16.00 www.ghostridermovie.net

Team GR

We will just be there!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sweden
Hoj
Flera svarta och snabba!!
GHOST RIDER, goes wild's "mini teaser" kl:16.00...

Team GR...
 

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
[flame]
Ja, det är ju kul att man kan tjäna pengar på att utsätta andra trafikanter för fara..
[/flame]
 

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Cectek Quadrift
Fan va maktlös man måste känna sig som polis i de situationer
som var med i mini-teasern. :mad: <-- polis =)
 

MrCrone

"Bonnie är en slags hund"
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Sundbyberg
Hoj
En väldigt gul R1 med väldigt svarta flames,neon och strob ;)
Cooool!

Den verkar precis hur grym som hellst!
 

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Tack vare dessa idiotiska filmer kommer snart polisen få befogenhet att skjuta skarpt mot alla svarta mc åkare som kör för fort... Utvecklingen av relationen polis & mc entustiast ligger i era nersmutsade händer...

Vad tror du dom säger inne på stationen? Jag tror dom är ganska så upprörda och ute efter hämnd. Se bara på mcbudens fina uppretning av ordningsmakten, och deras trafikförseelser är ändå att betraktas som milda om man gämför med GR.

Jag fasar för framtidens trafikpolis, utrullningsbara spikmattor? Bara en fundering på vad som komma skall...


Det är ju väldigt spännande att se på dessa "getaway" filmer, men personligen tycker jag att det ska avbrytas nu, innan det oundvikliga inträffar, innan det första människolivet får ett abrupt avslut. Lek inte med livet, gör någonting vettigt istället...

Jag hoppas de personer som har något som helst samband med producenterna, och de medverkande i filmerna kan ta till sig någon del av det jag skrivit. Då det jag skrivit kommer direkt från hjärtat...

Over and out.


/Zana Johansson




edit1: Och de personer som tycker att det är häftigt, coolt, ballt, tufft osv. kan inte ha en riktigt sund verklighetsuppfattning. Skärp er för i h*lvete! :mad:
Detta är PÅ RIKTIGT det är inte trickfilmat. Dvs går någonting snett så finns det ingen återvändo. Liv kommer att släckas. Uppmuntra inte dessa personer. Dom är helt enkelt samhällsfaror av den grövre sorten.

Nackskott kanske? :fakta

edit2: Och ni som klagar på höga premier, tror ni försäkringsbolagen någonsin kommer sänka kostnaden när dom ständigt blir påminda om hur illa en sporthoj kan framföras i trafik. Illa, illa är vad det är....

Offentlig smisk på rumpan kanske? :fakta

edit3: Exakt Goines, föraren får gärna mista livet och varför inte ta några av kamerakillarna med sig ner till helvetets eldar. Men jag måste ändå avstå från dom tankarna då då dessa aktörer med största sannolikhet har familj, och dom förtjänar faktiskt inte att förlora en familjemedlem. Det är ju det som är så tragiskt, att det alltid drabbar fler än de som är inblandade...

Uppercut i grenen kanske? :fakta
 
Last edited:

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Känns iofs som att GR tagits upp i ett flertal trådar här men jag kan inte annat än hålla med Zana till 100%.

Det spelar fan INGEN jävla roll hur bra GR kan hantera en hoj om det kommer 'vanliga' trafikanter ivägen. Jag skiter högaktningsfullt i om han kör ihjäl sig men risken är att nån annan följer med..
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Zana skrev:
edit: Och de personer som tycker att det är häftigt, coolt, ballt, tufft osv. kan inte ha en riktigt sund verklighetsuppfattning. Skärp er för i h*lvete! :mad:
Detta är PÅ RIKTIGT det är inte trickfilmat. Dvs går någonting snett så finns det ingen återvändo. Liv kommer att släckas. Uppmuntra inte dessa personer. Dom är helt enkelt samhällsfaror av den grövre sorten.

Nackskott kanske? :fakta [/B]

Såja lilla gubben nu när du fått ur dej moraldängorna så kanske det känns lite bättre ;)

Den som _troligast_ omkommer vid en eventuell olycka är förmodligen GR själv. Vi är för övrigt medvetna om att det är på riktigt, i alla fall jag :tummenupp

Var inte du lite busig själv med din KLX vill jag minnas? Men det kanske är skillnad när man filmar trafikbrott och när man inte gör det :rolleyes:
 

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Blip skrev:
Såja lilla gubben nu när du fått ur dej moraldängorna så kanske det känns lite bättre ;)

Den som _troligast_ omkommer vid en eventuell olycka är förmodligen GR själv. Vi är för övrigt medvetna om att det är på riktigt, i alla fall jag :tummenupp

Var inte du lite busig själv med din KLX vill jag minnas? Men det kanske är skillnad när man filmar trafikbrott och när man inte gör det :rolleyes:

Att jag är busig vill jag medge, men risken för tragedi är ju så mycket mindre när man försiktigt framforslar sin hoj mellan filerna vid köbildning. Och att leka av sig på enskilt område tycker jag inte heller infattas inom ramen...

Förresten, vem är du. (vem tror du att du är)

edit: I och för sig måste jag ju fråga dig vad som menas med trafikbrott enligt Dig?
 
Last edited:

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Peking
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
lägg ner skiten...

Rätt var det är åker ett skjutjärn fram, alternativt kör du ihjäl en fotgängare... är det det du vill?

/B
 

Fredrick

2-t ÄR livet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hedemora
Hoj
Aprilia AF-1 125 Sintenesi Replica -89, Yamaha YZ 125 -01
Nog hade då jag slängt på mig skottsäker väst... snart lär bägaren rinna över för snutstackarna, även om dom själva åker dit på det i slutändan.
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Goines skrev:

Det spelar fan INGEN jävla roll hur bra GR kan hantera en hoj om det kommer 'vanliga' trafikanter ivägen.


<Retstickemode ON>
Om ni tittar noggrant på filmen har polisen spärrat av trafiken för vanliga trafikanter, dock inte för GR :rolleyes:
<Retstickemode OFF>
 

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Peking
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
oFFkeFF skrev:
<Retstickemode ON>
Om ni tittar noggrant på filmen har polisen spärrat av trafiken för vanliga trafikanter, dock inte för GR :rolleyes:
<Retstickemode OFF>

Just det stickan.. .vad gör civilpersonen på övergångsstället då, eller var han måhända civilsnut?

Det är hög tid att lägga ner verksamheten..

Problemet är att när spökis lägger av så kommer det fem nya..

/B
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Bj.O.rn skrev:
Just det stickan.. .vad gör civilpersonen på övergångsstället då, eller var han måhända civilsnut?

Det är hög tid att lägga ner verksamheten..

Problemet är att när spökis lägger av så kommer det fem nya..

/B

På övergångsstället är det en polis, däremot är det en civilperson på gatan en bit innan övergångstället.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Zana skrev:
Tack vare dessa idiotiska filmer kommer snart polisen få befogenhet att skjuta skarpt mot alla svarta mc åkare som kör för fort... Utvecklingen av relationen polis & mc entustiast ligger i era nersmutsade händer...

Vad tror du dom säger inne på stationen? Jag tror dom är ganska så upprörda och ute efter hämnd. Se bara på mcbudens fina uppretning av ordningsmakten, och deras trafikförseelser är ändå att betraktas som milda om man gämför med GR.

Jag fasar för framtidens trafikpolis, utrullningsbara spikmattor? Bara en fundering på vad som komma skall...


Det är ju väldigt spännande att se på dessa "getaway" filmer, men personligen tycker jag att det ska avbrytas nu, innan det oundvikliga inträffar, innan det första människolivet får ett abrupt avslut. Lek inte med livet, gör någonting vettigt istället...

Jag hoppas de personer som har något som helst samband med producenterna, och de medverkande i filmerna kan ta till sig någon del av det jag skrivit. Då det jag skrivit kommer direkt från hjärtat...

Over and out.


/Zana Johansson




edit1: Och de personer som tycker att det är häftigt, coolt, ballt, tufft osv. kan inte ha en riktigt sund verklighetsuppfattning. Skärp er för i h*lvete! :mad:
Detta är PÅ RIKTIGT det är inte trickfilmat. Dvs går någonting snett så finns det ingen återvändo. Liv kommer att släckas. Uppmuntra inte dessa personer. Dom är helt enkelt samhällsfaror av den grövre sorten.

Nackskott kanske? :fakta

edit2: Och ni som klagar på höga premier, tror ni försäkringsbolagen någonsin kommer sänka kostnaden när dom ständigt blir påminda om hur illa en sporthoj kan framföras i trafik. Illa, illa är vad det är....

Offentlig smisk på rumpan kanske? :fakta

edit3: Exakt Goines, föraren får gärna mista livet och varför inte ta några av kamerakillarna med sig ner till helvetets eldar. Men jag måste ändå avstå från dom tankarna då då dessa aktörer med största sannolikhet har familj, och dom förtjänar faktiskt inte att förlora en familjemedlem. Det är ju det som är så tragiskt, att det alltid drabbar fler än de som är inblandade...

Uppercut i grenen kanske? :fakta

FAN VA BRA, kunde inte sagt det bättre själv :fakta :fakta :fakta :tummenupp

Jävla as te å va dum! GR alltså...
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top