Träningstråden

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Hälso/Träningstråden

japp så får det bli, som Johan "parasiten" Lennartsson skrivit i motardtråden så är det dax att bli stark till nästa år.

Planen är Må, ti, to och helgen just nu men ändrar sig ju jämt. I kväll kl 19 är det i alla fall ÖKK som gäller.

alla träningstips är välkommna i denna tråd


låt oss nu tillsammans bli en sundare nyttigare och starkare motard åkare under vintern:D :D :D



ÖKK



Priser

Träningskort Pris
Träningskort / 12-månader 1500 SEK

Träningskort / 6-månader 900 SEK

Träningskort / 3-månader 700 SEK

Träningskort / 1-månad 450 SEK

Klippkort / 15 ggr 350 SEK

Engångsavgift 60 SEK

Solarium / 25 minuters polett 35 SEK

Solkort / 10 ggr 300 SEK

Hydrojet Massagesäng - 20 minuter 40 SEK

Hydrojet Massagesäng - Klippkort 5 ggr 100 SEK


Ring eller säg till i receptionen för att boka tid hos någon av våra instruktörer. Det är gratis !!
Tel: 019-12 71 63

OBS! Viktigt.
Träning- och klippkort skall medföras vid varje träningstillfälle.
Vi tillämpar ingen återbetalning av köpta kort pga sjukdom eller andra orsaker.




Åldersgräns

För att träna i Örebro Kraftsportklubbs lokaler måste du ha fyllt 15 år (året du fyller 15) eller ingå i någon av klubbens ledarledda träningsgrupper.
Är du mellan 15 och 18 år gammal måste målsman godkänna medlemskapet.




Öppettider


Måndag, Onsdag, Fredag

Tisdag & Torsdag

Lördag & Söndag
Ord. öppettider
08.00 - 21.30

09.00 - 21.30

10.00 - 18.00



Midsommarafton

Midsommardagen
Midsommar
11.00 - 15.00

STÄNGT



Vardagar

Lördag, Söndag
Sommartider 2006
(V.27 - V.30)

09.00 - 12.00,
16.00 - 21.30

14.00 - 18.00
 
Last edited:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
2529961alla träningstips är välkommna i denna tråd

På banan: Bromsa senare, gasa tidigare och kör fortare.

På gymmet kan man ju alltid ro ett maraton...:D Jag kommer sikta på cykling, inlines eller löpning beroende på väder och säsong, det lilla gymmande jag kommer ägna mig åt är sådant man kan göra med kroppen eller ett par vanliga hantlar som belastning. Det är planen men allt kan ju ändra sig...
 

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
erik skrev:
2529973 På banan: Bromsa senare, gasa tidigare och kör fortare.

På gymmet kan man ju alltid ro ett maraton...:D Jag kommer sikta på cykling, inlines eller löpning beroende på väder och säsong, det lilla gymmande jag kommer ägna mig åt är sådant man kan göra med kroppen eller ett par vanliga hantlar som belastning. Det är planen men allt kan ju ändra sig...


I kväll ÖKK kl 19.00.... Å ni som tror det bara är lyfta skrot som gäller har fel... Skulle tro att i kväll cyklar vi ror lite sen typ mage sen ror å cyklar igen. Vi tränar inte för beach 2007 utan motardträning. Kan göras ute men roligare göra det ihop i en svettig lokal och snacka skit med sen händer det vi äter ihop ute efter med... Så blir ju massa gemenskap samtidigt som vi blir tok tränade...hehe
Så häng på nu alla....
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Lennartsson skrev:
2529994 I kväll ÖKK kl 19.00.... Å ni som tror det bara är lyfta skrot som gäller har fel... Skulle tro att i kväll cyklar vi ror lite sen typ mage sen ror å cyklar igen. Vi tränar inte för beach 2007 utan motardträning. Kan göras ute men roligare göra det ihop i en svettig lokal och snacka skit med sen händer det vi äter ihop ute efter med... Så blir ju massa gemenskap samtidigt som vi blir tok tränade...hehe
Så häng på nu alla....

Jo, att träna ett gäng så där är inte helt fel. Ikväll kan jag inte men jag kan ju försöka planera in så jag i alla fall kan vara med några pass per vecka framöver. Jag kände ju hur trött kroppen blev i våras när säsongen startade....
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
Lennartsson skrev:
2529994 I kväll ÖKK kl 19.00.... Å ni som tror det bara är lyfta skrot som gäller har fel... Skulle tro att i kväll cyklar vi ror lite sen typ mage sen ror å cyklar igen. Vi tränar inte för beach 2007 utan motardträning. Kan göras ute men roligare göra det ihop i en svettig lokal och snacka skit med sen händer det vi äter ihop ute efter med... Så blir ju massa gemenskap samtidigt som vi blir tok tränade...hehe
Så häng på nu alla....
Har dom Roadracingcyklar på ÖKK? eftersom jag tänkte träna inför ERF B. och inte till montardkungaklassen:D
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
fick för mig att det skulle vara onsdagar.. jaja. sen kommer vi köra aerobic pass hemma hos stefan, jag och macka är på just nu. stefan är instruktör.

vänta här nu.. må,ti,tor.. idag är det ju onsdag:va :D
 
Last edited:

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
blom skrev:
2530166 fick för mig att det skulle vara onsdagar.. jaja. sen kommer vi köra aerobic pass hemma hos stefan, jag och macka är på just nu. stefan är instruktör.

vänta här nu.. må,ti,tor.. idag är det ju onsdag:va :D

Ja sa ju det ändrar sig i ett... Jag tränar varje dag så bara hänga på när som... Men i kväll börjar vi 19.00 i alla falll å ja det e onsdag...

crashtestdummy skrev:
2530086 Har dom Roadracingcyklar på ÖKK? eftersom jag tänkte träna inför ERF B. och inte till montardkungaklassen:D


Tror faktiskt rodd maskinen e inställd på ERF..... Bara dyka upp...
 
Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Lennartsson skrev:
2530248
Tror faktiskt rodd maskinen e inställd på ERF..... Bara dyka upp...
Vissa har ju faktiskt rott ett helt maraton (med brusten mjälte var det väl?). Snacka om ERF :gnissla
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jag ska försöka dyka upp så fort jag får klart hur fanken det faktistk ligger till med mitt knä. Antingen för rehabträning eller som "ren" träning.
 

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Supermoto skrev:
2530518 Jag ska försöka dyka upp så fort jag får klart hur fanken det faktistk ligger till med mitt knä. Antingen för rehabträning eller som "ren" träning.

Man kan träna allt utom knät.... Så inga undanflykter nu...hehe
jag undviker ju träna lillfingret just nu å Stefan fot hand knä å vart han nu mer är skadad...Skallen kanske...hehe
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
Aviation skrev:
2530642 Ja kommer te vintern, Måste träna mig först så jag orkar komma till ökk
Precis min tanke. jag börjar med det viktigaste nyttig mat och sömn.
här är dagens trerätters.
 

Bifogat

  • nyttigt.JPG
    nyttigt.JPG
    52.6 KB · Visningar: 196

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
crashtestdummy skrev:
2531082 Precis min tanke. jag börjar med det viktigaste nyttig mat och sömn.
här är dagens trerätters.
YES vad gött smavete och vad skönt det känns såhär efter ett 1.5h träningspas, elller hur Johan.

För er som vill uppleva detta välbefinnande kan dyka upp på ÖKK 16,30 imorgon för då kör vi ingen.

MVh
Stevo
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Stoffy skrev:
2531530 YES vad gött smavete och vad skönt det känns såhär efter ett 1.5h träningspas, elller hur Johan.

För er som vill uppleva detta välbefinnande kan dyka upp på ÖKK 16,30 imorgon för då kör vi ingen.

MVh
Stevo
jag kommer om jag mår bättre vilket jag hoppas att jag gör :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top