalla radiatorer. Vänlig själ som jag är så tittade jag in till henne. Efter en snabb felsökning så vred jag på termostaterna. :)

En del är så fantastiskt söndercurlade att de inte ens förstår det enklaste. Hon kanske inte skulle ha flyttat hemifrån.

Ps. Som elektriker tjänade jag vansinnigt lätta och mycket pengar på att byta porslinssäkringar och återställa jordfelsbrytare.

Haha, jag och min fru hade ett jäkla kallt element hemma trots att termostaten var uppvriden till max. När fastighetsskötaren kom för att kika konstaterade han snabbt att den termostaten fungerar som den ska, det är resten av elementen som går på full fräs hela dygnet så resten av lägenheten höll typ 23 grader :)
Inte konstigt att det elementet aldrig kände att det behövde sättas igång :gnissla

Han bytte dock inte de andra så vi kan fortfarande få stans varmaste hyreslägenhet om vi vill :banana
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Vad lång tid det tog innan frågeställningen yttrades. :)

(Förr i tiden hade sporthojsfrågan "borra" eller "ligga" kommit omgående)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top