Träningstråden

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Stoffy skrev:
2550892 Jaha idag fick man träna ensam.
Tränade i 1.5h med en snittpuls på 124 och en maxpuls på 163 bpm.

Totalt antal pulsslag 11160st
Gud va duktigt man är :)

Fast det är inge kul att träna själv.


säg gärna till innan, ringde johan om han skulle träna men han va sjuk och ingen hade skrivit något, sååå de såå
 

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Håller med er att man inte kan klaga på att ingen kommer om ingen vet när man ska komma. Tänkte inte träna och när jag bestämde mig så hade jag inte tillgång till dator. Men det glädjer mig att intresset är så stort!!!!

Så är någon sugen att hänga med så tänkte jag träna 16.30 på ÖKK idag torsdag. Ta med svettband det är cooolt. Pulsklocka är sporrnade. Men ett glatt humör är fullt tillräckligt.
 
Last edited:

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Jaha så blev man ensam igen på gymmet.
Är det någon som vill göra mig sällskap så tänkte jag träna på ÖKK kl 16,30 idag fredag.
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Stoffy skrev:
2555285 Jaha så blev man ensam igen på gymmet.
Är det någon som vill göra mig sällskap så tänkte jag träna på ÖKK kl 16,30 idag fredag.

Jobbar du bara halvtid?:D
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
2555415 Jobbar du bara halvtid?:D
Det är så med de som sitter på chefsposter (eller är motionsbonde) vad det verkar...


Själv har jag gjort två fetingdagar (hemma 22.30) i Märsta den här veckan och det ser ut att bli en eller två nästa vecka oxå. Väntar i övrigt på tid hos Ö. rehab för att få domen av knäna...
Man kanske kan lägga extra ersättningen på trim stället för att träna :va
 

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
erik skrev:
2555415 Jobbar du bara halvtid?:D
Vadå halvtid?
När slutar du jobba? Det gäller bara att prioritera, sen har man en hästtjej så åker man hem så kan man sitta och vänta till kl 20.00 till man får prata med någon.

Kommer det ingen och tränar ikväll tolkar jag det som om det inte finns så stort intresse, ni vill dö i förtid och leva ett orkeslöst liv eller så är det bara fel på sällskapet :näsblod
 
Last edited:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Stoffy skrev:
2555893 Vadå halvtid?
När slutar du jobba? Det gäller bara att prioritera, sen har man en hästtjej så åker man hem så kan man sitta och vänta till kl 20.00 till man får prata med någon.

Kommer det ingen och tränar ikväll tolkar jag det som om det inte finns så stort intresse, ni vill dö i förtid och leva ett orkeslöst liv eller så är det bara fel på sällskapet :näsblod

Jag kör 8-17 ordinarie tid men då och då blir dagarna långa. Jag kommer inte och tränar ikväll, det beoror nog mest på tidsbrist. Mycke vilja och lite tid men det vore kul att komma igång till nästa vecka.
 

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
erik skrev:
2555931 Jag kör 8-17 ordinarie tid men då och då blir dagarna långa. Jag kommer inte och tränar ikväll, det beoror nog mest på tidsbrist. Mycke vilja och lite tid men det vore kul att komma igång till nästa vecka.
Erik du är minst lika välkommen till nästa vecka!
Det gäller er andra oxå.
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Stoffy skrev:
2555893


Kommer det ingen och tränar ikväll tolkar jag det som om det inte finns så stort intresse, ni vill dö i förtid och leva ett orkeslöst liv eller så är det bara fel på sällskapet :näsblod
jag går här hemma och gnäller hela tiden på att jag aldrig blir frisk.. för jag vill träna.
nästa vecka verkar det som att jag får satan så mycket att göra. men jag kommer snart ner. men frågan är om jag inte blir minst lika vältränad som dig stefan på tre månader som du blir på 6:D :pannkyss
 

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
blom skrev:
2556924 jag går här hemma och gnäller hela tiden på att jag aldrig blir frisk.. för jag vill träna.
nästa vecka verkar det som att jag får satan så mycket att göra. men jag kommer snart ner. men frågan är om jag inte blir minst lika vältränad som dig stefan på tre månader som du blir på 6:D :pannkyss
Förmodligen, jag är ju medelålders tunnhårig och lönnfet. Men satan må ta dig om du kör om mig på hoj :gnissla

:squid
 

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Hallå alla träningssugna!

Tänkte höra vad det finns för intresse för att genomföra ett fystest.
Vi mäter några parametrar nu när vi ska börja komma igång med träningen.

Testerna kommer sedan att göras kontinuerligt med två månaders mellanrum som en sporre för att se sin egen utveckling.
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
2564962 lirar gärna badmington om någon är sugen

Jag kanske kan hänga på ikväll, beror lite på när jag kommer hem men just nu ser det ljust ut.

Jag har inget racket, går det att hyra/låna?
 
Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
erik skrev:
2565112 Jag kanske kan hänga på ikväll, beror lite på när jag kommer hem men just nu ser det ljust ut.

Jag har inget racket, går det att hyra/låna?


svar ja, efter som du har trång med tid får du ringa backahallen och boka tid när du kan och sen ringer du mej
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
2565767 köp ett racket

Det får väl bli så.

Hur är intresset för innebandy? Jag har några kompisar som spelar men jag tror de har svårt att få ihop folk. Om några är intresserade kan jag kolla vilka dagar och tider som gäller.
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Stoffy skrev:
2564352 Hallå alla träningssugna!

Tänkte höra vad det finns för intresse för att genomföra ett fystest.
Vi mäter några parametrar nu när vi ska börja komma igång med träningen.

Testerna kommer sedan att göras kontinuerligt med två månaders mellanrum som en sporre för att se sin egen utveckling.
det är jag mycket intresserad av.. jag tror och förmodar att jag kommer komma igång någon gång under nästa vecka med mina grymma träningsplaner:tungan
 
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top