Svensexa - Ge mig lite roliga tips :)

IronMike

Guest
Var med och planerade min morbrors svennsexa herromåret...

Han kidnappades från sitt jobb, av nationella insatsstyrkan..in i en van, ihopbunden. körd via omvägar till tullinge flygfält, tvångsmatad med sprit, sen upp i flyglan med en som tävlar i höjdhoppning på elitnivå - dom katsa in han i planet som i princip var i rullning....

sen upp på betydligt högre höjd än normalt, syrgasmaskar å skit... fritt fall med en massa snurr, å störtdyk - å fejkad kaputt på fallskärmsanordningen. Killen låtsades dra med flera misslyckade försök till att få ut fallskärmen, han drog ut den sisådär på sekunden så att dom skulle bromsas upp innan marken..


:hihi

sen åkte han på lite böghög av gänget...inkastad i en van, mer sprit. tvångsmatning, till en utomhus-paintball klubb, där alla delades upp i lag. När det börja lida mot sitt slut så blåste en kille i visslpipa - det var tecknet för att tömma magasinen på min morbror....

Han låg på backen å fick ett par hundra kanske tusen skott på sig på ett par meter, när han var omringad - sen utgång på stan, via sturebadet.

:hihi
 

Grodögat

Mr TJT
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Staff
Hoj
En vit/Blå
Har hört om några som kom inrusande till mannens jobb iklädda svarta sopsäckar och nakna under..... Haffar killen i fråga och sätter på honom ögonbindel. Säger att de ska ut på någon vatten grej. Klär av honom alla kläder.... men sätter på honom en genomskinlig sopsäck.... Går genom hela hans arbetsplats. Sen vidare....
 

Gekko

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki 750 gsxr
Kolla på http://www.hittaaktivitet.se där finns en hel del aktiviteter att göra med grabbarna i hela landet. Väldigt mycket roliga motoraktiviteter också planerade hela våran senaste svensexa på den sidan. Lycka till
Gekko
 

barda

snart norrtälje igen!
Gick med
29 May 2006
Ort
lidköping
Hoj
svart vtr-97
Börja med en fejksvensexa några dagar tidigare! En riktigt tråkig, typ en vanlig utekväll där många måste gå hem tidigt och liknande, så han blir riktigt besviken... Då kommer han tro att det är över sen, men då kommer det stora kalaset!
I övrigt så måste man nog känna karln för att ge bra tips...
 

Joje85

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2018
Ort
Stockholm
Hoj
HD
Livar upp lite i en gammal tråd! En sken-svensexa (fejkad svensexa innan den riktiga) tycker jag är ett måste, det gjorde mina polare på mig och det var både jävligt och kul. Jag kidnappades och vi åkte till blodomloppet för att springa ett lopp. Inte alls min grej så jag tänkte vad fasen är det här. Fick ha på mig tajta löparkläder som jag kände mig riktigt obekväm i... Efteråt åt vi picnic vilket tydligen var nåt som ingick i anmälningsavgiften. Det var förvisso trevligt men inget jag förväntat mig på min svensexa... efter att vi hade ätit upp så beställdes en taxi som jag fick hoppa in i. Blev avsläppt hemma och undrade vad fasen som hade hänt och skulle hända. Jag fattade ju att det var nåt konstigt. Men jag fick ge mig till tåls tills nästa helg istället...

Det finns också hemsidor såsom www.fixasvensexa.se med massa tips och inspiration om någon känner att ni behöver!
?
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top