Trelleborg GAZZ tråden

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
sammysampa skrev:
2690054 Satt ute på jobb o rökade hörde ett brummande :va
Låter som en hoj :tungan
Japp för det var det, vart det du som kom körandes idag på Västergatan?

stämmer fin fint de. årets första tur 3 mil hoppas man väkt dig o kasnke nån till så ni kommer ut o leker haha de e ju vår väder :yoparty
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Zenit skrev:
2692746 stämmer fin fint de. årets första tur 3 mil hoppas man väkt dig o kasnke nån till så ni kommer ut o leker haha de e ju vår väder :yoparty
det är bara att höra av sig om du vill ha någon att köra med :)
 

sammysampa

Ny medlem
Gick med
24 Jan 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
CBR 600 RR -05a
Zenit skrev:
2692746 stämmer fin fint de. årets första tur 3 mil hoppas man väkt dig o kasnke nån till så ni kommer ut o leker haha de e ju vår väder :yoparty

Hehe japp körsuget e juh på topp, sprang o reta mig på jobbet idag när det var så fint väder så e man tvungen o jobba. :mad: Var fan sugen på o spela sjuk men hade juh ej funkat för man hade juh blitt snabbt avslöjad i denna hålan. :D Skriv när det e dax o dra ihop en träff så kommer jag
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
-Rosen- skrev:
2692778 det är bara att höra av sig om du vill ha någon att köra med :)

Skoj, eller både och blev de inget cross? Dröjer nog lite till nästa tur (spring du på en sjukgymnast har de inte hänt :gnissla ) men hojtar till :tummenupp

sammysampa skrev:
2692861 Hehe japp körsuget e juh på topp, sprang o reta mig på jobbet idag när det var så fint väder så e man tvungen o jobba. :mad: Var fan sugen på o spela sjuk men hade juh ej funkat för man hade juh blitt snabbt avslöjad i denna hålan. :D Skriv när det e dax o dra ihop en träff så kommer jag

haha ingen toppen ide i lilla trelle nä. :D
 
Last edited:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Zenit skrev:
2692963 Skoj, eller både och blev de inget cross? Dröjer nog lite till nästa tur (spring du på en sjukgymnast har de inte hänt :gnissla ) men hojtar till :tummenupp



haha ingen toppen ide i lilla trelle nä. :D
nä drog ut för länge på tiden så jag har denna nästa säsong också :)
 

Tryptamine

Certified A-hole
Gick med
19 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
CBR 900 RR Fighterblade
Har fått ihop min hoj nu oxå så ropa till om ni ska ut någonting.. Hänger gärna med! :D :D
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
verkar ju vara många som vill tjöra, tycker att vi får organisera det lite så vi kommer ut ordentligt :)
 

Tryptamine

Certified A-hole
Gick med
19 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
CBR 900 RR Fighterblade
Tog kompledigt ifrån jobb för att köra en lång runda.. Jävligt härligt.. Kan ju inte jobba när bågen bara står där i garaget o vädret är så fint.. :yoparty
 

Amras

y'all want a single... Fuck That
Gick med
22 Feb 2005
Ort
Söder
Hoj
660, KTM SMC
Hej alla trelle hoj freaks...

Nu får det va bra med vinter å skit... GE OSS VÅR... me soliga dagar så vi kan köra som galningar och gasa ner naturen

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty
 

Tryptamine

Certified A-hole
Gick med
19 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
CBR 900 RR Fighterblade
Va ute en lång runda igår igen.. Stötte ihop med en gul gixxer 1000 -04 Tror han hette Tommy som oxå kom ifrån trelleborg.. Väldigt skojigt..Hörde att det skulle bli tio grader på torsdsag.. Får väl ut då oxå..
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Slänger in en fråga här

Är det någon som har erfarenhet från Tette's mc-skola eller någon annan skola i Trelleborg, Skurup, Ystad området?

Positivt negativ om de olika skolorna.
 

Zenit

#17
Gick med
12 Oct 2004
Ort
Linköping
Hoj
hojlös
Slänger in en fråga här

Är det någon som har erfarenhet från Tette's mc-skola eller någon annan skola i Trelleborg, Skurup, Ystad området?

Positivt negativ om de olika skolorna.

jag körde för tette's. tyckte de funka bra dock så fick jag inte köra upp först när han sa att han skulle fixa för då tyckte han inte jag va klar för de va en grej till så jag sa ok. men sen efter de när de hade en uppkörning kvar på året ville han inte släppa mig för att han tyckte jag la mig för långt in i mitten av en skymd vänster kurva (han låg NÄRA bakom utanför så jag ville inte gå förnära honom). Jag sa de och att jag va klar men de ville inte han. Misstänker att han ville jag skulle ha vinter uppehåll så jag fick ta fler lektioner till våren o pröjsa mer. Boka iaf uppkörning privat o klara den utan några större prob. och så ringde jag honom o sa att vi kunde skita i de sista lektionerna för jag hade kort :yoparty :D
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
jag körde för tette's. tyckte de funka bra dock så fick jag inte köra upp först när han sa att han skulle fixa för då tyckte han inte jag va klar för de va en grej till så jag sa ok. men sen efter de när de hade en uppkörning kvar på året ville han inte släppa mig för att han tyckte jag la mig för långt in i mitten av en skymd vänster kurva (han låg NÄRA bakom utanför så jag ville inte gå förnära honom). Jag sa de och att jag va klar men de ville inte han. Misstänker att han ville jag skulle ha vinter uppehåll så jag fick ta fler lektioner till våren o pröjsa mer. Boka iaf uppkörning privat o klara den utan några större prob. och så ringde jag honom o sa att vi kunde skita i de sista lektionerna för jag hade kort :yoparty :D

Okej så körmässigt var de bra men vill hålla kvar eleverna längre än nödvändigt :näsblod

Dessutom så kan jag inte se något hinder för att testa en uppkörning om det är sista för året. Man hinner ju lägga av sig under vinterna och behöver ju då flera lektioner för att komma tillbaka till samma igen :rolleyes:
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top