Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 22 av 22
    . Crilles avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Hoj
    .
    Citat Ursprungligen postat av Sydney
    Visa citerat inlägg Tack för infon, priset låter ju väldigt bra för att kunna få riktig fjong på hojen. För 50 k får man normalt inte så mycket till effektökning. Har själv Turbo på bilen och vet därför att det närmast är lag på Turbo för att det ska vara kul på riktigt...På hojar brukar det vara två falanger, de som vill köra fort rakt fram och de som vill köra fort på bana. Sedan finns ett fåtal som gör både och...

Priset är billigt tycker jag om man jämför med vad andra satser kostar att köpa, priset avser även monteringen och bromsningen av maskinen....
    GiXXeR 1000Turbo

Friherre Sydneys avatar
    Reg.datum
    jan 2006
    Hoj
    H1
    Citat Ursprungligen postat av Crille
    Visa citerat inlägg Priset är billigt tycker jag om man jämför med vad andra satser kostar att köpa, priset avser även monteringen och bromsningen av maskinen....
    Ja jag håller med, ska köpa tidningen och återkommer med frågor om det blir aktuellt. Har fortfarande lite träningsvärk i plånboken efter Ringen-besök för ett par veckor sedan.

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

10 grader och blöta vägar, speciellt i samband med att löven faller är inga speciellt önskvärda yttre omständigheter om man önskar köra sporthoj inspirerat.

blacktriple
Vill du annonsera ovan? Klicka här