Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Snabbläste iofs, men det kan ju vara så att de kvinnor som får en såndär tamagotchi++ är de som uppvisat ett riskbeteende för att bli på tjocken tidigt. Det skulle ju kunna förklara att de som haft en såndär tamagotchi blir på tjocken dubbelt så ofta.

Du menar att de på något vis lyckades hitta just dess töser?

Enklare är nog att se till effekten som blir när någon i bekantskapskretsen kläcker ur sig en unge...
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Du menar att de på något vis lyckades hitta just dess töser?

Enklare är nog att se till effekten som blir när någon i bekantskapskretsen kläcker ur sig en unge...

Mjaeh, snarare så att de som knullar runt blir skickade in i det av de i närheten.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det där hängde jag inte med på. Men dockorna använd av elever i skolan, en mer lyxig variant av ägg eller mjölsäck.

Eftersom att inte alla verkar få leka med dockskrället så verkar det vara någon form av urval för vilka som får den pedagogiska bli-inte-på-tjocken-tamagotchin. Man kan ju utan att behöva vara alltför ute och cykla anta att de som väljs ut först och främst kan vara de som anses promiskuösa och i risk för tidigt barnafödande och därför anses vara i någon form av styvmoderligt tillrättavisande pedagiskt trams.
Om så är fallet så kan det vara en betydelselös korrelation mellan docka och mer graviditeter. De båda beror på en ytterligare faktor som ger båda som resultat.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Eftersom att inte alla verkar få leka med dockskrället så verkar det vara någon form av urval för vilka som får den pedagogiska bli-inte-på-tjocken-tamagotchin. Man kan ju utan att behöva vara alltför ute och cykla anta att de som väljs ut först och främst kan vara de som anses promiskuösa och i risk för tidigt barnafödande och därför anses vara i någon form av styvmoderligt tillrättavisande pedagiskt trams.
Om så är fallet så kan det vara en betydelselös korrelation mellan docka och mer graviditeter. De båda beror på en ytterligare faktor som ger båda som resultat.

Du skojar väl? Du menar på allvar att vissa i en klass skulle få dockan för att dom var lite småhoriga?:rofl

Nej, vi kan nog utgå ifrån att komma trollgruppen var från en annan skola eller tom distrikt.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Du skojar väl? Du menar på allvar att vissa i en klass skulle få dockan för att dom var lite småhoriga?:rofl

Nej, vi kan nog utgå ifrån att komma trollgruppen var från en annan skola eller tom distrikt.

Varför inte? Konstigare saker har ju hänt. Om den möjliga faktorn inte har kontrollerats så kan man inte direkt säga något om siffrorna de presenterar.
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
Idag träffade jag en kvinna, en sån där som är skärp som fan och vet vad hon vill, hon var så snygg att jag höll på att svimma.
Det fick mig att le.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Idag träffade jag en kvinna, en sån där som är skärp som fan och vet vad hon vill, hon var så snygg att jag höll på att svimma.
Det fick mig att le.
Slicka henne i örat och ta henne på tuttarna.
Det tycker dom om.

Om hon fortfarande är tveksam, så funkar det säkert att skicka kukbilder tills hon ger upp.
 

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Ort
Stockholm
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Stannade till på Brahehus för att skyffla in lite mat i foderluckan. Framför i kön står en skåning. Han bräker ur sig sin beställning och tjejen bakom disken svarar lite förvirrat. På engelska!




Sent from my computer using the internet
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top