Slitdelar/reservdelar/trimdelar till din 125a!

Niick

Smirnoff <3
Gick med
8 May 2006
Ort
Malmö
Hoj
Aprilia -06
Någon som vet var man kan köpa det dubbelpipiga Jim Lomas röret?:tummenupp

Till rs125(rotax122)
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Efterlyser utländsk men europisk cross sida.

Vill slipa betala tullen som man frå från usa.

Edit: både delar men också käder/skydd/EQ är intresant.
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Många delar till Yamaha RD 125 TWIN finns på lellesmc.se och på http://www.roffesmotor.se/

Har egna erfarenheter av Roffe SKIT BRA företag!

Lägg till dom på listan!
 

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Ort
Falkenberg
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
Hej hej. skulle vara kul med lite fler stylnings sidor har tyvär bara hittat en länk på denna tråden.... men annars så är det en as bra tråd :)
 

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Ort
Falkenberg
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
Hej någon som vet en bra sida där man kan köpa ett smkitt billigt... Har letat som helvete och det enda jag har hittat är massa svenska sidor där det skulle kosta mig ca 17 000 :S:S
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
Hej någon som vet en bra sida där man kan köpa ett smkitt billigt... Har letat som helvete och det enda jag har hittat är massa svenska sidor där det skulle kosta mig ca 17 000 :S:S
Fälgbanor samt skivor finns här, vet dock inte hur "billigt" det är. :gnissla
http://www.supermotomania.de/index.html

Edit: Verkar som att sidan är nere, men länka dig vidare så kommer du fram till slut. :) Ser nu att det inte gick att beställa grejjorna, men du kanske kan jämföra priser eller nåt. :rolleyes:
 
Last edited:

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Hej någon som vet en bra sida där man kan köpa ett smkitt billigt... Har letat som helvete och det enda jag har hittat är massa svenska sidor där det skulle kosta mig ca 17 000 :S:S

nytt är det dyrt så inihelvete. säkert över 20 tusen om du ska ha riktig broms + däck också.. mitt tips. leta beggade
 

chuba weast

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2007
Ort
uppsala
Hoj
honda nsr 125
ja e en ganska färsk mc förare och har ingen erfarenhet av trim och så vidare skulle vilja köpa ett nytt fräckt avgasrör till min honda nsr-98 som ger ett ballare ljud är inte direkt ute efter effekt ja har svårt att hitta bland alla tyska hemsidor :p lite hjälp skulle ja inte må dåligt av
 

_izze_

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2007
Ort
östersund
Hoj
aprilia rs125
Någon som vet om en hastighetsmätar wire från nått annat märke passar på min rs 125? har ingen aprilia handlare i närheten och skulle ha fått tag på en så fort som möjligt.
 

Tewdie

Medlem
Gick med
19 Nov 2006
Ort
Mitt i Skåne
Hoj
Kawa 636 -03
2889529 Någon som vet om en hastighetsmätar wire från nått annat märke passar på min rs 125? har ingen aprilia handlare i närheten och skulle ha fått tag på en så fort som möjligt.
Nej jag vet inte om nån annan passar, vad jag däremot vet är att jag körde utan den wiren i höstas, och det gick helt perfekt. :tummenupp I din sits hade jag nog ring Aprilia åf. och kollat (någon borde kunna skicka den ifall du inte vill köra) eller tittat på någon av hemsidorna som säljer Aprilia-saker (kolla första sidan i denna tråden). :)
 

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Ort
Falkenberg
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
hej VET någon människa vart man kan köpa en cdi box som PASSAR till en gasgas ec 125- 05 ??? Är mycket tacksam för era svar :)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top