Dagens tack!

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Ja, då kör vi igång!
Stort tack till alla som gör det möjligt för oss att köra o ha skoj på Sturup!
Ett jättetack till er som stod o flaggade! :tummenupp Speciellt Sanne som stod helt själv. :tummenupp :tummenupp

Även tack till AleX som hoppade in som instruktör idag. Bra jobbat! :tummenupp
Depåchefen gjorde också ett utmärkt jobb! :tummenupp

Även tummen upp till alla som körde för att ni höll er på hjulen! :tummenupp

Man kan inte ha mer kul på hjul! :D
 

Swappe

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Där onsdagsgasset passerar
Hoj
uhm.. ingen!
Håller med!!

Bra genomfört av alla funkisar och kringpersonal.. ingen nämd, ingen glömd. :tummenupp

För min del var det 2-3 månader sen jag körde sist, så det kändes lite rostigt stundtals.. Men de flesta böjarna var ju där man lämnade dem ;)

Kul o se alla gamla ansikten och att Sydskanes har blivit mer organiserat med instruktörer, depåchef, fler flaggposteringar osv..

Bra med förarmöten efter varje pass! :tummenupp


/Thompa
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Trots att temperaturen inte är vad den en gång varit så gick allt mycket bra idag.
Väldigt trevligt:)
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Mitt sista pass för året och allt gick :tummenupp

Lite läskigt i sista passet gul, helt kolsvart och vi spekulerade efteråt om någon hade sett gul/röd flagg om något hade hänt på banana (och om funktionärer verkligen sett något ute i mörket, fast de hade kanske bättre mörkerseende än oss då man ständigt stirrade in i framförvarandes bromsljus, egen ljuskägla etc). Ska man köra i mörker är det kanske läge att funktionärer får lampor att lysa upp eventuella flaggor med (men det är väl bara denna och nästa körning där det är ett så stort problem så det räcker kanske med att korta en kvart eller så dessa rundor).

Annars som sagt i topp. Men svartflaggor kan ställa till det i klungkörning, var flera i gul som gick ut i depå när det i själva verket var någon annan som var syndare... (fast det är väl svårt att komma ifrån utan att cyklarna förses med nummer eller annan identifieringssignal)
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
pjohan skrev:
2467950 Mitt sista pass för året och allt gick :tummenupp

Lite läskigt i sista passet gul, helt kolsvart och vi spekulerade efteråt om någon hade sett gul/röd flagg om något hade hänt på banana (och om funktionärer verkligen sett något ute i mörket, fast de hade kanske bättre mörkerseende än oss då man ständigt stirrade in i framförvarandes bromsljus, egen ljuskägla etc). Ska man köra i mörker är det kanske läge att funktionärer får lampor att lysa upp eventuella flaggor med (men det är väl bara denna och nästa körning där det är ett så stort problem så det räcker kanske med att korta en kvart eller så dessa rundor).

Annars som sagt i topp. Men svartflaggor kan ställa till det i klungkörning, var flera i gul som gick ut i depå när det i själva verket var någon annan som var syndare... (fast det är väl svårt att komma ifrån utan att cyklarna förses med nummer eller annan identifieringssignal)
Vi diskuterade det där med mörkerkörning efter passet och det kommer information på hemsidan under dagen. Håller med dig helt, sista passet var inte helt bra och jag flaggade av det i förtid just på grund av säkerhetsskäl.

Gällande svartflaggningssituationen i gul... äääähhhh... du behövde komma in o få se mitt glada ansikte. :D
 

SanneJ

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2004
Ort
Skurup
Hoj
ZX-636R ´04
CorbenDallas skrev:
2467081 Ja, då kör vi igång!
Stort tack till alla som gör det möjligt för oss att köra o ha skoj på Sturup!
Ett jättetack till er som stod o flaggade! :tummenupp Speciellt Sanne som stod helt själv. :tummenupp :tummenupp

Det var lugnt (=kaffe är gott) -Ni åkte ju hyfsad bra :D och tack för det! (och tack för hjälpen till tårn 10, när jag inte hade koll på alla svängen :)) Men f#n vad kallt det var den sista timen, nästa söndag får jag ta stora tröjar med mig -och kanske en värmesökande kikare :eek:

pjohan skrev:
2467950 (och om funktionärer verkligen sett något ute i mörket, fast de hade kanske bättre mörkerseende än oss då man ständigt stirrade in i framförvarandes bromsljus, egen ljuskägla etc).

Hur tror du det är att kika på strålkastare? ;)
 

bjorasen

Ride the winds of change
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Utanför Lund typ..
Hoj
GSX-R 750
Jag får också tacka för en riktigt rolig dag! Första gången jag var i sadeln sedan olyckan och det kändes riktigt bra, inte hämmad på något sätt alls!

Ser fram emot en ny säsong nästa år!!!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top