Vad fick dig att le idag?

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Från och med igår är jag stolt innehavare av en humidor och en god mängd cigarrer. Tillkommande det ett par flaskor dryckjom att vätska upp med när man röker. För alla vet hur viktigt det är att varesig jag eller mina cigarrer torkar ut. :)

Det förstör kroppen men räddar själen. Bra investering, says i!
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Fick hem växelpetaren till en blackbird idag som jag köpte på ebay för en försumbar peng som jag tänkte testa om det funkade att rejsväxla SXen med. Tyvärr passade den inte helt hundra, den var lite för lång och gick emot drevkåpan, men som PoC så funkade den skitbra. Nu ska jag bara be en mekanisk verkstad tillverka en pinne med rätt passform så får jag rejsväxlat på SXen för bra mycket mindre än vad ett par vettiga rearsets med det kostar. :banana
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
CqCw7CKWgAAieit.jpg:large


Har du hört gnället om "Det kritvita damlandslaget"
(gällande det svenska damfotbollslandslaget i OS i Rio)

Ovanför har du en bild på de som gnäller och spottar och fräser......


:3freak :rofl

Journalister och politiker är med andra ord otroligt snarlika varandra, deras regler, lagar och krav ska gälla alla andra utom dem själva...
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Inte för att minska glädjen, men va det svårt eller enkelt?

Dom har ju spammat så in i helvete mycket om att folk ska söka spons hos dom i instagram kommentarer under sommaren :näsblod

Kan väl inte säga att det var svårt direkt.
Men det är nog individuellt.
Anser dom att man är intressant och kan tillföra något så är det säkert jättelätt.

Det är ju som alltid med sponsoravtal att båda parter vill få något ut av det hela.
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Prisbilden på plast till motard kontra sporthoj.

Man får så mycket plats i budgeten över till glass och bensin! :)
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Mötte ett 30-tal äventyrshojar på grusvägen på sista sträckan hem från jobbet idag.
Väldans massa hälsande. De flesta av dem hälsade tillbaka. En del av dem hälsade högst tveksamt, och en del inte alls. Vet inte riktigt om det var för att de var tveksamma inför att hälsa på en gammal, risig, buntbandad och silvertejpad sporthoj som kom farandes på grusvägen, eller för att de var rädda för att släppa styret på grusvägen. :hihi
 

pattski

Ny medlem
Gick med
7 Nov 2014
Ort
karlshamn
Hoj
Cbr 600f -99
1. I morse när jag vaknade upp jämte sambon och fick se hennes mage, och inser att det bara är 3 månader kvart tills vi blir en familj :)
2. kanon väder så fått bli hojen till jobbet.
3. snart dags å ta hojen hem från jobbet :)
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Vaknade imorse ur en mardröm med ett ryck och panikångestsvett över hela kroppen. Det fick mig att le, helt enkelt därför att det var en smått absurd mardröm... Jag drömde nämligen att jag körde långgaffelglidare med mini-aphängstyre. Och själva mardrömmen var att den var skitläskig att bromsa med. :rofl
Jag är fan skadad.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Vaknade imorse ur en mardröm med ett ryck och panikångestsvett över hela kroppen. Det fick mig att le, helt enkelt därför att det var en smått absurd mardröm... Jag drömde nämligen att jag körde långgaffelglidare med mini-aphängstyre. Och själva mardrömmen var att den var skitläskig att bromsa med. :rofl
Jag är fan skadad.

2 frågor:

- Tar du dina mediciner?
- Tar du inte dina mediciner?
 

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Tumba
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Vaknade imorse ur en mardröm med ett ryck och panikångestsvett över hela kroppen. Det fick mig att le, helt enkelt därför att det var en smått absurd mardröm... Jag drömde nämligen att jag körde långgaffelglidare med mini-aphängstyre. Och själva mardrömmen var att den var skitläskig att bromsa med. :rofl
Jag är fan skadad.

Hade du kollat på den här innan du gick och la dig?

"I have no brakes on the fronside." "Strap on that helmet, safety first, obviously"

 

JwBob

Medlem
Gick med
26 Nov 2013
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R6 2002
Vaknade imorse ur en mardröm med ett ryck och panikångestsvett över hela kroppen. Det fick mig att le, helt enkelt därför att det var en smått absurd mardröm... Jag drömde nämligen att jag körde långgaffelglidare med mini-aphängstyre. Och själva mardrömmen var att den var skitläskig att bromsa med. :rofl
Jag är fan skadad.
Detta ^
 

El Duderino

Och vad har vi lärt oss av det här?
Gick med
24 Mar 2014
Ort
Östhammar
Hoj
Superduke 990 -07
1. I morse när jag vaknade upp jämte sambon och fick se hennes mage, och inser att det bara är 3 månader kvart tills vi blir en familj :)
2. kanon väder så fått bli hojen till jobbet.
3. snart dags å ta hojen hem från jobbet :)

Grattis!!!
Vi ska in på måndag och ev/förmodligen bli igångsatta :tummenupp
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Grattis!!!
Vi ska in på måndag och ev/förmodligen bli igångsatta :tummenupp

1. I morse när jag vaknade upp jämte sambon och fick se hennes mage, och inser att det bara är 3 månader kvart tills vi blir en familj :)
2. kanon väder så fått bli hojen till jobbet.
3. snart dags å ta hojen hem från jobbet :)

Grattis!

Håller tummarna för er. Min kvinna planeras kläcka andra halvan av november.
En påtaglig nervositet ligger i luften hemma...
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top