Filma på SRW

Deagol

En vit en vit
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Höganäs
Hoj
ZX 10 R NINJA -09
Tjabba tänkte slänga iväg en fråga.

E det ok att filma på SRW. Tänkte ta med min DV kamera den 1/10 o filma lite (så man kan lida hela vintern sen)

Att köra tankcam är ju inga problem men tänkte även ta lite bakifrån dvs silvertejp på kutsen. Har gjort detta ett antal gånger tidigare på gata och den har aldrig lossnat.

Så nu undrar han om det är OK att filma på SRW ??????
 

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Ort
sKåNe
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
Det är inga problem, se bara till att den sitter säkert :tummenupp

Alltid kul med lite film i vintermörkret!!!
 

Deagol

En vit en vit
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Höganäs
Hoj
ZX 10 R NINJA -09
NIce då tas den den 1/10 när jag skall köra, vill nog inte stå med den på söndag när jag skall flagga, bättre att hålla koll på dom som kör :)
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Deagol skrev:
2478342 NIce då tas den den 1/10 när jag skall köra, vill nog inte stå med den på söndag när jag skall flagga, bättre att hålla koll på dom som kör :)
Mycket klok inställnig och den enda rätta. :tummenupp
Varken fotografering eller filmning hör hemma i flaggtornen.
 

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
Maverick_ou812 skrev:
2478479 Mycket klok inställnig och den enda rätta. :tummenupp
Varken fotografering eller filmning hör hemma i flaggtornen.

ÅÅÅÅ, vad du är präktig..Det har gjorts massor av gånger -lååååååååångt före din tid.
 

Deagol

En vit en vit
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Höganäs
Hoj
ZX 10 R NINJA -09
Fan precis lagom till att man pallar att ta med sig DV kameran så börjar det strula. Firewiren på burkjäveln här hemma har lagt av. Köpt nytt kort o det hjälper fan inte.

Filma funkar ju men blir svårt att dra över till burken. Nån som har en DV kamera till låns för överföring, swappe månne ?????
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Deagol skrev:
2493337 Fan precis lagom till att man pallar att ta med sig DV kameran så börjar det strula. Firewiren på burkjäveln här hemma har lagt av. Köpt nytt kort o det hjälper fan inte.

Filma funkar ju men blir svårt att dra över till burken. Nån som har en DV kamera till låns för överföring, swappe månne ?????

Kolla så att inte kabeln för överföringen har knäckts! Det kan innebära att du får testa med annan kabel.
 

Deagol

En vit en vit
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Höganäs
Hoj
ZX 10 R NINJA -09
Har kollat, köpte t o m ett nytt eldlinekort o ny kabel men icke fan. Det skumma är att varken min DV eller IPOD vill synka med Firewire och jag köper inte att båda har lagt av samtidigt. Jupp jag har installerat om pyttemjuks grejor oxå från scratch :confused:

Jaja skitsamma som grädde på moset så står der service på den nu. Hmmmm kanske man inte skall köra själv på söndag för då står det Service på Deagol istället :rolleyes:
 

Swappe

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Där onsdagsgasset passerar
Hoj
uhm.. ingen!
Deagol skrev:
2493337
Filma funkar ju men blir svårt att dra över till burken. Nån som har en DV kamera till låns för överföring, swappe månne ?????


I h*lvete heller.. ska du ha sönder mina grejjor nu också?? :confused: :ajjabajja

(klart du får låna)

Jag tänkte ränna runt på banan på söndag och filma litegrann om jag får tag i en väst och blir av med min plats i gul grupp.. (slut på bakdäck :()
 
Last edited:

Deagol

En vit en vit
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Höganäs
Hoj
ZX 10 R NINJA -09
Tackar Swappe för lånet av DV kameran. Var min kameras interface som lagt av. Får se om det går o laga annars får man väl köpa en ny kamera men det känns litta B eftersom kameran faktiskt fungerar bra annars :va

Hmm en annorlunda kärleksförklaring men öhhhh det verkar gå hem :)

Till Plupp såklart !
 

Deagol

En vit en vit
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Höganäs
Hoj
ZX 10 R NINJA -09
Öhh a va fan min kamera funkar ju inte så jag får vänta tills på onsdag när swappe tar med sin till träningen :)

Men det är inget speciellt. Filma ju bara första passet och när det väl börja lossna så blev det ju rödflagg.

Men visst det var litta tutvarning på Martin. Fan det märktes att han hade lagt hojen förra gången.

Tre sista varven på andra passet var mycket bättre. Det blev knä eller ben eller va fan det nu var som tog i skrap över krönet efter högfarsvänster men då filma man jue inte såklart
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top