Sporthoj Kalix

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Här var det lite stiltje kanske? :) Men jag tjötar vidare om det finns någon Kalixåkare som vill ha ett utflyktsmål -

Sugen på att svänga till det utan att det går i warp speed, vi snackar kurvtagning, landsvägsåka och hur vi reagerar när oförutsedda händelser inträffar? Nu kör vi i SMC tre Knix-dagar med olika teman på Pite dragway i Långnäs, mer info hittar Ni här: http://forum.svmc.se/showthread.php?9045-School-Norrbotten-2014!

Välkomna:)
 

Warrior

Gasar tills det rasar
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Kalix
Hoj
Gsxr
Finns det intresse för en hoj tur i helgen? Gärna lite senare på dagen då det är svalare?
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Är Ni sugna på att träffa snabba, långa, korta, smala, trinda, lugna eller busiga hojåkare, hojåkare på längden, tvären, höjden och bredden så pallrar Ni Er till Storforsens hotell, SMC har sitt riksårsmöte där så det är fullt med folk, partaj och musik på lördagskvällen und so weiter :)
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Dags att dra fram den här tråden då allas hatobjekt snabelbilen varit framme igen...

Väg 744, alltså vägen längs Kalixälven från Åkroken upp mot Morjärv har saboterats av snabelbilen någon gång under veckan som gått. Kletiga limrester och stora hopar med lösgrus lite här och där. Jag vet inte om det gäller hela vägen, för jag vände tämligen direkt tillbaka mot Åkroken.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top