Sporthoj Piteå

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Okey, käket är bokat men man har ingen bordsbokning, innebär att vi får bestämma oss för en tid och se till att dyka upp där/första som anländer håller sittplatser. Det blir nog bra vilket som :)
 

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Ja, nu är det nära!! Mc mässan förstås:yoparty.
Nya R1an ser ju riktigt bra ut, förutom framlyset, men vilken hoj! Undrar vilken varvtid man skulle komma ner till på Kemora:va? M modellen med Öhlins.. Men är det inte för mycket anti funktioner på den? Anti hit och anti dit, vart tog föraren vägen??

Norrlandsbordet kommer att dominera på festen:fakta.
 

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Då var man tillbaka i Piteå igen efter mcmässa samt sporthojfest. R1M, ja vad kan man säga? Vilket sjukt habegär den skapar.
Vilken lyckad sporthojfest:yoparty! Roffe kör fortare än mig på gatan.
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
?..Vilken lyckad sporthojfest:yoparty! Roffe kör fortare än mig på gatan.
Nu har Du fått hybris, min gode herre! ALLA vet (nåja, i alla fall jag och Danne) att Du kör som en vettvilling och hetsar framförvarande HELA tiden. Det objektiva beviset på diagnosen är att Du i villan meddelade Backlund att Du skulle köra i från honom!

I rest My case...

Men tack för trevligt sällskap :)
 

BB-Danne

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2006
Ort
Piteå
Hoj
ktm690e+gsf1250
Tack till de som var på mcmässan och senare förgyllde Sporthojfesten.
Sommaren känns långt borta nu :(
 

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Sommaren är ju närmare för varje sekund! Vänta nu, det är ju jag som brukar va negativ ang våran långa vinter:fakta!! Roffe kör fortare än mig på gatan.
Tack till de som var på mcmässan och senare förgyllde Sporthojfesten.
Sommaren känns långt borta nu :(
 

BB-Danne

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2006
Ort
Piteå
Hoj
ktm690e+gsf1250
Ok, jag som enda med båda hjulen på jorden kan säga att de båda omtalade ofta försvinner i fjärran som två rymlingar. Jag har dock en bestämd uppfattning om vem som oftast ligger i täten av de två :7peta

1 Maj rundan som på något sätt kickar igång motorcykelsäsongen ÄR långt borta, tror för stunden inte den kommer över huvudtaget:gråta

Må sommaren komma snart...:yoparty
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Ok, jag som enda med båda hjulen på jorden kan säga att de båda omtalade ofta försvinner i fjärran som två rymlingar. Jag har dock en bestämd uppfattning om vem som oftast ligger i täten av de två...
...och vem som stressar på, jäktar och hetsar? Hela tiden? ;)

Äh, snön lär försvinna tids nog - själv upptäcker jag till min stora fasa att styrelsen planerat att besöka vår lilla verksamhet tis-ons v21 :( Det är inte okey för mig att utebli (ännu) ett fysiskt möte och herrarna hade inte möjlighet att hitta ett alternativt datum - alla insatta inser vilken förödande inverkan detta får för min personliga hojsäsong 2015...
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
...och vem som stressar på, jäktar och hetsar? Hela tiden? ;)

Äh, snön lär försvinna tids nog - själv upptäcker jag till min stora fasa att styrelsen planerat att besöka vår lilla verksamhet tis-ons v21 :( Det är inte okey för mig att utebli (ännu) ett fysiskt möte och herrarna hade inte möjlighet att hitta ett alternativt datum - alla insatta inser vilken förödande inverkan detta får för min personliga hojsäsong 2015...

Tror att Maria och undertecknad också uteblir i år, det ser ut som om att vi kommer att ha mycket att göra i maj ändå:gnissla. Vi kan ju säga att vi sympatiföljer dig Roffe...:)
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Tror att Maria och undertecknad också uteblir i år, det ser ut som om att vi kommer att ha mycket att göra i maj ändå:gnissla. Vi kan ju säga att vi sympatiföljer dig Roffe...:)
Ja, det ligger något primitivt trösterikt i att ha ett par olyckssyskon. Nu känns det genast bättre .

Har Du fixat en grushoj åt mig än?
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top