Bokat 3/9

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Där var det nära. Var så länge sen senast att jag glömde boka mig i morse. Men nu är det gjort. Satan i gatan, vad jag ska köra :yoparty

Jaja, jag vet!!! men det känns fort i alla fall :mad: :rodnar

Hur är det med er, huliganer? Dyker ni upp?
 

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Jag kommer.
Hoppas jag iallafall, om hojen hinner bli hel :)
Hur eller hur så är jag bokad. Kl 06.08 i morse *gäsp*
 

Robz

Guest
Hemma Lördag kväll efter 2 dagar stenhård Kick-Off.... är nog inte körbar på Söndag :D ....dessutom kommer det säkert att regna grodyngel :arsele
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Robz skrev:
2417120 Hemma Lördag kväll efter 2 dagar stenhård Kick-Off.... är nog inte körbar på Söndag :D ....dessutom kommer det säkert att regna grodyngel :arsele
Pffft! Det kommer att bli sjukt bra väder. Och när du ligger på soffan där hemma, avläggande högtidliga eder om att aldrig mer röra spriten, så kommer vi andra att ha uppleva den roligaste bandagen någonsin.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
När jag kan köra så är det ingen körning på SRW, när jag inte kan så är det körning på SRW, denna Söndag krockar SRW med ERF på Mantorp.

En enda gång har jag kört på SRW i år :gråta
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
GSXR1100R skrev:
En enda gång har jag kört på SRW i år :gråta
Illasinnade rykten säger att Jalle smiskade din stjärt den dagen. Kan det verkligen stämma? Ett mindre illasinant rykte säger tvärtemot att du förnedrade Jalle den dagen. Var finns sanningen i denna vilda ryktesflora :confused:
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bingo skrev:
2418375 Illasinnade rykten säger att Jalle smiskade din stjärt den dagen. Kan det verkligen stämma? Ett mindre illasinant rykte säger tvärtemot att du förnedrade Jalle den dagen. Var finns sanningen i denna vilda ryktesflora :confused:
Vi förnedrade varandra som bara riktiga män kan.

Jag vann första rundan, men Jalle bet tillbaks, dock fick bägge lämna W.O eftersom jag inte kan bli snabb samt att Jalle sällan orkar mer än fem varv.

P.S glöm inte att kolla i backspegeln så att du hinner att gå in i depån innan någon varvar dig Bingo.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
GSXR1100R skrev:
P.S glöm inte att kolla i backspegeln så att du hinner att gå in i depån innan någon varvar dig Bingo.
Det hinner jag inte när raketer som du kommer bakifrån.
 

RR ABBE

Det är rätt kul ändå...
Gick med
9 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Tuono factory V4, Ducce 999 och en räser :)
Glöm inte att jag kommer och drar alla som inte sköter sig i öronen.:D

Klart det blir tropisk värme och snus torrt, har redan bokat vädret.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
RR ABBE skrev:
[Klart det blir tropisk värme och snus torrt, har redan bokat vädret.
Bra gjort, tack! Själv hade jag glömt den detaljen :)
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Det kommer två grymma gästförare på söndag. De har tränat utomlands hela sommaren - G*****k, P**********g, H*********g och E******g är några av GP- och EM-banorna de nött varv och tränat spårval på. Jag, som hört dem berätta hur fort de körde - och det är så man tappar andan - vill med detta uppmana alla att hålla i sig. Vinddraget när de susar förbi kan bli starkt.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top