Var lägger man ut trådar om SSEMSE/SRW

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ok nu ska jag skriva sakta så att alla förstår, visst får man får skriva om SSEMSE/SRW på Radical sidan men eftersom det är en större koppling mellan bankörning för allmänheten och SSEMSE så borde det falla sig naturligt att diskutera bankörning där och inte i Radicals forumdel.

Mest för att inte förvirra nykomlingarna som letar efter bankörningar runt om i landet.
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
GSXR1100R skrev:
2278839 Ok nu ska jag skriva sakta så att alla förstår, visst får man får skriva om SSEMSE/SRW på Radical sidan men eftersom det är en större koppling mellan bankörning för allmänheten och SSEMSE så borde det falla sig naturligt att diskutera bankörning där och inte i Radicals forumdel.

Mest för att inte förvirra nykomlingarna som letar efter bankörningar runt om i landet.
Du menar dom nykomlingarna som hittar bankörningar i Polen som inte är arrangerade av Radical Riders i Radical Riders forumet? :arsele

Närå, jag håller delvis med dig. Men eftersom det vanligtvis är så dött i RR-forumet på sommarn är det väl itne hela världen att det hålls igång av SRW-trådar. Men visst, det är rätt mkt SRW just nu.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
CorbenDallas skrev:
2278869 Du menar dom nykomlingarna som hittar bankörningar i Polen som inte är arrangerade av Radical Riders i Radical Riders forumet? :arsele
Närå, jag håller delvis med dig. Men eftersom det vanligtvis är så dött i RR-forumet på sommarn är det väl itne hela världen att det hålls igång av SRW-trådar. Men visst, det är rätt mkt SRW just nu
Sant :tummenupp
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
GSXR1100R skrev:
2278839 Ok nu ska jag skriva sakta så att alla förstår, visst får man får skriva om SSEMSE/SRW på Radical sidan...
Det är väl inte du som bestämmer det. Sluta tjafsa :fatta!
 

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
CorbenDallas skrev:
2278156
SRW-prat har vi haft här dom senaste 3 åren. Vad är problemet med det nu?


Jag håller med Corben :nicka

Som icke RR medlem tycker jag det är smidigt att SRW informationen finns här på RR sidan då jag aldrig läser Banåknings forums delen då 99.999999999% av det som står där är TOTALT OINTRESSANT för min del. (ganska personlig antar jag...)
Det som står i RR delen är mer relevant och därför brukar jag smyga omkring i detta forumet också. :)

:hej
 

Robz

Guest
Så hääär funtionerar det tycker jaaag....
Ca 60 medlemmar hänger på RR-sidorna + de som inte skrev upp sig på listan för de aldrig skriver, men väl läser:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=67906&page=11&pp=20

# Man når >20% av medlemarna här :tummenupp


Onsdagsgazzen besöks av VÄLDIGT många SSEMSE-medlemmar

# Symbiosen är uppenbar


Dock kan vissa trådar passa bättre i allmänna banåka-forumet... men jag läser aldrig där, sällan Race forumet heller. Jag tror många med mig letar HÄR!
Dock skulle kanske ett eget SSEMSE-forum vara på plats, här eller på SSEMSE-hemsida - men någon måste orka rodda det oxå.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Vi hade ett eget SSEMSE forum på en annan site men det funkade inte eftersom dom flesta redan skrev på Radicalsidan, kanske samma sak nu eftersom vi har använt Radicalsidan i tre år trots att det numera finns en egen sida på SH om bankörning för allmänheten, iof är det inte heller för allmänheten eftersom det främst är medlemmar i SSEMSE som får köra på SRW.
 

trollkarlen

Med lem
Gick med
2 Aug 2004
Ort
Här
Hoj
GSX-R 750, CBR 600RR banhippie
Kanske dags att skaffa en egen del på banåkarforumet så för SSEMSE, nu när gubben satt sig på tvären :D

Ingen idé att tjafsa emot pensionärer som han har inge annat att göra på dagarna :hihi :hihi

/R
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Åsa skrev:
2282341 Vilken sajt var det :va
Bikeproject.com

trollkarlen skrev:
2282707 Kanske dags att skaffa en egen del på banåkarforumet så för SSEMSE, nu när gubben satt sig på tvären :D

Ingen idé att tjafsa emot pensionärer som han har inge annat att göra på dagarna :hihi :hihi

/R
Tja kanske det, ska kolla med Sweedie.
 

Clown/lukt/BENS

Clownen luktar BENSIN!!
Gick med
15 Aug 2005
Ort
Svedala
Hoj
R1 -04, ERF#47
Bara en enkel fråga.

Vari ligger problemet om det finns trådar som berör SRW/SSEMSE på RR's sida? Utrymmes brist ? Serverkapacitet?

:va
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Clown/lukt/BENS skrev:
2284062 Bara en enkel fråga.

Vari ligger problemet om det finns trådar som berör SRW/SSEMSE på RR's sida? Utrymmes brist ? Serverkapacitet?

:va
Enbart att Radical inte har någon koppling till SSEMSE.
 

Robz

Guest
Saknar ett Salomoniskt inlägg från Mr K! :4skrika

Jag tror att både RR och SSEMSE tjänar på att ha detta forum som kontaktyta. Du har helt rätt i att SSEMSE egentligen inte är kopplat till RR, men som du ser i din nystartade tråd, är väldigt många i RR med i SSEMSE.
Genom att ha gemensam kontaktyta, får vi fler gatåkare intresserad av bana (= bra!!), fler banåkare intresserade av RR och SSEMSE får en bättre kontaktyta än Bikeprojekt.se någonsin hade.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Robz skrev:
2284893 Saknar ett Salomoniskt inlägg från Mr K! :4skrika

Jag tror att både RR och SSEMSE tjänar på att ha detta forum som kontaktyta. Du har helt rätt i att SSEMSE egentligen inte är kopplat till RR, men som du ser i din nystartade tråd, är väldigt många i RR med i SSEMSE.
Genom att ha gemensam kontaktyta, får vi fler gatåkare intresserad av bana (= bra!!), fler banåkare intresserade av RR och SSEMSE får en bättre kontaktyta än Bikeprojekt.se någonsin hade.
Ja det är riktigt, men tänk om det funnes ett renodlat SSEMSE forum på SH då?
 

trollkarlen

Med lem
Gick med
2 Aug 2004
Ort
Här
Hoj
GSX-R 750, CBR 600RR banhippie
Med en länk från RR sidan för det är ju här som alla som tar hoj kort och som flyttar hit tillslut hamnar =)
/R
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top