Trelleborg GAZZ tråden

Tryptamine

Certified A-hole
Gick med
19 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
CBR 900 RR Fighterblade
Körde på Trelleborgs trafikskola o Håkan där va kanon.. Höll inte kvar en längre än vad han behövde. Kändes inte som om han ville tjäna pengar på en heller.. Så om inte det är för långt bort så rekomenderar jag honom starkt..
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Körde på Trelleborgs trafikskola o Håkan där va kanon.. Höll inte kvar en längre än vad han behövde. Kändes inte som om han ville tjäna pengar på en heller.. Så om inte det är för långt bort så rekomenderar jag honom starkt..


Tog BE på den skolan och gillade dom. Patrik som jag hade försökt inte hålla kvar utan det var uppkörning som gällde.

Hade tänkt att ta A där oxå men ville höra lite om positivt/negativ om de olika skolorna.
 

Tryptamine

Certified A-hole
Gick med
19 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
CBR 900 RR Fighterblade
Tog BE på den skolan och gillade dom. Patrik som jag hade försökt inte hålla kvar utan det var uppkörning som gällde.

Hade tänkt att ta A där oxå men ville höra lite om positivt/negativ om de olika skolorna.

Om du frågar mig så har jag inget negativt överhuvudtaget att säga om Håkan.. Helnöjd..:tummenupp
 

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Ort
Söder
Hoj
660, KTM SMC
Jag hade oxo håkan på trelleborgs trafikskola, och jag är helnöjd, skit trevlig kille...
 

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Ort
Söder
Hoj
660, KTM SMC
ALO!

Håller på att byta drivpaket... vad ska jag tänka på.. ? vet att det är bäst att nita låset, men har inga grejer till det ? någon som vill låna ut till mej :gnissla
 
Last edited:

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
ALO!

Håller på att byta drivpaket... vad ska jag tänka på.. ? vet att det är bäst att nita låset, men har inga grejer till det ? någon som vill låna ut till mej :gnissla


Bäst är nog att nita låset,känns säkrast.
Sådan utrustning som är bra är ganska dyrt till det lilla man ska använda det.
Såg nån tråd om att Addemoto har sådan utrustning till låns mot en depositionsavgift på 1000 lappen tror jag som man givetvis får igen.


Ang mc körning så tyckte jag Krister på Söderslätts körskola var kanon att ha göra med,lugn o cool.Tog heller inte lång tid att få kortet med honom,några körningar o vips så satt lappen i näven :)
 
Last edited:

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Ort
Stockholm
Hoj
BMW s1000rr 2012
Bäst är nog att nita låset,känns säkrast.
Sådan utrustning som är bra är ganska dyrt till det lilla man ska använda det.
Såg nån tråd om att Addemoto har sådan utrustning till låns mot en depositionsavgift på 1000 lappen tror jag som man givetvis får igen.

stämmer bra de =) ska själv byta snart
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top