Trelleborg GAZZ tråden

peterhop

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2007
Ort
Trelleborg
Hoj
2012, Kawasaki Z1000
Hej

Vill bara säga hej till alla, ny på forumet. Flyttar tillbaks till Trelleborg efter 4 år i sandlådan. Tar med min R1:a som jag tror kommer att trivas föträffligt i det skånska klimatet. ser fram emot många gazz i sommar:)

Peter
 
Last edited:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
Vill bara säga hej till alla, ny på forumet. Flyttar tillbaks till Trelleborg efter 4 år i sandlådan. Tar med min R1:a som jag tror kommer att trivas föträffligt i det skånska klimatet. ser fram emot många gazz i sommar:)

Peter

Tjenare!!

härligt!! Ska ner en sväng idag till Trelleborg. Föräldrarna bor där. Så ser du en RÖD och VIT R1 98 så stanna mig bara...

Söndag är det provkörning av hojar i malmö. Träffas 10.00 på ducati center i malmö... Kom gärna dit!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2045834#post2045834

/Eddi
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
:( en R1 till och jag som gjort av med min 04:a nyligen,annars hade den haft ett trevligt Yamaha sällskap till :)

Vill bara säga hej till alla, ny på forumet. Flyttar tillbaks till Trelleborg efter 4 år i sandlådan. Tar med min R1:a som jag tror kommer att trivas föträffligt i det skånska klimatet. ser fram emot många gazz i sommar:)

Peter
 

peterhop

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2007
Ort
Trelleborg
Hoj
2012, Kawasaki Z1000
R1

Hoj o bohag just nu i en container ute på nån ocean. Kan ej köra förrän i Juni. Får ta igen missad tid då:tummenupp

R1 Racer, varför sålde du den? Bytt till annat? Finns inget bättre:D


Peter
 
Last edited:

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Hoj o bohag just nu i en container ute på nån ocean. Kan ej köra förrän i Juni. Får ta igen missad tid då:tummenupp

R1 Racer, varför sålde du den? Bytt till annat? Finns inget bättre:D


Peter

Fick väl ett släpp nånstans :D
Nja jag vet inte,lite kluven och sugen på att prova något nytt.
Lutar åt nån offroad hoj kanske.

Får man fråga vart du flytta från,hoj o bohag ute på havet....ja då är det långväga förmodar jag?
 

peterhop

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2007
Ort
Trelleborg
Hoj
2012, Kawasaki Z1000
Dubai

Fick väl ett släpp nånstans :D
Nja jag vet inte,lite kluven och sugen på att prova något nytt.
Lutar åt nån offroad hoj kanske.

Får man fråga vart du flytta från,hoj o bohag ute på havet....ja då är det långväga förmodar jag?

Bott i Dubai i 4 år. Varit en kul tid men man blir trött på konstant sol bad också. 40 grader idag! Man uppskattar många saker i Sverige också när man ser det lite utifrån. Hela familjen tycker det ska bli skönt att åka hem nu.

Kört Boxer tills jag skaffade R1:an, skötte den lokala BMW klubbens site till nu. Kolla in på,

http://bmw-bike-caravan.com


Peter
 
Last edited:

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
Tänkte höra om de finns nån som skulle kunna/vilja hjälpa mig putta upp min hoj på ett släpp på torsdag vid 1430-1500 nångång? :)
Ska lämna den på service. Ner på plats löser sig så behöver bara hjälp här hemma i Trelleborg.

/ Invalido
 

blueblade

Blueblade
Gick med
14 Aug 2005
Ort
Svedala
Hoj
Honda
!!!HHHHHAAAAAAALLLLLÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!
Fan,har alla slutat köra i trelle :näsblod
Nu får ni vakna lite va? :hihi Jaja sköt om er:pannkyss
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
!!!HHHHHAAAAAAALLLLLÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!
Fan,har alla slutat köra i trelle :näsblod
Nu får ni vakna lite va? :hihi Jaja sköt om er:pannkyss

nä fan vi kör! dock är det mindre tid för körning tills det är sommar förm ig, skolan tar mkt tid så det är bara att äta upp och vänta till sommaren :)
 

Eyeflow

Brooom
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Lilleström, Norge
Hoj
990SD -07
Tog ut moppen i tisdags för en första tur. Blev bara lite i byn. Men till helgen blir det åka av. Om det inte regnar, fast då blir vägrana fri från vinterns salt. Det e ju bra :).
 

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Ort
Söder
Hoj
660, KTM SMC
Någon som haft problem med Bikeshop ??
jag har handlat där och dom strular som fan... köpte grejer för 3 papp. gick glad i hågen och hämtade ut grejerna så var hälften restat och hälften fel!!! så nu ligger jag ute med pengar och fel grejer, så satans störigt... har mailat och snackat med killen, men han svarar inte på när jag får resten av grejerna... så nu tänkte jag hänga ut han här... och kanske skapa en ny tråd om det oxo... får se... kanske elakt.. men va fan. kunderna ska fan skötas... !

eller ?
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Någon som haft problem med Bikeshop ??
jag har handlat där och dom strular som fan... köpte grejer för 3 papp. gick glad i hågen och hämtade ut grejerna så var hälften restat och hälften fel!!! så nu ligger jag ute med pengar och fel grejer, så satans störigt... har mailat och snackat med killen, men han svarar inte på när jag får resten av grejerna... så nu tänkte jag hänga ut han här... och kanske skapa en ny tråd om det oxo... får se... kanske elakt.. men va fan. kunderna ska fan skötas... !

eller ?
Jag har tyvärr ingen erfarenhet av Bikshop som konsument. Dålig stil, finns faktiskt en annons här på SH ju från Bikeshop. Ring hela tiden under en dag och skicka mail, kommer du inte fram då så kan du hänga ut affären här på SH. Det lär iaf få ägarna att reagera iom att swedie har dom som annonsör/bikeshop betalar $$$ för den med och inte vill dom ha dålig reklam så här precis..

om ngt fortfarande inte händer går du vidare till ARN!

The bitches gotta pay! :D :tummenupp

//Cel oao
 

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Ort
Söder
Hoj
660, KTM SMC
Jag har tyvärr ingen erfarenhet av Bikshop som konsument. Dålig stil, finns faktiskt en annons här på SH ju från Bikeshop. Ring hela tiden under en dag och skicka mail, kommer du inte fram då så kan du hänga ut affären här på SH. Det lär iaf få ägarna att reagera iom att swedie har dom som annonsör/bikeshop betalar $$$ för den med och inte vill dom ha dålig reklam så här precis..

om ngt fortfarande inte händer går du vidare till ARN!

The bitches gotta pay! :D :tummenupp

//Cel oao

Får se vad som händer

ska vi dra ihopa en lista för att möta upp lunda folket
dom samlas på statoil norra kl 08.45

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=114210&page=1
då kan vi samlas innan
kanske köra senast 0815

Samling 0800

blir det bra ??

vem ska med

1 Amras
2
3
4
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top