Viktigt! Ändrad körtid 2006-09-24

Kurvmakaren

en helt vanlig medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Staffanstorp
Hoj
YZF R6 -00
Saxat från www.sydskanesemse.nu...
Körningen den 24 September kommer att bedrivas mellan 16.00 och 19.00. Detta ändras för att vi skall kunna köra utan att påverkas för mycket av mörkrets intrång.
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Kurvmakaren skrev:
2469516 Saxat från www.sydskanesemse.nu...
Körningen den 24 September kommer att bedrivas mellan 16.00 och 19.00. Detta ändras för att vi skall kunna köra utan att påverkas för mycket av mörkrets intrång.
Mycket bra :tummenupp, var jävligt.. öh... svart ... för gul grupp på sista körningen igår.

Synd att man inte kan köra själv på söndag:huvet
 

Swappe

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Där onsdagsgasset passerar
Hoj
uhm.. ingen!
Kurvmakaren skrev:
2469516 Saxat från www.sydskanesemse.nu...
Körningen den 24 September kommer att bedrivas mellan 16.00 och 19.00. Detta ändras för att vi skall kunna köra utan att påverkas för mycket av mörkrets intrång.

Kalas!!! Jag ska hänga på låset till hemsidan imorrnbitti!
*måste köra, måste köra, måste köra*


EDIT: Anmälmd!! :yoparty :yoparty
 
Last edited:

Deagol

En vit en vit
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Höganäs
Hoj
ZX 10 R NINJA -09
Vilken är sista körningen på SRW, skulle boka mig i gul idag men faaaaaaaaaan ingen plats, ville inte boka innan eftersom jag har haft däckstrul :mad: :rolleyes: :näsblod
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Deagol skrev:
2476509 Vilken är sista körningen på SRW, skulle boka mig i gul idag men faaaaaaaaaan ingen plats, ville inte boka innan eftersom jag har haft däckstrul :mad: :rolleyes: :näsblod

Vad för strul?

Edit nä men va fan någon har varit inne o tagit min plats i röd grupp:rolleyes:
 
Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
AleX skrev:
2476539 Vad för strul?

Edit nä men va fan någon har varit inne o tagit min plats i röd grupp:rolleyes:
Det finns gott om platser kvar i vit grupp. Du skulle inte göra bort dig där :tummenupp
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Bingo skrev:
2476560 Det finns gott om platser kvar i vit grupp. Du skulle inte göra bort dig där :tummenupp

hmm.. tidtagning för första gången.. o äntligen få veta vad men ligger på för tider.. låter farligt:rolleyes:
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
AleX skrev:
2476593 hmm.. tidtagning för första gången.. o äntligen få veta vad men ligger på för tider.. låter farligt:rolleyes:
Nja, de flesta tar inte tid i vit grupp. Det är rättighet, inte en plikt. Obs, att klocka med mobiltelefon från bankanten är inte tidtagning, de är humor :D

Jag tror faktiskt att det kan vara nyttigt för dig att köra i vit grupp. Det går lugnare till och är mer lättkört där än i röd grupp. Farten har du redan.
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Bingo skrev:
2476646 Nja, de flesta tar inte tid i vit grupp. Det är rättighet, inte en plikt. Obs, att klocka med mobiltelefon från bankanten är inte tidtagning, de är humor :D

Jag tror faktiskt att det kan vara nyttigt för dig att köra i vit grupp. Det går lugnare till och är mer lättkört där än i röd grupp. Farten har du redan.


He he Jag har en laptimer redan.. men har aldrig använt den än..
Om hojen e hel efter ikväll så bokar jag:yoparty

Deagol skrev:
2476661 Punktering på bakdäcket :confused:

En lång historia men fick tag i ett par hyfsade Metzler o nu e där ingen plats *gråter*

Ok jag har satt upp mig som funk på söndag när skall ja vara där 15:00 eller ?


Jepp 15.00
 
Last edited:

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Bingo skrev:
2476646 Det går lugnare till och är mer lättkört där än i röd grupp. Farten har du redan.
Tycker du? Har inte florerat så mkt i Vit-grupp i år så jag har inte så bra koll men så är det kanske. Intressant.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
CorbenDallas skrev:
2479174 Tycker du? Har inte florerat så mkt i Vit-grupp i år så jag har inte så bra koll men så är det kanske. Intressant.
Jag har iofs bara kört en gång i röd grupp i år (eller var det två?). Men visst tycker jag det. Det är mycket större spridning på spårvalen i röd än i vit grupp.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top