Bike Weekend 2006, deras sajt är uppdaterad!

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
http://www.bikeweekend.se/anmalningar2006.aspx

Jag kör Stans Snabbaste Turbo med Banditen. Iofs skulle Outlaw passa men de kör bara på lördagen av nån udda anledning.

Någon som vill leasa mina förlängda turbo-gixxer att köra i SSH Turbo? Ingen laddtrycksstyrning annat än högerhanden. Gör 5.60 på 201 med rätt (dvs lätt) förare.
 

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
andersbrink skrev:
2169480 http://www.bikeweekend.se/anmalningar2006.aspx

Jag kör Stans Snabbaste Turbo med Banditen. Iofs skulle Outlaw passa men de kör bara på lördagen av nån udda anledning.

Någon som vill leasa mina förlängda turbo-gixxer att köra i SSH Turbo? Ingen laddtrycksstyrning annat än högerhanden. Gör 5.60 på 201 med rätt (dvs lätt) förare.

Tror inte mina 110 pannor (med ställ) skulle passa sig :rolleyes:
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Silverryggen skrev:
2175550 Tror inte mina 110 pannor (med ställ) skulle passa sig :rolleyes:

Vaddå passa sig? Jag väger 100 i fillingar och har kört 5.60 med både B12'an och GSXR'en. Du har en månad på dig att träna starter, för det behövs inga 300 hästar, 100 hästar duger bra.
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
andersbrink skrev:
2169480 http://www.bikeweekend.se/anmalningar2006.aspx

Jag kör Stans Snabbaste Turbo med Banditen. Iofs skulle Outlaw passa men de kör bara på lördagen av nån udda anledning.

Någon som vill leasa mina förlängda turbo-gixxer att köra i SSH Turbo? Ingen laddtrycksstyrning annat än högerhanden. Gör 5.60 på 201 med rätt (dvs lätt) förare.
Jag kommer nog upp och kollar iallafall. Får se om jag hittar dig där :tummenupp Ang. leasing av din båge så är det nog inte aktuellt för mig iaf. Med mina starter med turbobågar så hade jag nog kört 15.60 och inte 5.60. Annars hade vikten, 74 kg, kanske passat bra.
 

Chippen

wwhhaa pttsssiii wwhhaa pttssiii whhaaaa
Gick med
4 Jan 2005
Ort
Strängnäs
Hoj
Turbo Gixxer
skulle va kul att köra, men det är ju så förbannat svårt att få till en bra start... inge kul att bli utskrattad av all publik :)
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
CHIPPEN_no1 skrev:
2193704 skulle va kul att köra, men det är ju så förbannat svårt att få till en bra start... inge kul att bli utskrattad av all publik :)

Vafanlixomvaddå? Det är ju det man är där för, att ge publiken god underhållning - än vad man har att bjuda på, typ Andersson-Turbo-wheelies eller taskiga starter.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top