Trelleborg GAZZ tråden

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
fan vad gott!! hoppas på några grader till och jag blir klar med hojen sen kommer jag ner en runda till trelle så få vi köra litta!

tjöra tjöra tjöra :):):):))::) hade det inte varit kolsvart ute nu så ahde jag varit ute och brummat, grotesk abstinens :(
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
tjöra tjöra tjöra :):):):))::) hade det inte varit kolsvart ute nu så ahde jag varit ute och brummat, grotesk abstinens :(

hehe nice =)
hur har allt gått med din hoj? någon som pilladep å den, sen var det väl något annat fel eller är jag helt off ?
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
hehe nice =)
hur har allt gått med din hoj? någon som pilladep å den, sen var det väl något annat fel eller är jag helt off ?

allt har löst sig :) det blev billigare att bara fixa den än att ta försäkringen, ny tändplatta så hon går som ett vilddjur :D:D sen är det bara problem med att hon står ute så hon har fått lite ytrost :gråta
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
min stackare med :gråta vi får ut o bromsa bort skiten nån dag snart helt ok väder nu ju bara de håller sig lite så :tummenupp

oj okej :( då får du ju gå ut och polera din älskling, det är trotsallt lite mer accepterat att en cross har rost ;)

jag ska ut och köra lite så fort som jag kommer hem :) med en runda? komemr antagligen hem 4
 

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
allt har löst sig :) det blev billigare att bara fixa den än att ta försäkringen, ny tändplatta så hon går som ett vilddjur :D:D sen är det bara problem med att hon står ute så hon har fått lite ytrost :gråta

fan vad gott!!! själv är min i garage och polerad varje detalj med autosol så den skiner som fasen! även nyvaxad och tvättad.... :tummenupp
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
fan vad gott!!! själv är min i garage och polerad varje detalj med autosol så den skiner som fasen! även nyvaxad och tvättad.... :tummenupp

min skiner inte :( rost på alla ekrarna på framhjulet :gråta men det fixar jag när vädret börjar gå mot sommar :D:D note to self, använd inte frambromsen när du börnar på blöt kullersten, testade det imorse :näsblod
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
gött :)

o va gör du ute o brummar när de öser ner för du gazza väll av dig lite innan så? :D

jag var på farsan jobb och bytade från rent vatten till glykol i kylarn :D:D sen ställde jag in styret och reglagen så jag har apställning nu ;)

nja så mycket brummande blev det inte :( några omkörningar på 70 vägen mellan morsan och jet bara :D:D
 

Tryptamine

Certified A-hole
Gick med
19 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
CBR 900 RR Fighterblade
O nu kom den hemska snön o satte käppar i hjulet för oss alla med abstinens.. Suck....:huvet
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top