Vad fick dig att le idag?

Tjita1

Guest
Jag fick ett samtal från Maria Nordqvist på SMC till telefonsvararen i mobilen på morgonen idag: "Du är ju helt jävla underbar!". Det gjorde verkligen min dag. :yoparty
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
Dags för eftermiddagsfika på jobbet, kollegan skulle iväg och köpa fikabröd och undrade vad jag ville ha.
- Ta en ne.... chokladboll, en rejäl, svarade jag.
Han kom med denna, ett kilo :hihi

bild.jpg
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
"Ok grabbar, här har ni 3000 patroner. Jag vill inte behöva gå och lämna tillbaka nånting så ni ser fan till att skjuta bort alltihop, är det uppfattat!?"

Yessir! :D :kulspruta :yoparty :banana
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
En man som heter Ove får mig att först le, sen asflabba! Varje dag, flera gånger om dagen. Även andra gången jag läser (lyssnar).
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ja det är därför jag skrev "skattebetalarna" inte "vi skattebetalare". :tummenupp

Jaja, jag skattar ändå på min skattefinansierade lön så vi kan ju säga att min "överblivna" lön är skattefinansierad och mina skattefinansierade pang dras på bruttolönen :D
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
"Ok grabbar, här har ni 3000 patroner. Jag vill inte behöva gå och lämna tillbaka nånting så ni ser fan till att skjuta bort alltihop, är det uppfattat!?"

Yessir! :D :kulspruta :yoparty :banana

Är det mycket?
Tycker de smäller av så många skott på fem sekunder blankt i vilken actionfilm som helst.
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Allra gladast blev jag efter bänkningen och mappningen och på färden hem. Man brukar ju säga att Honda VFR har en len och flexibel motor i standardutförande. Efter mappningen känns den ännu lenare. Skära smör med varm kniv kommer för mig.
:banana

Turbo-Andersson rockar hur fett som helst! :fakta
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Är det mycket?
Tycker de smäller av så många skott på fem sekunder blankt i vilken actionfilm som helst.

Tre fulla lådor, när man inte är så många som delar på det så blir det väl en 25 mag per person :)
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top