Medlemskap i Sydskånes emse överlåtes till högstbjudande

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
JA, du läste rätt! Tag nu chansen att få ett eget medlemskap nu när du har den. PM:a ditt bud till mig senast 060907 kl 12.00 så kanske du har ditt medlemskap så att du kan boka de 2-3 sista körningarna för säsongen. Men framförallt så kan du ligga i startgroparna och boka satan till våren.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
El Garto skrev:
2424734 JA, du läste rätt! Tag nu chansen att få ett eget medlemskap nu när du har den. PM:a ditt bud till mig senast 060907 kl 12.00 så kanske du har ditt medlemskap så att du kan boka de 2-3 sista körningarna för säsongen. Men framförallt så kan du ligga i startgroparna och boka satan till våren.
Jag tror inte att det funkar riktigt så här. Inget jag vet med säkerhet dock.
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Bingo skrev:
2424945 Jag tror inte att det funkar riktigt så här. Inget jag vet med säkerhet dock.

Det funkar. Har kollat med Sydskånes emse. Jag skickar in namn etc på den som tar över medlemskapet till sseme sedan fixar de resten.
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Deagol skrev:
2425155 Lite off topic mannen men skall du sluta köra banan ?

Måste välja mellan banåkningen och ännu en satsning inom veteran-friidrotten. Valet är gjort, det blir en satsning på åtminstone både inne och utesäsongerna 2007 inom friidrotten.
Våren 2008 kommer jag att börja spela golf (om jag inte fortsätter med friidrotten).

Banåkningen har varit jättekul i sommar, men dygnet har bara 24 timmar och veckan bara 7 dagar :(
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
El Garto skrev:
2424962 Det funkar. Har kollat med Sydskånes emse. Jag skickar in namn etc på den som tar över medlemskapet till sseme sedan fixar de resten.
Ok, jag ska vara tyst :rodnar :brinnerup
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
El Garto skrev:
2427567 Det finns ingen anledning för dig att känna att du ska vara tyst.
Hör kör vi med öppna kort.
Du vet om att det kan bli rejält svårt att ta sig in igen när du väl trillat ut. Jag hade aldrig släppt mitt medlemsskap om gja inte visste garanterat jag inte skulle köra mer, o knappt då :)
 

Robz

Guest
Mitt är oxå till salu!

20kSek eller högstbjudande :D

Trist Garto - Hoppas du kommer över ditt konstiga nyfunna behov och fattar nytt beslut... kanske skaffa ren banhoj som inte kostar försäkring?
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Varför lägger du inte ut det på ebay elelr någon annan auktionssajt? Jag tror det skulle underlätta för eventuella spekulanter. Jag har en kompis som är intresserad men förmodligen inte kommer att bjuda eftersom han inte har en aning om vad andra kan tänkas vilja betala.
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Bingo skrev:
2431258 Varför lägger du inte ut det på ebay elelr någon annan auktionssajt? Jag tror det skulle underlätta för eventuella spekulanter. Jag har en kompis som är intresserad men förmodligen inte kommer att bjuda eftersom han inte har en aning om vad andra kan tänkas vilja betala.

Hälsa din kompis att han kan lägga ett bud som motsvarar vad ett medlemskap är värt för honom.
 

-dB

Avatar av Per Liljeqvist
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Skåne
Hoj
r6 -06
är det fler som vill sälja finns det köpare här :tummenupp
bara att skicka pm
yep bjöd någon hundring för lågt :mad:
 

Kungen

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
R1-05,Suzuki GSX550ES-82 MED Växelindikator
Kan man hyra ut sitt medlemsskap?

eftersom jag ligger tillsängs o knaprar moffe så har jag inte så mkt använding för det.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top