Sporthoj Piteå

PerryMason

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
ZXR 750/Zx7-RR
Xyron skrev:
2208441 Ingen som vill ut och köra, fast ni får vänta på mig om vi ska starta och stanna mycket. Startmotorn har sagt upp sig, och ids inte byta just nu :huvet

Motion får man iaf.. :4skrika


Jag kan eventuellt hänga med på nån samkörning här framöver, Spenderar ju en hel del tid i Piteå då jag numer har flickvän där, och åker hoj upp titt som tätt :hihi Känner för övrigt inte en enda annan kotte i Piteå, Så vore roligt att bekanta sig med er hojåkande Pitebor åxå :tummenupp
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Stefanp skrev:
2214521 Så bra att den funkar nu , vad var det för fel på den då?
Startmotorn, det är ju en 600:a, , skaffa en kick, :hihi :hihi


Fått böter också? gick det fort....var fick du det då?


Jag höll på att få böter för min lilla regskylt i helgen, men jag lyckades prata mig ur det,, så nu käner jag mig snart tvungen att sätta dit en skylt i naturlig storlek,, jag har klarat mig 2 gånger nu....

Ska byta packbox och startmotor i eftermiddag, sen har jag lyckats tappa en krashpuck på höger sida. Den som sitter i motorfästet så blir ingen körning innan jag får bussning + bult som jag ska hänga upp motorn i fästet igen med.
Man kan alltid springa igång den, ala moppe style. :banana

Mjo, böter fick på man på 1200kr :huvet , 127 på 110 väg. Det var 2mil norr om skellefteå.

PerryMason skrev:
2215853 Jag kan eventuellt hänga med på nån samkörning här framöver, Spenderar ju en hel del tid i Piteå då jag numer har flickvän där, och åker hoj upp titt som tätt :hihi Känner för övrigt inte en enda annan kotte i Piteå, Så vore roligt att bekanta sig med er hojåkande Pitebor åxå :tummenupp

Ser du en mörkblå/svart r6a som är ute är det bara vinka in mig så kan vi surra lite och köra en sväng :yoparty
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Ogre skrev:
2216761 Alltså på E4an? Vars stog dom?

jupp på e4an, de stog där två broar går över vägen. De stog uppe på en av broarna med en civilbil, en påfart till e4an från bron se det tog inte lång tid så var de ikapp mig.
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Xyron skrev:
2216838 jupp på e4an, de stog där två broar går över vägen. De stog uppe på en av broarna med en civilbil, en påfart till e4an från bron se det tog inte lång tid så var de ikapp mig.

Men va fan har dom där att göra, finns väl mopeder inne i centrum att jaga, ge sig på oss stackars mc åkare.
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Nu har jag fixat allt och vill ut och köra! Ingen som följer på en sväng? :yoparty

Edit: Har blivit nästan 10mil idag! Fast galet mkt poliser ute.. Såg 2st innom loppet av 2minuter. Totalt 4st under kvällen. 2st vanliga bilar, en buss och sist och minst en polis mc. Dra mig baklänges.. den såg ut att vara från början av stenåldern ungefär... :rofl
 
Last edited:

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Jag vill ut o köra, men jag har min dotter, inte så lätt at lämna henne hemma själv,,, men hon åker till sin mamma på söndag.
Så då åker jag gärna en sväng, på ett eller två hjul,, synd att man är så kass på ett hjul bara...
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Stefanp skrev:
2224203 Jag vill ut o köra, men jag har min dotter, inte så lätt at lämna henne hemma själv,,, men hon åker till sin mamma på söndag.
Så då åker jag gärna en sväng, på ett eller två hjul,, synd att man är så kass på ett hjul bara...

Bara säga till när du ska ut så är jag garanterat på! Dock börjar jag jobba söndag kväll 22.00 i så fall innan det :banana

Jo jag är kass på ett hjul jag med, men det är bara till att öva.
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Vi får väl åka o öva lite på att åka på ett hjul,, jag väntar bara på att jag ska sitta och studsa på röven nånstans..
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Stefanp skrev:
2224872 Vi får väl åka o öva lite på att åka på ett hjul,, jag väntar bara på att jag ska sitta och studsa på röven nånstans..

Gick riktigt bra för mig idag faktiskt, börjar bli högre och högre.. :banana

Jo vi får fara och öva!, tell me time and place. :fakta


Edit: Vem är det som kör en svart hoj, slip on och har en sporthoj tröja utan namn. Dock med slogan "Vadå bilköer???"
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Jag säger detsamma, time and place, jag kommer, jag behöver öva lite bakhjul ocskå , finns det några ställen som är bra, jag var på haraholmens industriområde och gjorde ringar med det sista som var kvar av mitt gamla däck...

Vem är det mer än jag som kör hornet i piteå?


finns det någon mer som vill åka lite bakhjul? eller bara åka lite?
 

Skiez

XXX
Gick med
21 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
4hjul.nu
DanneSV1000S skrev:
2227131 Tja! Det verkar bara vara två personer på piteforumet så jag joinar väl er så är vi tre. :fyllisar

jag e lätt me å åker lite på bakhjulet :banana

är det söndag som gäller?!
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
DanneSV1000S skrev:
2227131 Tja! Det verkar bara vara två personer på piteforumet så jag joinar väl er så är vi tre. :fyllisar


Var du på avrostningen ute på gocartbanan?

Det räcker nog att någon säger en tid och en plats,, kan vi surra en stund i alla fall, imorgon eftermiddag så kan jag i alla fall..
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Söndag klockan 18~19.00? Jag börjar jobba vid 22.00 så iaf jag måste vara tillbaka ett tag innan det.

Om vi ska öva bakhjulet kan vi antingen fara ut till långnäs på strippen eller haraholmen. två förslag jag kommer på iaf..
 

LILAB

Väntar...
Gick med
29 Mar 2006
Ort
Luleå
Hoj
KTM 450 EXC/SM
hej

Någon här som vet vem det är som kör en nyare R1 ( 04 - 06 ) med akra system, krachpuckar och rensadbak, var på dragracingen i Långnäs.
Kan ju lägga till att den var grå/svart.
Var lite nyfiken på vart han har fått tag på sina bak blinkers.
 
Last edited:

PerryMason

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
ZXR 750/Zx7-RR
LILAB skrev:
2228137 hej

Någon här som vet vem det är som kör en nyare R1 ( 04 - 06 ) med akra system, krachpuckar och rensadbak, var på dragracingen i Långnäs.
Var lite nyfiken på vart han har fått tag på sina bak blinkers.


Skulle tro att den stod brevid min svarta "ZX7R" isof så är det R1_Master här i skellefteå som äger den..
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Xyron skrev:
2227836 Söndag klockan 18~19.00? Jag börjar jobba vid 22.00 så iaf jag måste vara tillbaka ett tag innan det.

Om vi ska öva bakhjulet kan vi antingen fara ut till långnäs på strippen eller haraholmen. två förslag jag kommer på iaf..


Kommer vi in på långnäs?

kl 18-19 funkar för mig
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top