Sporthoj Piteå

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Bara den sista restade kolven kommer så att jag kan borra cylindrarna så är jag på!
Hallå?

Nån som kör än? :7peta




Måste väl gå lösa. Om du utökar den utlovade koppen på nybryggarn till att även inkludera påtår så ska vi se om jag inte kan trolla lite i verkstan...
 

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Risken finns ju att din lilla hoj sugs in i mitt insug när jag gasar på:gnissla! Att köra bäver är respekt och kräver lite mer än vanligt:fakta....
Hallå?

Nån som kör än? :7peta




Måste väl gå lösa. Om du utökar den utlovade koppen på nybryggarn till att även inkludera påtår så ska vi se om jag inte kan trolla lite i verkstan...
 

BB-Danne

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2006
Ort
Piteå
Hoj
ktm690e+gsf1250
Jepp, det ser ut att bli åka av på söndag. Kl 10.00 samling för avfärd från Shell i stan.
Väl mött
 

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Piteå
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?
Jobbade... Nåväl, kan bli nån fin dag till...
 
Last edited:

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Allt under +20 i skuggan är vinter tycker jag, så det har varit vinter länge och snart kommer snön:huvet...
Det finns inte dåliga kläder, bara fel väder:fakta.

Skitkul ska vi ha ändå:yoparty! Toppen borde jag få i början av veckan och planer smids redan om lite mer effekt så småningom! Någon överladdning kommer det aldrig att bli, utan bara vrid från låga varv och nog med effekt för mitt 130 bakdäck.
Den ser snabb ut även när den står stilla, så jag får ett sådant där fartrus bara jag rullar ut den från garaget...
Bara riktiga män som kört riktiga motorcyklar vet vad jag pratar om:fakta. Hur många här har vobblat i 200 knyck? Just det.....

Nog med svammel.
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Den ser snabb ut även när den står stilla, så jag får ett sådant där fartrus bara jag rullar ut den från garaget...
Bara riktiga män som kört riktiga motorcyklar vet vad jag pratar om:fakta. Hur många här har vobblat i 200 knyck? Just det.....

Jag har... :)
 

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Jag har ett par racekåpor passande Yamaha R6 99-02 som jag vill bli av med.
Dom är inte nya, dom är lagade, men dom fungerar. Så skicka ett pm om du behöver ett komplett kåpsett.
Har även en massa andra delar till samma modell som jag behöver ha bort, så pm'a vad du behöver:tummenupp.
Ja ä in't dyr på nå.
 

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Jag och Daniel har pratat om att åka ner till mc mässan som är i Stockholm nästa år, är det någon fler här som ska ner? Det hade ju varit kul om vi kunde sammanstråla där och kanske hitta på något på kvällarna:fyllisar.
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Jag och Daniel har pratat om att åka ner till mc mässan som är i Stockholm nästa år, är det någon fler här som ska ner? Det hade ju varit kul om vi kunde sammanstråla där och kanske hitta på något på kvällarna:fyllisar.
Ja, jag lär vara nere och finnas i SMCs monter någon eller några dagar :)
 

Vargen2k

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
piteå
Hoj
klotad rsv mille samt en ofärdig fz750
Jag och Daniel har pratat om att åka ner till mc mässan som är i Stockholm nästa år, är det någon fler här som ska ner? Det hade ju varit kul om vi kunde sammanstråla där och kanske hitta på något på kvällarna:fyllisar.

Eventuellt åker jag dit också, så jag hänger gärna med.
 

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Jaha, snart jul igen då. I morgon är det vintersolståndet vilket innebär att det vänder och blir ljusare igen:). 22 veckor till Kemora:fakta... Det tar sig sa mordbrännar'n, när han la fisken på mopeden!
Själv håller jag på med "ny"bävern i garaget, den blir cool. Förvänta er inte för mycket nu, den är optimal redan original, så det krävs en hel del att förbättra en diamant:yoparty.

God Hjul på er!
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
God fortsättning på Er, pulvergubbar och -gummor :)

MC-mässan - allas vår PippiT smäller ju ihop en SH-fest under lördagskvällen - se denna tråd: http://www.sporthoj.com/forum/showt...jsfest-24-januari-2015-i-samband-med-m%E4ssan

Jag är nere fre-sön och går gärna dit efter mässan, vill Fler av Er som ska ner kanske boka ett bord och käka? Vis av erfa kan det bli rätt trångt om saligheten... Annars kan man käka någon annanstans innan man går dit, en personlig favorit är musslor på Akvavit.

Ska vi sy ihop något lördag kväll? Jag är i alla fall på, skriv här om Ni vill haka på :)
 

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Jag och Daniel ska gå på mässan fredag-lördag och till Pippis fest på lördag kväll!
God fortsättning på Er, pulvergubbar och -gummor :)

MC-mässan - allas vår PippiT smäller ju ihop en SH-fest under lördagskvällen - se denna tråd: http://www.sporthoj.com/forum/showt...jsfest-24-januari-2015-i-samband-med-m%E4ssan

Jag är nere fre-sön och går gärna dit efter mässan, vill Fler av Er som ska ner kanske boka ett bord och käka? Vis av erfa kan det bli rätt trångt om saligheten... Annars kan man käka någon annanstans innan man går dit, en personlig favorit är musslor på Akvavit.

Ska vi sy ihop något lördag kväll? Jag är i alla fall på, skriv här om Ni vill haka på :)
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Hörde av Daniel på FB, jag lägger en bokning på ett bord för oss och ev andra som vill med på måndag :) Amanda var ev intresserad, få se om det blir någon fler!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top