Vad fick dig att le idag?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Så jävla tarvligt att skämta om, men det blir kul ändå. Har delade känslor om ifall det är kul eller inte. Men som det är sagt, det som inte tål att skämtas om förtjänar inte att tas på allvar. Hur som helst skrattar jag hejdlöst efter ett tag.

Länken är död, vad var det för nåt? :va
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Länken är död, vad var det för nåt? :va

Om jag inte minns fel så var det en gynnare i arabförklädnad som skrek lite terroristaktiga saker och kastade väskor på folk och sprang från platsen, med komiska reaktioner från de utsatta.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Haha fan jag måste alltid visa leg på bolaget - ja fan - jag är nästan 42.
Ja jävla tjafs , räcker det HÄR :3freak , :rofl

Nu var de på vippen - hon muttra nästan om falsklegg:fakta

Haha - det värsta är att hon var i min ålder:D:hihi:rofl - vilken bomb jag släppte me legget

Nu ska jag ha kex ikväll , 17 fotomodell blir perfa för jag är 19:tuttar
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Tydligen skröna men en trevlig sådan. Från Teknikens Värld:

"Varför de fyra killarna agerade som de gjorde vet vi inte, förmodligen var det för att hämnas på systemet efter att själva ha blivit fällda för hastighetsöverträdelse.
Tre av killarna gick fram till polisens skåpbil vid vägkanten. Brittiska mobila fartkameror är ofta just skåpbilar med tydliga markeringar om vad det är för bil. De tre killarna frågade den tjänstgörande polisen om hur fartkameran fungerar och hur många bilar den kan registrera om dagen.

Medan polisen glatt berättade om sin mobila arbetsplats passade den fjärde killen, som smög runt, på att skruva loss registreringsskylten fram på polisens fartkamerabil. De tre andra tackade därefter polisen för pratstunden och gick därifrån.

Väl hemma bytte killarna ut registreringsskylten på sin egen bil till den som de hade stulit från polisens fartkamerabil. Sedan var det bara att ge sig ut på vägen, vilket de också gjorde och då med ett specifikt mål i sikte. 17 gånger passerade de den mobila fartkameran i för hög hastighet.

Det slutade med att det automatiska fortkörningssystemet skickade ut 17 böteslappar till sig själv. Ett genialt pojkstreck på något sätt.

Bilen på bilden är oskyldig.

OBS! Denna historia är tydligen en skröna som tog fart i Australien i början 2000-talet. Dock en riktigt bra historia och även om den är osann så bjuder vi på det goda skratt den gett oss. Som bekant förlänger ett gott skratt livet.

Mattias Rabe 18 JANUARI 2016"
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Idag låg jag under kniven, så att säga.

Mitt livs första besök hos barberare. Skägget blev trimmat och övrigt nylle rakat med kniv. Efter trekvart klev jag salig ut på stadens gator, len som innan puberteten om kinderna. :)

Blir garanterat fler besök framöver.
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Nya hojen på väg till mig!!
Våren är räddad!
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
En av mina kunder heter Winterfell i efternamn.

Vet inte om han är stark och kollar på Game of Thrones... :tungan
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top