Vad fick dig att le idag?

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag har suttit på hojen sen 10 i morse & kört runt i regn ute på Rörken, varv efter varv. Känslan av att sitta frivillligt & köra i regn & inte känna rädsla för en blöt bana längre, det fick mej att mer eller mindre garva för mej själv. Underbart!
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
3041520 Jag har suttit på hojen sen 10 i morse & kört runt i regn ute på Rörken, varv efter varv. Känslan av att sitta frivillligt & köra i regn & inte känna rädsla för en blöt bana längre, det fick mej att mer eller mindre garva för mej själv. Underbart!
Hur är det möjligt? Lär mig!
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Hur är det möjligt? Lär mig!

Enkelt. Man kör fort som fan, då hinner man inte att gå omkull :D

Nä allvarligt. Man kör inte så fort, å så tänker man på var man fäster blicken & dyl för bästa kurvtagning. Då glömmer man bort att banan är blöt :)

Funkade för mej iaf :tummenupp
 

Mister NO

Ny medlem
Gick med
22 Jun 2007
Ort
Uppsala
Hoj
Honda VTR1000F
Enkelt. Man kör fort som fan, då hinner man inte att gå omkull :D

Nä allvarligt. Man kör inte så fort, å så tänker man på var man fäster blicken & dyl för bästa kurvtagning. Då glömmer man bort att banan är blöt :)

Funkade för mej iaf :tummenupp

Kanske det regnar imorgon med, skulle behöva träna på regnkörning, skiträdd att köra "ordentligt" när det regnar, tror inte att man har fäste :confused:
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Att min bror putsade upp min hoj :) och att jag går på semester nästa vecka :yoparty

Är det samma bror som förr? Kul isf :krama

Filmen Little Man fick mig att asgarva så jag fick huvudvärk..men d var den värd..för innan såg jag DYNGAN the Departed som sög megaballe så jag behövde skratta åt slapstick from da hood. Skådisarna var kanon i Departed..men filmen i sig var askass!
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Är det samma bror som förr? Kul isf :krama

Filmen Little Man fick mig att asgarva så jag fick huvudvärk..men d var den värd..för innan såg jag DYNGAN the Departed som sög megaballe så jag behövde skratta åt slapstick from da hood. Skådisarna var kanon i Departed..men filmen i sig var askass!


Nix det här är min andre bror. Den andre skulle aldrig får för sig att göra något sådant :näsblod :rolleyes: utan det är mer skrik och bråk för att få honom att lyfta på :arsele och göra något öht
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
mina vanliga psykbryt...

upp
ner
upp
ner
upp
ner

fast om jag tänker efter så ler jag ju bara hälften av tiden :va
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Jag ler fortfarande när jag tänker på hur oljekyld bröt ihop när jag skulle förklara vad vodka var för den engelska (staffie) domaren som vi hade nöjje att festa med. Förklaringen innehöll bla finnar, bastu och smisk.

Jag ler oxå stort när jag tänker på vilken revansch vi fick efter allt skitsnack när en av våra valpar gick in och blev näst bästa valp (Bis 2a) av 56 valpar på den största utställningan för staffar i Sverige!!:yoparty

Sen ler jag för att jag klarade teorin i fredags!
Jag har så mycket att le för just nu.... :)


/Carin
 

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojuppehåll
Jag ler efter att ha spenderat helgen med drygt 220 små tjocka, glada staffar. Jag har spenderat kvällarna med engelska domare som inte bara kunde rata om hundar, jag har fått beröm för utseendet på min hund av ovan nämnda domare, det lilla charmtrollet Goliat blev näst bästa valp och Kia gick det också bra för. det var en rolig helg:)
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Är det samma bror som förr? Kul isf :krama

Filmen Little Man fick mig att asgarva så jag fick huvudvärk..men d var den värd..för innan såg jag DYNGAN the Departed som sög megaballe så jag behövde skratta åt slapstick from da hood. Skådisarna var kanon i Departed..men filmen i sig var askass!
The Departed dålig? :rolleyes:
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona

Skyll inte på kvinnor säg istället.."Nursey :rolleyes:"

Ja The Departed var dålig! Jag ångrade att jag såg den, det var dyrbara minuter bortslösade på en film som inte engagerade mig förrän i de sista 20 minuterna..det gör den dålig i mina ögon.
Har hört att det japanska originalet skall var mycket bättre...får se om jag kollar på den istället. Det sköna är att min lillebror håller med mig i detta..han och jag är SÄLLAN överens :p

Då skall ni iof inte jämföra det med att jag sade att Little Man var rolig för jag är fullt medveten om att det är en "skitfilm" men den var underhållande. Jag har gått filmhistoria och läst massor om film (samt hade en gammelfarbror som var filmhistoriker) etc så jag är inte helt obildad i ämnet. Men den filmen tilltalade inte mig alls.

Mina 34.6 öre
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top